נגישות
נגישות

גמר המונדיאל – האם יהונתן כהן הוא אסטרולוג?

הנכשלות, המפתיעות והמנצחות – האם האסטרולוג יהונתן כהן ניחש את המונדיאל ויזכה בטיסה בשמי הארץ עם אמא של אשרף חכימי או שהוא כשל ויקבל פריזורה חינם אצל הספר של מסי?

הבוחשת בקדרה חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 15/12/2022, 11:07
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רגע לפני גמר המונדיאל, הבוחשת בקדירה נכנסת כעת לנעליו של דני רופ – אני יודעת שכבר יש אנשי תחזית חדשים אבל עבורי, בין אם יש גשם, שמש או מעקודות מהשמיים דני רופ IS THE MAN. אז... יהונתן היה נביא בעירנו כשהוא כתב שלושה טורים בהם הוא נסה להבין ולחזות את המונדיאל – מי ינצח, מי תהיה הנבחרת שתפתיע ומי יישאר לבשל לנו ויזכה ב'בוס'ה מחיים כהן וב- 'יא וולי' מפיו של יוסי שטרית, שבינינו נראה כמו כדורגלן צמרת. בואו נבדוק האם הוא צדק בנבואתו או שהוא יקבל פנדל ויעשה ספונג'ה אצל סבתא של יוסף אל נאסירי אי שם במרקש עם ים של בליטץ' וריח אקונומיקה בטעם לימון.

חמש המנצחות – להיות או לא להיות?

בטור הראשון שלו, יהונתן ניסה לנחש מיהן חמשת הקבוצות המנצחות שעשויות לכבוש את המונדיאל.  בין הנבחרות היו: ברזיל עם גברברי הפיג'ואדה, ארגנטינה עם מלאכי הצ'וריסו, צרפת עם הקרואסונים המתוחכמים, אנגליה עם האוכל הלא טעים, ונבחרת ספרד שנבלעה לתוך הטאפסים של עצמה ונאכלה ע"י גאודי. במקצה הזה מיסטר כהן עשה עבודה די יפה שלא הייתה מביישת את נוסטרדמוס או את המכורות להורוסקופ שבודקות כל יום מתי יפגשו את אהבת חייהן. ארגנטינה בכיכובו של כוכב העל ליאו מסי שעלתה לגמר לאחר שהביסה את קרואטיה 3:0, נבחרת אנגליה אכן עלתה למשחקי רבע הגמר והפסידה לצרפת 1:2 וכמובן נבחרת צרפת שניצחה את מרוקו 2:0 ועלתה לגמר המונדיאל מול ארגנטינה.  ניחוש של 3 מתוך 5 מה שמעניק ליהונתן חופשה זוגית בפריז עם מנדל קולו מואני שהבטיח לקחת את יהונתן למיטב הבוז'ולה הפריזאי כולל 'סלפי' באייפל על רקע הפגנות מאוכזבי 'אריות האטלס'.

 החתולה של הבוחשת מתעניינת במשחק. צילום: האלבום הפרטי של גברת בוחשת.

חמשת המפתיעות - מה קורה כשדג הרינג עושה חרקירי ונולדת איקרה?

בטור השני שלו, יהונתן ניסה לנבא מיהן הנבחרות שיפתיעו, כאלה שלא ציפינו ואולי לא רצינו לארח אבל הן בכל זאת קפצו בשבת עם סיר חמין, רגע לפני שהבוחשת רצתה לעשות איזה שנ"צ חפוז אחרי חבורת בורקס שנכנסה לה לפריזורה. הוא הימר על דנמרק ששחקניה פרשו לאכול דג הרינג בתקווה שהבל פיהם יביס בפעם הבאה את היריבה, יפן  - השחקנים המבואסים שלה  עשו חרקירי לסושי ונותרו עם סויה יתומה שמחפשת עד היום את הוריה הביולוגים, סנגל -  אוהבי האורז המותסס שעדיין מייצר תסיסה חברתית עד למהפכה הבאה, איראן שהנבחרת שלה התמכרה לאורז איראני האח של הביריאני והבן דוד של אורז הבר המתנשא ו... נבחרת מרוקו עם המאכלים הכי שווים שיש – מטבוחות, משוויות וכל מה שמזכיר טאג'ין. במקצה הזה יהונתן מקבל מהבוחשת נקודה על נבחרת מרוקו שהצליחה להפתיע ובגדול!

