נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

בואו לחוות, לאכול, לצחוק ופשוט ליהנות במסעדת צ'אנג מאי.

אם אתם מחפשים אוכל סיני אמיתי, כזה שנהגה ומבוצע על ידי שף סיני מבטן ומלידה, ואתם רוצים לשלב את הארוחה עם חוויה מספקת של תצפית מהממת, צ'אנג מאי היא המסעדה המתאימה לכם.

לא משנה אם אתם חוגגים יום הולדת, אירוע משפחתי, ארוחה עם חברים או דייט רומנטי, מסעדת "צ'אנג מאי" בזיכרון יעקב היא מקום קסום ומיוחד, שמשלב בין אוכל סיני משובח לאווירה רומנטית ונופים מרהיבים. המסעדה היפה ממוקמת בנקודת תצפית מדהימה בלב העיירה הציורית, ומשקיפה על נוף עוצר נשימה מחלונותיה.

 צילום באדיבות המסעדה

אז מי עומד מאחורי מסעדת צ'אנג מאי?

השף והבעלים של מסעדת צ'אנג מאי הוא ליאו גינבו, שנולד בסין ורכש שם מבטן אמו וממקור ראשון את מיומנויות הבישול הסיני. השף גינבו מציע תפריט עשיר ומגוון של מטעמים סיניים אהובים כגון אגרול, ספייריבס, דים-סאם, נודלס, ומנות נוספות שהפכו ללהיט, כגון אטריות עם בקר, ירקות או עוף, טופו עם פטריות ובמבו שוטס, קלמרי עם ג'ינג'ר ובצל ירוק, קלמרי עם רוטב שעועית שחורה על פלטה לוהטת, שרימפס חריף בנוסח סצ'ואן, שרימפס עם קשיו מטוגן או ברוטב חמאה ושום, ברווז ברוטב אננס או במעטפת פריכה ברוטב תפוזים, עוף עם אננס, ליצ'י וקשיו או חמוץ מתוק, בקר בנוסח סצ'ואן, עם נענע ובוטנים ועוד ועוד.

  צילום באדיבות המסעדה

האווירה במסעדה היא חמימה, נעימה ורומנטית, עם מוזיקה סינית אותנטית המנוגנת ברקע להנאת הסועדים, שחשים שהם בטיול באסיה. המקום מושך קהל מגוון של מקומיים ותיירים, שבאים ליהנות מהאוכל המשובח והאווירה הייחודית. ביקור ב"צ'אנג מאי" הוא סיבה נפלאה לפקוד את זיכרון יעקב ולחוות את הקסם המיוחד של העיירה הציורית והמסעדה המצוינת הזו.

  צילום באדיבות המסעדה

בואו לחוות, לאכול, לצחוק  ופשוט ליהנות במסעדת צ'אנג מאי.

צילום תמונת שער - באדיבות המסעדה

צ'יאנג מאיזכרון יעקב
צילום באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon