נגישות
נגישות

מסעדת שף שאסור לפספס: קולינריה במיטבה ברמבלה

חוויה קולינרית חדשה ומשכרת ממתינה לכם במסעדת "רמבלה" בחולון – מפגש מרתק עם טעמי הים התיכון בגרסה יצירתית ומשובחת ביותר.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 30/06/2024, 20:23 תאריך עדכון: 01/07/2024, 11:35

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

האם אתם מוכנים לצאת למסע מפתיע ומרגש, שיכניס אתכם לחוויה חושית נפלאה, בה תהנו מגוון טעמים רחב ומשובח בכל ביס וביס? זו בדיוק החוויה שהמנות במסעדת רמבלה חולון יעניקו לכם. במקום מחכה לכם תפריט קייצי וערב לחיך, שיעטוף אתכם בקסם של הים התיכון. התפריט החדש, פרי יצירתו של השף צחי מלול, הוא אמנות קולינרית אותנטית. מנות השף היצירתיות והמפנקות מבוססות על חומרי גלם טריים ועונתיים, ובונות חוויה קולינרית בלתי נשכחת שמצד אחד מביאה את חווית הטעמים המודרנית, המתפתחת ומהצד השני – מהדהדת זכרונות מבית אמא.

מי עומד מאחורי הקלעים של "רמבלה"?

השף צחי מלול, שפיתח את כישוריו המקצועיים בארצות הברית, סלל את דרכו במטבחי המסעדות המובילות בעולם. בהדרכת שפים בכירים, רכש את סודות המקצוע והפך לסיפור הצלחה מקצועי מרשים. עבודתו כשף ראשי במסעדות מישלן יוקרתיות ברחבי העולם, ואף בתפקיד שף מוביל באירועי האוסקר הנחשבים, הפכו אותו לשם דבר בזירה הקולינרית הבינלאומית. בישראל כיהן כשף ראשי במסעדות צמרת כמו ממילא, טורקיז וסיטארה.

המנות של "רמבלה" לוקחות את הסועדים למסע מופלא של תרבויות עמוסות טעמים וזכרונות של אזור הים התיכון. השראתו העיקרית של מלול היא המטבח המרוקאי של אמו, שממנו שאב את אהבתו לבישול והטעמים האותנטיים. מנות כמו הפראנה דה קאסה והחציל הקלוי נשענות על הטעמים המרוקאיים המסורתיים כאשר לצידן תוכלו למצוא את הטעמים מעוררי הגעגוע גם בפרשנות יצירתית ומדויקת במנות כמו סיגר דגים – עלי סיגר ממולאים וקוביות לוקוס מטוגנות. וכן, יש גם מטבח מודרני ועילי כאן עם מנות כמו - קרפצ'יו פלפלים צבעוניים, מיקס שמפיניונים, שרי שרינג עגבניות, סשימי - מאצ'י וטרטר פילה בקר.

צילום: עוז אוחיון

המנות במסעדה כוללות הרבה מאד קלאסיקה שעשויה לעילא לצד מנות כמו פילה מוסר טרי בנגיעות מסעירות, לברק שלם, טטאקי סינטה מפנק עם פטריות שימג'י ושמפיניון, ונתח אנטריקוט מיושן שיזכיר לכם את הטעמים הבלתי-נשכחים של המסעדות המשובחות בעולם. ואם יש עוד מקום, חגיגת הקינוחים הצפויה לכם היא ממש חלום בהקיץ - ברולה קוקיס, פסיפס טרופי, שוקולד פאדג' וקראק פאי המבטיחים לסגור את החוויה במתיקות רומנטית.

החוויה במסעדה לא מסתיימת במנות המצוינות. גם הזווית האלכוהולית מקבלת תשומת לב מרבית מתוך הבנה – כי החוויה צריכה להיות שלמה והאלכוהול, יכול ללוות את המנות באופן מושלם.

תפריט הקוקטיילים נבנה במיוחד עבור המקום על ידי המיקסולוג הנחשב גבי גרשטור. תערובות ייחודיות כמו "PENELOPE" עם תמציות ביתיות של סברס ואגסים, ו"!POR LA VIDA" עם סירופ מלפפונים ביתי, יהפכו את הארוחה שלכם לחגיגה אמיתית. וכמו בשאר המנות ב"רמבלה", אם אתם מעדיפים קלאסיקה על פני חדשנות קולינרית – תמצאו את המיטב שלה בגזרת השתייה במסעדה.

"רמבלה" היא יותר מסתם מסעדה - היא חוויה שכולה השראה ים תיכונית, המתקיימת בכל הפרמטרים שלה. עיצוב ייחודי, אווירה אינטימית מצד אחד ומכניסת אורחים מהצד השני ומנות מעולות. מבחר המנות המגוון, האיכות, היצירתיות הגואה של השף מלול, הליקרים והקוקטיילים הנפלאים והמיקום הייחודי - הופכים את "רמבלה" ליעד קולינרי שפודיז אמיתיים לא ירצו לפספס.

רמבלהחולון
צילום: עוז אוחיון

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
3
פחות אהבתי
1

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon