נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חוויה מהסרטים. מסעדת פנטסיה(צילום:באדיבות המקום) חוויה מהסרטים. מסעדת פנטסיה (צילום:באדיבות המקום)

קשה לחשוב על שם הולם יותר מזה שניתן למסעדה המקסימה הזאת. אז נכון, בפנטסיה שבראשון לציון אולי לא תפגשו חדי קרן ושדים, אבל במסעדה ששוכנת על גדות אגמון הסופרלנד תוכלו בהחלט למצוא נוף מרהיב שעושה טוב על הלב, מנות איטלקיות מוקפדות ותפריט מתוקים שכאילו נלקח היישר מהאגדות.

מתוק לו מתוק לו
בתחילת הדרך מסעדת פנטסיה תפקדה יותר כבית קפה או ליתר דיוק שוקולד-בר, ולמעשה גם היום מגישים בה תפריט מתוקים שאין שני לו. כך למשל, רק כדי לסבר את האוזן, נציין כי בפנטסיה מציעים לא פחות מעשרה סוגים של וופל בלגי, בהם וופלים ייחודיים כמו וופל בננה ברולה עם קרם לוטוס, בננות מקורמלות, פקאנים, קצפת וגלידה, או וופל אלפחורס עם סורבה קוקוס, קרם ריבת חלב וקרמבל עוגיות חמאה.

מלבד זאת מככבים בתפריט המתוקים מגוון שייקים מטריפים ובכלל זה שייק חלבה וגנאש שוקולד קפוא (קוקו חלבה) ושייק פירות יער עם יוגורט, גלידת וניל וגנאש שוקולד לבן (פנטסיה שייק), שלל משקאות חמים מתוקים כמו נוטלה לטה, קרם לואקר חם עם חלב מוקצף ולטה קרמל, ומבחר אייסים ממכרים, לרבות פרפוצ'ינו נוטלה, גרניטה פקאן, ומנגו וניל, וכל זה מבלי להזכיר את המבחר המסנוור של העוגות והקינוחים, שחלק מהם לא תמצאו בשום מקום אחר.

מתוק בפה מתוק בלב.קינוח במסעדת פנטסיה(צילום:באדיבות המקום) מתוק בפה מתוק בלב. קינוח במסעדת פנטסיה (צילום:באדיבות המקום)

איטליה הקטנה בראשון לציון
לא קשה להבין כיצד תפריט המתוקים של פנטסיה מצליח לתפוס את רוב תשומת הלב. אבל רגע לפני שצללתם אל בריכת השוקולד, חשוב שתדעו שבפנטסיה מציעים גם מגוון מרשים של ארוחות בוקר מושקעות. בין היתר אפשר לפגוש במקום ארוחת בוקר בנוסח צרפתי העונה לשם 'קרוק מדאם' שכוללת ביצי עין על לחם קלוי עם חמאה, גבינת גאודה, סלמון מעושן/חזה אווז ושתייה חמה או קלה.

כמו כן תמצאו בתפריט ארוחות הבוקר גם את הפריטטה - ארוחה המורכבת מאומלט בנוסח איטלקי עם תרד, עגבניות, פלפלים, גבינת פטה ותפוחי אדמה, סלט קצוץ, סלסילת לחמים, שתייה חמה וקלה או קוקטייל בוקר. רוצים להתפרע באמת? הזמינו את הפרנץ' טוסט שמוגש עם קונפיטורה, קצפת ופירות העונה (בליווי שתיה חמה או קרה). מתחשק לכם דווקא משהו קליל? לכו על מוזלי, כריך חביתה או סלט ים-תיכוני (ארוחות הבוקר מוגשות במקום בימי חול בין 12:00-10:00, בימי שישי בין 13:00-9:00 ובשבתות בין 13:00-10:00).

בוקר מושקע.ארוחת בוקר במסעדת פנטסיה(צילום:באדיבות המקום) בוקר מושקע. ארוחת בוקר במסעדת פנטסיה (צילום:באדיבות המקום)

יש לציין שלאורך השנים פנטסיה התפתחה והתבגרה ובהדרגה הפכה מבית קפה/שוקולד-בר, למסעדה רצינית הראויה לשמה. כל זה מתבטא בתפריט הערב למשל, הכולל בין השאר מגוון פתיחים, פסטות, פיצות, כריכים וסלטים. וכפי שכבר בטח הבנתם, בכל מה שקשור לשפע ומגוון, לפנטסיה אין יותר מדי מתחרים. החדשות הטובות הן שהכמות לא מנגנת כינור שני לאיכות.

תפריט הערב מורכב מערב רב של מנות מוקפדות ממגוון מטבחים כמו פאד תאי, חציל בטחינה ופיש אנד צ'יפס. בעיקר מורגשת השפעת המטבח האיטלקי במה שבא לידי ביטוי במבחר הפסטות, בברוסקטה הנפלאה וכמובן שבפיצות הפנטסטיות של פנטסיה. במהלך הערב אתם מוזמנים להתמסר לאווירה הרומנטית השוררת במסעדה ולהשלים את החוויה עם אחד (או יותר) מהקוקטיילים האיכותיים המוגשים במקום.  

עסקיות או לא להיות
מעבר לכל זה, בימים ראשון עד חמישי בין 17:00-12:00, מציעים בפנטסיה ארוחות עסקיות משתלמות בשלוש דרגות מחיר שכוללות לחם הבית, מנה ראשונה, מנה עיקרית ומשקה לבחירה, ודי במבט חטוף בתפריט העסקיות כדי לפתח תיאבון רציני: תמורת 49 שקלים תוכלו להזמין מנות כמו טוסט ארבע גבינות, פסטה פומדורו או סלט ים-תיכוני. במדרגת המחיר הבאה (59 שקלים) ממתינות לכם עיקריות כמו סלט עוף חמאת בוטנים, כריך סלמון ופסטה רוזה. ותמורת 69 שקלים בלבד, תוכלו להתפנק עם מנות כמו שניצל ענק (מוגש עם צ'יפס ואיולי צ'יפוטלה), רביולי בטטה ברוטב רוזה ופסטה פונגי (פסטה פנה ברוטב שמנת פטריות).

תמורת 15 שקלים נוספים, תקבלו גם קינוח עסקי. הבעיה היחידה היא שאחרי ארוחה הכוללת לחם, מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, צריך גם לחזור לעבודה.. כמה טוב שיש אגם מושלם ממול שאפשר לקחת בו קצת שקט וחופש. 

פנטסיה - המאה ועשרים 4, ראשון לציון, 053-8096622 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא