נגישות
נגישות

קאסה בלה: איטליה במרינה היפה של הרצליה

על קו החוף המרהיב של הרצליה, מול הנוף הרומנטי של סירות ושל ים כחול, נפתחה לאחרונה מסעדה איטלקית חדשה ומרעננת - קאסה בלה. המסעדה מביאה את הטעמים והניחוחות של איטליה היישר למרינה, ומציעה חוויה קולינרית מושלמת לכל חובבי המטבח האיטלקי.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 07/08/2024, 16:23

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

הטעמים והניחוחות של איטליה היישר למרינה

על קו החוף המרהיב של הרצליה, מול הנוף הרומנטי של סירות ושל ים כחול, נפתחה לאחרונה מסעדה איטלקית חדשה ומרעננת - קאסה בלה. המסעדה מביאה את הטעמים והניחוחות של איטליה היישר למרינה, ומציעה חוויה קולינרית מושלמת לכל חובבי המטבח האיטלקי.

מיקומה הייחודי של קאסה בלה במרינה של הרצליה מעניק לה יתרון בולט. האווירה הים-תיכונית המשתלבת עם הנוף הימי יוצרת תחושה כאילו הגעתם הרגע לאיזה חוף איטלקי קסום. הסירות המתנדנדות בעדינות על המים, קרני השמש המשתקפות בגלים, וריח המלח באוויר - כל אלה מתמזגים יחד ליצירת אווירה מושלמת לארוחה איטלקית אותנטית.

המסעדה עצמה תוכננה בקפידה כדי לשקף את הסגנון האיטלקי המסורתי, תוך שילוב אלמנטים מודרניים. החלונות הגדולים מאפשרים לאורחים ליהנות מהנוף המרהיב בכל שעות היום, כאשר בשעות הערב, השקיעה מעל הים יוצרת רקע מושלם לארוחה רומנטית.

 צילום: גיל אבירם

השף של קאסה בלה, שהתמחה במטבח האיטלקי האותנטי, מביא איתו ניסיון עשיר וידע נרחב. הוא מקפיד על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, רבים מהם מיובאים ישירות מאיטליה. התפריט מתעדכן באופן עונתי, מה שמבטיח שכל ביקור במסעדה יהיה חוויה מרעננת וייחודית.

בין אם אתם מחפשים מקום לארוחת ערב רומנטית, חגיגה משפחתית, או פשוט רוצים ליהנות מארוחה איטלקית משובחת עם נוף מרהיב, קאסה בלה מציעה את כל אלה ועוד. היא מהווה תוספת מרעננת ומרגשת לסצנת המסעדות של הרצליה, ומבטיחה להפוך לאחד המקומות האהובים על תושבי האזור ומבקריו כאחד.

 צילום: גיל אבירם

קאסה בלה מציעה תפריט עשיר ומגוון, המשלב מנות קלאסיות לצד יצירות קולינריות מודרניות. בין המנות הבולטות בתפריט ניתן למצוא את הפוקאצ'ה קאסה בלה - לחם איטלקי חם וריחני היוצא היישר מהטאבון ומוגש עם מבחר מטבלים משתנים. לחובבי הבשר, הקרפצ'יו פילה בקר מוגש בליווי סלט עלי רוקט וגבינת פקורינו, מהווה פתיחה מושלמת לארוחה.

המסעדה מציעה מגוון רחב של סלטים טריים וקלילים, כמו סלט הבוראטה המרענן המוגש לצד מיקס עגבניות צבעוניות, ארוגולה ופסטו טפנד זיתים. לחובבי הגבינות, האראנצ'יני - כדורי גבינה פריכים המוגשים על מצע רוטב עגבניות וחמאה - הם בחירה מצוינת.

 צילום: גיל אבירם

תפריט הפיצות של קאסה בלה מציע מגוון אפשרויות, החל מהקלאסית מרגריטה ועד לפיצת הפולנטה המיוחדת, המשלבת את פולנטת הבית עם פטריות. כל הפיצות נאפות בטאבון מסורתי, המעניק להן טעם וארומה ייחודיים.

חובבי הפסטה ייהנו ממבחר רחב של מנות, כולל אפשרויות ללא גלוטן. בין המנות הפופולריות ניתן למצוא את הקרבונרה העשירה, הארביאטה החריפה, והפסטה פילה בקר המשובחת.

 צילום: גיל אבירם

לסיום הארוחה, התפריט מציע מבחר קינוחים איטלקיים קלאסיים, כמו הטירמיסו המסורתי, פאי לימון רענן, ועוגת גבינה אפויה ברוטב קרמל.

קאסה בלה אינה רק מסעדה אינטימית, אלא גם מקום אידיאלי לאירועים גדולים ומרשימים. המרחב המודולרי של המסעדה מאפשר גמישות רבה בסידור החלל, כך שניתן להתאימו לאירועים מסוגים שונים - החל מאירועים רומנטיים על רקע השקיעה, דרך אירועי חברה יוקרתיים, ועד למסיבות יום הולדת גדולות ושמחות. המיקום הייחודי של המסעדה במרינה מוסיף נופך מיוחד לכל אירוע.

עם יכולת האירוח הגדולה שלה, המיקום המרהיב, והמטבח האיטלקי האותנטי, קאסה בלה הופכת כל אירוע - קטן כגדול - לחגיגה קולינרית אמיתית בלב המרינה של הרצליה.

קאסה בלה אינה רק מסעדה, אלא חוויה קולינרית שלמה. האווירה הים תיכונית, השירות האדיב והמקצועי, והנוף המרהיב של המרינה, כולם משתלבים יחד ליצירת ערב בלתי נשכח. בין אם אתם מחפשים ארוחה רומנטית לזוג, או אירוע משפחתי גדול, קאסה בלה היא הבחירה המושלמת לכל אוהבי האוכל האיטלקי האיכותי.

צילום תמונת שער: באדיבות מסעדת קאסה בלה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
4
פחות אהבתי
3

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon