נגישות
נגישות

אל גאוצ'ו: חגיגת בשרים מושלמת בראשון לציון

אימפריית הבשרים המוכרת לכולנו מתרעננת לקראת הקיץ. הסניף הכשר של אל גאוצ'ו בראשון לציון משתדרג עם מנות בשרים חדשות, אולם אירועים חדש ואווירה שמחה במיוחד עם בר פתוח לאורך כל סוף השבוע

מסעדות במרכז המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 18/06/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגוון בשרים באל גאוצ'ו ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום) תו תקן של איכות. בשרים באל גאוצ'ו ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

22 שנים חלפו מאז שנפתחה לראשונה הדלת במסעדת אל גאוצ'ו בראשון לציון. אי אז, כשעוד לא ידעו כאן בארץ מה זה בדיוק אוכל דרום אמריקאי ומהי המשמעות של טיפול נכון בבשר. מהר מאוד הפכה מסעדת הבשרים לאוטוריטה של ממש בתחום צריכת הבשר ובכל מה שקשור לחיתוך נכון של הנתחים, יישונם וצלייתם על הגריל. כיום אל גאוצ'ו היא רשת ענפה, מותג ובעיקר חותמת איכות של ממש. הטמפרטורות עולות ומתחשק לכם קצת בשר? אתם מוזמנים בחום למסעדה הוותיקה ולחגיגה בשרית הישר מארגנטינה.

חגיגת אסאדו ויין
צ'וריסו, סלסיצ'ה, אמפנדס והמבורגסה הן רק חלק מהמנות אותן תוכלו למצוא במסעדה הכשרה בראשון לציון. לפני כשנה הוחלט להפוך את הסניף לכשר - כשמדובר בבשר איכותי באמת, אין שום צורך במוצרי חלב שילוו או ישתדכו לו. את הבשרים האיכותיים שתבחרו, תקבלו הישר מהגריל ועל מכשיר שנקרא פריג'ה - גריל קטן על השולחן שיאפשר לכם לשלוט במידות העשייה ובחום המנה. למיטיבי הלסת, יש גם את תפריט המיוחדים של אל גאוצ'ו שם תוכלו לבחור למשל בצלע שלמה של נתח אסאדו מיושן (189 שקלים) או שקדי עגל 300 גרם (139 שקלים) ועוד.

אי אפשר לומר שבאל גאוצ'ו קופאים על השמרים - גם תפריט המנות הראשונות עבר רענון עם מנות חדשות כמו קרפצ'יו סלמון סלק, שקדי עגל, אסאדו מעושן ועוד. כל זה לצד המנות הוותיקות והמוכרות כמו אנצ'ילדה – טורטייה בציפוי פריך מוגשת על מצע של סלסה וצ'ילי, וממולאת בפרגיות צלויות, בצלים ופטריות טריות (44 שקלים) או המאפה המפורסם מארגנטינה – אמפנדה במילויים שונים בקר, תירס, פטריות או פרגית (36 שקלים). גם תפריט היינות והאלכוהול התחדש לו לכבוד הקיץ, כי אין ספק שמה שמחמיא הכי טוב לבשר - הוא יין או בעצם כל משקה אלכוהולי אחר.

בשר ויין באל גאוצ'ו ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום) שילוב של מנצחים. בשר ויין באל גאוצ'ו ראשון לציון 0צילום: באדיבות המקום)

עוגת גבינה פרווה
גזרת הקינוחים שנעשים כולם במקום מלאה בהפתעות. כל הקינוחים כמובן פרווה אבל אתם תשכחו מהר מאוד את העובדה הזאת. התפריט משדר עסקים כרגיל עם מנות כמו קראנץ' שוקולד, עוגת גבינה (קראתם נכון), עוגת אוראו, עוגת לוטוס, סופלה שוקולד ופטיפורים צבעוניים. הכל מוכן במקום ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק, וכולנו יודעים עד כמה זה חשוב, במיוחד בקינוחים.

אירועים בלתי נשכחים
אם תרצו לערוך אירוע יוצא דופן, לדלג על הקישים וסלטי הירקות הסטנדרטיים, ולקבל חגיגה קרניבורית המונית של ממש, תוכלו לערוך אירוע פרטי חוויתי באולם האירועים החדש במקום, שמכיל עד 60 אנשים. חוגגים בענק? קבלו את חלל המסעדה עצמו שמכיל עד כ-170 אנשים לאירוע והכל במחירים נגישים ונוחים.

קינוח באל גאוצ'ו ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום) כל הקינוחים פרווה. גלידה באל גאוצ'ו ראשון לציון (צילום: באדיבות המקום)

לחגוג על הגג
אם עוד לא אמרנו את זה, אז שום דבר באל גאוצ'ו לא עומד על המקום, והחידושים ניכרים בכל פינה – המקום עצמו עבר מתיחת פנים מרעננת לקראת הקיץ, וממש בקרוב יפתח בר חדש על גג הבניין בקומה השלישית שבו תוכלו לאכול לשתות ובעיקר להנות מול קו הרקיע של העיר. האווירה רק מתעצמת לקראת סוף השבוע ובמקום נערכים ערבי קריוקי מדי חמישי ובר פתוח מימי רביעי לאורך סוף השבוע, מלבד יום שבת.

לסיכום, כל מה שצריך כדי לספק חוויה כיפית ומושלמת - מוכן. אז מתי בפעם האחרונה אכלתם בשר טוב על הגג מול הנוף האורבני של ראשון לציון? כנראה שאין זמן מתאים יותר מהקיץ הקרוב להגיע ולנסות.

אל גאוצ'ו - דרך המכבים 40, ראשון לציון, 053-7933677

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא