נגישות
נגישות

לקראת חצי גמר המונדיאל - עם הבוחשת החופרת ויהונתן

מי השחקנים החתיכים, מהם המדים הנכונים, מי יוציא את הקורגי של אליזבת ז"ל, עם מי נצא לדייט על מקלובה ומי נראה כמו מחלוטה? קבלו את רגעי השיא של הפריזורה, הקולינריה והכישלונות של מונדיאל 2022!

הבוחשת בקדרה חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 12/12/2022, 11:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קבלו במחיאות כפיים סוערות ולהבות בוערות את טור המונדיאל הכי סליזי וקולינארי שיש!  יהונתן כהן, שדרן ופרשן הכדורגל של ערוץ הספורט, שכולכם כבר מכירים נאות להתארח במגרש הביתי שלי – הבוחשת הרושפת - לטור סיכום של רבע גמר מונדיאל ומה שהיה לנו עד כה. טור שכולו שיח קולח ומותח על החתיכים של המונדיאל, התלבושות הכי סקסיות, המאכלים הכי שווים ועל מי אנחנו מפנטזים כשבא לנו דייט טוב במרכז פריז (רמז: הכדורגלן החייכן שרץ כמו פנתר ומחייך כמו צ'יטה). זה המקום גם לומר שיהונתן יהיה הקול הרציני, המקצועי והשפוי שבחבורה בעוד שאנוכי - בוחשת בהבלים ומכדררת בין פיסות מידע על הכדורגל וחוקיו כשכל מה שחשוב לי זה קוביות, חיוכים, בגידות, רגליים וקולינרית שחקנים  - מי אוכל מה, מי צריך לשמור על כרס הבירה שלו ומי חייב אורתודנט...

מסבחה על הבוקר וכור היתוך בוורידים

תפסתי את יהונתן לקונפרנס זריז בזמן שהוא נמצא בטיסת קונקשן מקטאר לישראל - קונקשן מהגיהינום בו יכולנו לחפור לעומקה ולרוחבה של אחת התחרויות הכי מהפנטות שיש – גביע העולם של פיפ"א בקטאר 2022. יהונתן שם כבר שלושה שבועות כדי לסקר ולשדר את המשחקים, הבוחשת כאן כדי לעוף על הכדורגלנים ועל הפריזורה הכללית שלהם -  יהיה גול או לא, פנדל או שמנדל, נבדל או נגעל, שיבדלו כולם לחיים ארוכים כל עוד פיפ"א מביאה כאלה שחקנים וויזואליים! אז... אחרי שטרף מסבחה מהבילה בשדה התעופה, יהונתן מגיש לי מבוא על חשיבות המונדיאל השנה, כתחרויות המתקיימות לראשונה באותה ארץ, באותה עיר, כשכל השחקנים 'מתמנגלים' אלה עם אלה מרצון או שלא והכל עם אפס אלכוהול בדם בגלל החוקים הקשוחים...

יהונתן: "השנה קרה כאן דבר מדהים כשהתקיים טורניר מיוחד, לראשונה במדינה ערבית, כשכל השחקנים התנקזו לעיר אחת ומה שמחבר בין כולם זה הכדורגל. כל הנבחרות עם כל הקהל שלהם - המעריצים שלהם, התכנסו כאן באותה עיר וזו חוויה עצומה"

הבוחשת: "זה באמת 'וואו' היסטורי כל המונדיאל הזה, ורק לחשוב שיש למעלה מ- 30 נבחרות עם ארסנל שלם של גברברים משחקים, תכל'ס זו סיבה מספיקה לנשות ארצנו לשבת ולראות את המשחקים שנותרו…"

שתיקה קלה בעולמות הוואטסאפ, יהונתן מתבאס על הנמכת עולמות הכדורגל לרמה של שיריו של סיימון קאוול, אבל כמו שחקן ממולח הוא מתעשת, מבין איפה הוא נמצא ומביא דאחקה של הלייף על הדמיון שבין לוקה מודריץ' (נבחרת קרואטיה) לציפי ליבני.

המונדיאל הכי 'סחי' אבר – אז האנגלים מפסידים

במשחקי רבע גמר שהתקיימו במוצ"ש, נבחרת צרפת ניצחה את נבחרת אנגליה בנקודה אחת בלבד. אורליאן טשואמני ואוליבייה ז'ירו הבקיעו את השערים היקרים של צרפת אלופת העולם, שעלתה לחצי הגמר למרות שהבוחשת שמה לב שהכדור היה רוב הזמן אצל הבריטים מסודרי הגרביים, ששמרו כל המשחק על גרביים ישרות ונקיות. הארי קיין מנבחרת אנגליה השווה זמנית בפנדל, אך בצר לו החמיץ פנדל נוסף וע"פ ההבעה שלו בעת ההחמצה עושה רושם שהוא בדיוק נזכר בתור הארוך של יום שישי בסביח של עובד או בלוויה של המלכה אליזבת. ורק לחשוב שאם קיין אכן היה כובש את השער אז היה תיקו, הייתה הארכה ואולי אנגליה הייתה מנצחת, והוא היה עושה בייביסיטר לכלבי הקורגי של אליזבת ז"ל בשעת התה של 16:00 ואנחנו היינו מקבלים מונדיאל כהלכתו ולא מונדיאל 'סחי'.

יהונתן: "תביני שמדובר במונדיאל הכי 'סחי' בהיסטוריה כי בגלל החוקים של קטאר אין אלכוהול, אין תעשייה של זנות שמאפיינת אירועים מהסוג הזה ולכן גם האוהדים האנגלים נראים רדומים.."

בוחשת: "תאוריה של הבוחשת היא שהאנגלים היו עייפים וכמו שאומרים אצלנו 'אשכנזים' מדי בגלל שלא היה אלכוהול בדמם. אפילו הארי קיין התותח מנבחרת אנגליה היה עסוק מדי בלדאוג ולמתוח את הגרביים מאשר לשחק..."

יהונתן: "אין מה לעשות האווירה משפיעה ואנגליה לא הרגישה בבית בין היתר בגלל הבירה והאווירה הכללית וזה בניגוד מוחלט לנבחרת מרוקו שעלתה לחצי גמר והרגישה הכי בבית שיש, עם קהל עצום של אוהדים שעד עכשיו נוסעים ברחובות קטאר עם דגלי מרוקו וחוגגים. כל דבר כזה עשוי להשפיע"

מצעד החתיכים של חצי גמר המונדיאל 2022

למה אנחנו והקטארים דומים ולמה כולנו צריכים קצת 'מזגוף' לנשמה

לכל אורך המסע שלו בקטאר, שלושה שבועות של שכרון חושים ועיצוב הקיבה מחדש, יהונתן לא חסך מאיתנו תיאורים מעוררי תיאבון וקנאה של הקולינריה בקטאר וככה ריכלנו על מעדני המדינה הזו בשעה שהוא אוכל קובה ואני אוכלת דריזנייט. "יש כאן אוכל פצצה", הוא אומר ואני מקללת בסתר לבי. יהונתן לא חש בקנאה הבוערת: "אוכל פצצה שמתאים בול לישראלים. אחרי הכל קטאר היא מדינה של מהגרים כשאולי רק 300,000 מתוכם הם קטארים של ממש, רוב המהגרים מגיעים ממדינות ערב ובעיקר מהודו ופקיסטן. ככה בעצם מקבלים מטבח סופר מגוון ומושלם של אוכל ערבי עם נגיעות אסייתיות, אכלתי כאן קבב כמו באיסטנבול, שווארמה כמו בעמאן, קושארי כמו במצריים ותכל'ס אלו מאכלים שישראלים היו עפים עליהם. זו ממש טרגדיה שישראל לא במונדיאל".

בוחשת: "אולי דווקא מזל שאנחנו לא חלק מהמונדיאל כי לא נראה שעפים עלינו שם ובטח היינו עסוקים בלהשוות איזה אוכל טעים יותר ולמה החומוס שלנו הכי שווה ובכלל שלנו.."

יהונתן: "נכון, ולכן זה ממש חבל שאין לנו יחסים עם מדינות ערב כי יש להם אחלה אוכל שנותן הצצה לצורות חיים של אנשים שדומים לנו.."

הבוחשת: "תיזהר, כי בפעם הקודמת כשדנה מודן אמרה שערבים ומזרחים זה אותו דבר רצו לזרוק עליה 'טבחה'.."

יהונתן: "זה דומה ושונה. גיליתי כאן מטבחים שאמנם מזכירים את הוורסיה היהודית שלהם אבל עם טוויסט בעלילה, כי כאן הם לא שומרי כשרות אז תמצאי שילובים של יוגורט בבשר שלא היו צולחים את מבחן הכשרות".

הבוחשת (בקנאה גוברת): "תן לי דוגמא למנה שעשתה לך 'וואו' בבטן ותעשה לנו 'וואו' בנשמה?

יהונתן: "מזגוף! זו מנה עיראקית של דג שפותחים אותו, מורחים בפנים מרינדה של עמבה וצולים אותו על אש כשהוא עומד למשך 45 דקות. זה מאכל שאולי סבתות עיראקיות יזכרו אותו אך לצערי הוא לא עלה יחד עם יהדות עיראק".

מצעד החתיכים של חצי גמר המונדיאל 2022

וממזגוף נעבור לנושא שגורם לבוחשת לעוף: מי החתיכים של הנבחרות השונות, עם מי הכי שווה ללכת לעובד בכפר, עם מי כדאי לחלוק פיתה אצל אייל שני, מי ראוי לאסאדו ואת מי הכי נכון להביא לאמא, רגע לפני ארוחת שישי כדי שהסבתא בעלת הכולסטרול הגבוה לא תעלף עצמה למוות.

טוב, נו... כדורגלנים הם בדרך כלל חתיכים שבנויים כמו מלבן אחד שלם של שרירים המשונעים במהירות שיא לאורך המגרש ונעים כמו סט שלם של אפרטיף על פני מגרש ירוק שמדגיש אותם כמו אפליקציית הכרויות של הלייף. הבחירה קשה ולכן בחרנו את אלו שאהבה נפשנו. "עדיף שאת תדרגי כי את מבינה בזה יותר ממני", מציע באדיבות יהונתן הפרשן, אך בכל זאת משנס מותניו ועוזר לי לבחור את נבחרת הלוהטים והנכונים שהמשיכו לחצי גמר.

אוליבייה ז'ירו, נבחרת צרפת

אחרי שאוליבייה הבקיע גול אתמול, אפיתי לו עוגת שוקולד בצורת היפסטר ושלחתי בפדקס והוא שלח לי לייק ותהיתי יחסינו לאן. הוא מלא כריזמה, אמביציה בשילוב של מוחצנות מעט מעצבנת, עמוס בניחוחות של אפטרשייב ואפטר פארטי ובגדול נראה כמו תיאודור הרצל בימים של לפני הקמת היהודים ש'אכלו לו ת'ראש'. אהבתי את הטיזינג שהוא עשה לקהל לאחר הניצחון ברבע הגמר עם שלל הריצות הלוך חזור שעשו לי מחלוטה בגרון.

אוליבייה ג'רו במונדיאל 2022 ג'רו. צילום: שאטרסטוק

לוקה מודריץ' & דושאן ולאחוביץ', נבחרת קרואטיה

אין ספק שאלוהים אהב מאוד את הקרואטים, לא כל כך בהיסטוריה שלהם אבל בהחלט בגנים – הם גבוהים, חתיכים ונראים כמו המנות במסעדת המישלן של מושיק רוט. לכן, בחרנו שניים; לוקה מודריץ' הכפיל האוקראיני של ציפי ליבני, כדורגלן בינלאומי שהעיד על עצמו שהוא חי 24/7 בשביל כדורגל בזמן שמיליוני נשים העידו על עצמן שהן חיות 24/7 בשביל איזה דרינק איתו. ויש את דושאן מדושן העונג ששמו עלה אמנם לכותרות בזמן המונדיאל בשל פרשיית מין בה הוא שכב (לכאורה כמובן), עם נשים של שחקנים אחרים - אבל בנסיבות מסוימות הבוחשת עשויה לסלוח לו.

ודושאן ולחוביץ במונדיאל 2022 דושאן. צילום: שארטסטוק

ליונל מסי, נבחרת ארגנטינה

מה לא נכתב/ נאמר על מסי שכל נבחרת ארגנטינה עושה הכל למענו פשוט כי הוא תופעת טבע בעולם הכדורגל. ומעבר לסטאר קוואליטי שלו הוא גם מתוקי להפליא שהתחתן עם חברת ילדות שלו במקום לנדוד בין קהל מעריצותיו. יש לו שלושה ילדים והוא אפילו עוסק בפעילות חברתית ורק מדי פעם מעלים מס כי אי אפשר הרי להיות כזה מושלמי... בכל אופן מסי עמוס הקעקועים הוא גבר מסוקס, מצליחן ואולי תוכלו לעקוב אחריו ולהרגיש קרוב אך רחוק. מאוד רחוק.

 מסי. צילום: שארטסטוק

סופיאן אמרבט, נבחרת מרוקו

סופיאן הוא אולי לא בדיוק המאהב הלטיני שנביא לאמא בחגיגות ה-70 אבל בהחלט נשמור אותו כבאונסר לחיים. חתיך, גברי ומסוקס, שחקן נשמה שראוי בהחלט לכינוי 'אריות האטלס' כי הוא בא לנצח ולא לסדר גרביים (עיין ערך אנגליה). סופיאן לבטח יהיה מחזר נפלא שייקח אותך לסיור באורו של ירח מלא בהרי האטלס, יחבק אותך בשיא הקור המדברי ויוציא מהצידנית שלו מעקודה.

הארי קיין, נבחרת אנגליה, לא עלה לגמר אבל הייתי חייבת כי הוא היה עצובי

קיין הוא הסחורה הכי מבוקשת כיום, בן של השכנים שכל אמא פולנייה (בנשמה ולא בהכרח במהות), הייתה רוצה לקבל. הוא בן טובים עם קריירה מבטיחה ובינלאומית והוא אלוף עולם בגיהוץ ותליית כביסה, הוא ה'עזר כנגדה' שיידע כמה בליץ' להוסיף ללבנים כדי שיהיו רכים ויוציא את כל הסחלה שנדבק לגרביים הלבנות של שבת. בינתיים, להארי יש אישה ושלושה ילדים שכדי לעשות לו 'להכעיס' אוהבים לשוטט בבוץ ולקושש פנדלים.

הארי קיין במונדיאל 2022 הארי קיין. צילום: שאטרסטוק

על מסי ורונאלדו ה'יין ויאנג' של הכדורגל

ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם ממש ה'יין ויאנג' של מונדיאל קטאר כשהם למעשה SAME SAME  ב – DIFERANCE. שניהם מענקי הענקים של כל הזמנים, שניהם כבר לא ילדים צעירים ושניהם צריכים להוכיח עצמם דקה לפני שהם נעלמים. רונאלדו מנבחרת פורטוגל הפסיד למרוקו ומירר בבכי תוך שהוא בורח במהרה אל מאחורי הקלעים מבלי לחבק איש, לעומת מסי מנבחרת ארגנטינה שעלתה למשחקי חצי הגמר בצהלולים דרום אמריקאים  - שני קצוות של שתי אגדות ספורט.

יהונתן: "צריך להבין שרונאלדו הוא אוטוטו בן 38 שזה מבוגר בעולם הכדורגל, ופתאום הוא קולט שהוא כבר לא טוב כמו שהיה וזה לא בגלל שהוא לא משקיע, אלא כי הגוף כבר לא עובד אותו דבר והוא ממש גמור מזה. ההפסד למרוקו יצר סיטואציה בלתי אפשרית כי יש לו הרבה זכויות וכבוד ואי אפשר לתאר את מידת האכזבה שלו מההפסד".

הבוחשת: "תכל'ס, הוא האשם בהפסד של פורטוגל?"

יהונתן: "היה כאן מצב מביך שבתכל'ס מישהו היה צריך לבוא ולהגיד לו שהוא פשוט כבר פחות טוב אבל הם כשלו בתיווך המסר הזה".

הבוחשת: "אז מה ההבדל ביניהם? יש תחושה שהם ממש כמו קין והבל של הפנדל..."

יהונתן: "מסי לא צריך להתאמץ, משהו שם זורם לו קליל יותר. בשעה שלמסי יש תחושה של כרס קטנה והוא כל הזמן אומר כמה שהוא אוהב אסאדו ושהחיים זה כדורגל, בשר על האש ויין אדום, רונאלדו עובד קשה. הוא אדם של עבודה קשה, ספירת קלוריות ודם יזע ודמעות כדי להשיג את מבוקשו".

ועם מי בא לנו לשבת בפאב ולעשות סיור מודרך?

לקחנו את ארבע הנבחרות העולות לחצי הגמר – צרפת, מרוקו, ארגנטינה וקרואטיה ומכל נבחרת בחרנו עם מי בא לנו לנגב חומוס, לחלוק צ'וריסו, לקרקש מקארון או אולי לאכול סחינה וטפינה, מי מעורר תיאבון ורצון לדרינק עם שיחות לתך הלילה.

ליונל מסי, ארגנטינה

מה לא נכתב/ נאמר על מסי שכל נבחרת ארגנטינה עושה הכל למענו פשוט כי הוא תופעת טבע בעולם הכדורגל. ומעבר לסטאר קוואליטי שלו הוא גם מתוקי להפליא שהתחתן עם חברת ילדות שלו במקום לנדוד בין קהל מעריצותיו. יש לו שלושה ילדים והוא אפילו עוסק בפעילות חברתית ורק מדי פעם מעלים מס כי אי אפשר הרי להיות כזה מושלמי... בכל אופן מסי עמוס הקעקועים הוא גבר מסוקס, מצליחן ואולי תוכלו לעקוב אחריו ולהרגיש קרוב אך רחוק. מאוד רחוק

קיליאן אמבפה, צרפת

 חייכן ומתוק, ילד הפלא של הכדורגל הצרפתי, הוא הנבחר הרשמי שלנו למדריך טיולים ברחבי האליזה תוך שהוא מפמפם לנו שיירת קרואסונים ומריץ את 'רגלי הצפרדע' שלו לבסטיליית הטעמים של ביפ דה בורגיניון לצלילי הרטטוי האפוי בניחוחות של בלנקט דה וו (בשר עם פטריות) ועם אקלייר לקינוח בבית של אמא שלו. אמבפה ישאיר לכם טעם טוב בפה בגלל שהוא כאן כדי להישאר ולנצח! 

קיליאן אמבפה אמבפה. צילום: שאטרסטוק

פרדראג ראיקוביץ', קרואטיה

פשוט כי הוא נראה כמו אחד שכייף לשוטט אתו ועם אשתו הדוגמנית, ולעשות אתם 'סלפי' על רקע הנופים היפים. יחד עם פרדראג נלך לאכול שטרוקלי  - מאפה בצק עם קוטג' ושמנת שיעשה לנו ספתח לטעמי אשכנז. למנה עיקרית נאכל  סארמה- כרוב חמוץ ממולא בשר טחון ואורז שמזכיר את הממולאים שלנו רק בלי החשק לחיות ו - צ'וואפי - שהוא הגרסה הקרואטית לקבב שמוגש בפיתה שמנה ובשרנית שנראית כמו דודה חנה ביום לא מוצלח.

יוסף א- נאסירי, מרוקו

אין ספק שיהונתן והבוחשת בוחרים ביוסף שייקח אותנו לקוסקוס של אמא, כן... אותה אחת שרצה למגרש כדי לחבק אותו ושלפה לו את מיטב הסיגרים והמופלטות שחיכו לו בחדר כשהן עמוסות דבש של תענוג. המטבח המרוקאי כבר מזמן הפך לשם דבר והוא מהאהובים עליי ויוסף הבטיח לנו שאם מרוקו עולה, רגע לפני הנפת דגל חמאס, הוא מזמין אותנו למימונה אמיתית על מעמולים, סמבוסק ופסטלים עם אבא נאסירי בחצר לשיריו של ג'ו עמר.

סיכום של רבע גמר עם שעטנז של מדים

"ומה לגבי המדים? היו כאן כמה רגעים מביכים של אופנה מיותרת..." אומר יהונתן ובתור פשניסטה זפזפתי בגוגל כדי לראות את מדי הנבחרות העולות. צרפת ואנגליה בעצם לבושות בצבעי ישראל, כנראה מתוך סולידריות עם ארצנו ומה שיפה במדים שלהם זה שהם קלאסיים, מהוקצעים אך משעממים כמו משחק רבע הגמר. הקרואטים הופיעו עם מדים מעוצבים ומגניבים של משבצות אדום לבן ונראו כמו שש-בש. קרואטיה סטייל דגל הנפה של מכוניות מרוץ כיאה למשחק שלהם, ארגנטינה עם מדי אסיר כחול לבן או דגל ישראל שהשתבשה דעתו, ונבחרת מרוקו הבליחה בתלבושת אדום ירוק משל מועצת האבטיחים עשתה להם ג'סטה. "צפוי לנו חצי גמר מרתק לא פחות מהמשחקים עד כה, מרוקו משחקת עם הנשמה, ארגנטינה עם הפסים, צרפת עם המקצועיות  וקרואטיה עם המשבצות..." אומר יהונתן והבוחשת מסיימת את השיחה ורצה לחמם פיצה קפואה על רקע המחמר של יוסף ממרוקו וחיזוקית של מודראץ'.

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

לכל הטורים של הבוחשת בקדירה >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
בואו לאכול איתי עונה 7 - פרק פתיחה