יהונתן: " יש כאן, במשחק של הערב, פרידה ממרוקו שעשתה היסטוריה! זה סיפור חסר תקדים של נבחרת ערבית, אפריקאית שמופיעה בפעם הראשונה בהיסטוריה במעמד כזה כמו מונדיאל. וזו בדיוק הסיבה לתמונות הקשות שראינו היום במשחק של אוהדים בוכים, ילדים ונשים עם דמעות בעיניים כי באמת הייתה כאן תקווה של ממש והנבחרת הזו הפתיעה ושיחקה מעולה"

ליונל מסי משחק כדורגל במסגרת מונדיאל 2022 מסי. יהונתן חזה שיגיע לגמר. צילום תמונת שער: שאטרסטוק

הכשלונאיות של המונדיאל – מיהן הנבחרות שחוזרות עם הזנב בין הרגליים והבאסה בלב

בטור השלישי בסדרה,  יהונתן סימן את חמשת הנבחרות שייכשלו במונדיאל אך יוכלו, בצר להן להתנחם בארוחה מצוינת. קטאר – נבחרת הפאטייר והפידה (מאפה תרד וגבינות), ארה"ב נבחרת הצ'יפס וההמבורגר, פולין נבחרת הגריסים העשירים והטעמים האפורים, אוסטרליה - נבחרת הפאי -  שמסיבה לא ברורה עשוי עם בשר קנגורו וטוניסיה עם הספינג'ים המסוכרים שחנקו את שחקניה לנצח. " כל הנבחרות האלה אכן כשלו כישלון די חרוץ ואני מבסוט שהיו לי אחוזי דיוק סבירים ולא התבזיתי". אומר יהונתן והבוחשת קיבלה הודעה ממטה ה- FBI כי ביידן שיגר לביתו של יהונתן מילקשייק גרעיני בגלל שהוא עשה לנבחרת שלו מנחוס.

למה אנחנו אוהבים את קיליאן אמבפה? פשוט כי הוא בוצו

נתחיל עם גילוי לב. הבוחשת אוהבת את אמבפה ומתה לגרוב את גרביו המיוזעות עם החצאית החדשה שלה, פשוט כי הוא מותק, טוב לב, חבר טוב ובעיקר לא דופק חשבון לאיש ורץ את המגרש כמו חרדי שפספס את האוטובוס האחרון של שישי. יש לו בת זוג, דוגמנית בשם אינס, ראו שהיא טרנסג'נדרית, הוא ההבטחה הבאה של עולם הכדורגל ודוגמן צמרת של נעלי פקקים. אצלנו בשנות ה-90 נעלי פקקים היו להיט היסטרי שכל ילד מחוצ'קן רצה שאמא תקנה לו כדי לעשות דאווין על כל הכיתה כאילו הוא מינימום מארדונה אבל במקסימום הוא היה צחי מכיתה ה'2 . והנה, אמבפה החליף נעלי פקקים במשחק מול מרוקו ואני דמיינתי את ה'צחים' למיניהם מבכים את כישלונם וזועקים לאלוהי הפקקים. ולמה הוא חבר טוב, שאלתם?

יהונתן: "החבר הכי טוב של אמבפה הוא חכימי מנבחרת מרוקו ולמרות שהם יריבים ולמרות שהם מתחרים על חצי גמר, כשחכימי נפל אמבפה ליטף את שערו, ולאחר ניצחונה של צרפת הם החליפו חולצות".

הבוחשת: "חבל שאני לא חכימי".

יהונתן: "זה רגע קטן שמראה כמה אמבפה הוא חבר נאמן".

הבוחשת: "אני חושבת שזה אקט מגניב שאמבפה מפרגן לנבחרת מרוקו, מרגיש את כאבה ואת כאבו מה שהופך אותו לגבר רגשן, רגע שבו כל נשות העולם מרותקות למסך ורוצות להיות מרותקות לחולצתו של אמבפה ולגנוז את חכימי".

יהונתן: "זה, את אמרת".

השחקן קיליאן אמבפה עומד במרכז המגרש כאשר ידיו על מותניו במסגרת מונדיאל 2022 אוהבים אותו. קיליאן אמבפה. צילום: שאטרסטוק.

מה קורה כשמעקודה ופסטייה נלחמים בקרואסון ומקרון?

אז זה נכון שצרפת ניצחה אבל נדמה היה כאילו מי שבאמת אחראי על ההתקפות, האלימות והאמוציות היו 'אריות האטלס''. אם נקביל את המשחק לאוכל זה ממש היה כמו שדה קרב של מחלוטה, חריימה וקוסקוס עם הרבה תבלינים, טעמים ומרקמים לעומת טארט טאטן וקרם ברולה שיצאו לדייט רגוע לאורך הסיין

יהונתן: "הצרפתים שיחקו משחק, סליחה על הביטוי, די מסריח ומשעמם. הם לא התקיפו בכלל, שיחקו ביעילות ובלי טיפת רגש וזה בניגוד למרוקאים שנלחמו בכל הרגש והאומץ שיש להם והוכיחו למה מגיע להם להיות כאן".

הבוחשת: "בגדול, אפשר לומר שהצרפתים שיחקו כמו חבורה של קוקיצות שהולכות לאכול קרואסון שוקולד ולצחקק על האקלייר החדש שהופיע אתמול בקיסריה והמרוקאים שיחקו כמו חבורת אריות שרוצות לגנוב לצבועים את הבמבי שהגיע למגרש כדי לשחק טניס עם אותן קוקיצות ש'תוקעות' ברקע אקלייר..."

יהונתן: "בול! הייתה תקווה כל כך גדולה שמרוקו תעלה לגמר והשחקנים והאוהדים שלהם פשוט התפרקו בדמעות מרוב אכזבה כי זה כל כך הגיע להם והם עשו הכל כדי לנצח והראו שהם כאן בזכות ולא בחסד".

שני קוראוסני שוקולד הולכים לאכול לאכול קרואסון שוקולד. צילום: שאטרסטוק

שורה תחתונה – בגמר הקרוב שיתקיים ביום ראשון, יהיה מפגש פסגה מעניין בין ליאו מסי שכל מה שהוא צריך כדי להיות הגדול בכל הזמנים זה את גביע העולם, לבין אמבפה שמבחינת יכולת יכול להגיע בקלות לאותו טייטל. אין ספק שהולך להיות מפגש פסגה מעניין בין אסאדו וצ'וריסו בניחוח של אנגוס חתיכי שבא להראות לכל הפרות ברפת כמה שהוא גבר גבר לבין ארוחה מפונפנת של ביף בורגיניון לצד פירה עם חמאה יחד עם דוד גרטן האכזרי. ועולה השאלה מי ינצח? המנומס והאירופאי או הייצרי והמאושר? הדברנים שחיים ונושמים בשר או אנשי האיפוק שנושמים אקלייר בוורידים? מסי או אמבפה? רוצים להמר? הבוחשת בעד החתיך יותר, אבל לא אגלה מי, רומזת רק שהוא קנה לי זוג גרביים בסופר פארם והביא לי נעלי פקקים כדי לרדד שניצלים לילדים.

צילום שער: שאטרסטוק

הבוחשת בקדרה - כל הטורים >> 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
בואו לאכול איתי עונה 7 - פרק פתיחה