נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

בואו לגלות מחדש את משמעות ה"דולצ'ה ויטה" בג'וזפינה

בפינה שקטה במתחם התחנה הראשונה בירושלים, נולדה לאחרונה פנינה קולינרית שמביאה את הטעמים והניחוחות של איטליה לבירה. מסעדת ג'וזפינה, או בשמה המלא Giuseppina | Cucina Italiana, היא יותר מסתם מסעדה - היא חוויה שמעוררת את החושים ומזמינה את הסועדים למסע קולינרי מרתק. חגיגה אותנטית של טעמים, ארומות וחוויות שיעבירו אתכם ישר לרחובות רומא או לכיכרות פירנצה.

 צילום: דוד מויאל

מהרגע שתחצו את הסף, תוקסמו מהאווירה המחשמלת. צלילי מוזיקה איטלקית ממלאים את האוויר, ריחות משכרים מהמטבח מגרים את החושים, וחיוכים חמים של הצוות מקבלים את פניכם. זהו מקום שבו כל ארוחה הופכת לחוויה בלתי נשכחת.

התפריט, שנבנה בקפידה על ידי השף המוכשר, מציע מגוון רחב של מנות המשלבות מסורת איטלקית עם טוויסט מודרני. כל מנה מוכנה מחומרי גלם טריים ואיכותיים, תוך שימת דגש על טעמים אותנטיים וצורת הגשה מרשימה.

אחת המנות הבולטות היא "שרימפס בחמאה ויין לבן" - שילוב מושלם של ים ויבשה, עם שרימפס עסיסיים ברוטב עשיר ומתקתק - סימפוניה של טעמים עדינים שירקידו את בלוטות הטעם שלכם. לחובבי הבשר, ה"סינטה ברוטב ורדה" מציע חוויה קולינרית מרגשת, עם בשר רך ועסיסי ורוטב מתוחכם. חלום של כל חובב בשר.

חובבי הדגים ופירות הים יתענגו על ה"קלמרי מטוגן ברוטב טרטר" - מנה פריכה ועסיסית שמשלבת טעמים ומרקמים בצורה מופלאה. ואם כבר מדברים על פירות ים, ה"פלטת דגים פירות ים קוניאק תימין" היא חגיגה אמיתית לחך, עם מבחר עשיר של מטעמי הים בתיבול עדין ומדויק.

 צילום: דוד מויאל

כמובן שאי אפשר לדבר על מסעדה איטלקית בלי להזכיר את הפסטות.

חובבי הפסטה, התכוננו להתאהב מחדש! ה"פנה ארביאטה" מביא איתו את החום והתשוקה של איטליה, בעוד ה"טליאטלה פירות ים" היא כמו גל רענן של ים תיכון בפה. וה"לזניה בשרית"? אוי, הלזניה. שכבות על שכבות של אושר טהור.

אבל ג'וזפינה היא יותר מסך המנות שלה. היא חוויה טוטאלית. היינות הנפלאים והקוקטיילים היצירתיים זורמים כמו נהר של שמחה, והצוות המסור מתייחס לכל סועד כאילו היה אורח של כבוד בביתם הפרטי.

אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן לחוות את הקסם האיטלקי האמיתי, ממש כאן בירושלים. ג'וזפינה פותחת את דלתותיה מדי ערב ובשבתות, מזמינה אתכם לחגוג את החיים, את האוכל ואת השמחה הטהורה שרק מטבח איטלקי אמיתי יכול להביא.

 צילום: דוד מויאל

בואו לגלות מחדש את משמעות ה"דולצ'ה ויטה" בג'וזפינה. זו לא רק ארוחה - זו הרפתקה קולינרית שתשאיר אתכם עם חיוך על הפנים וטעם של עוד. מהרו להזמין מקום ולהתחיל את המסע האיטלקי שלכם - ולא נשכח את היינות והקוקטיילים - מבחר עשיר של יינות איטלקיים משובחים וקוקטיילים יצירתיים שנמזגים בנדיבות ומשלימים את החוויה הקולינרית.

ג'וזפינה פתוחה מדי ערב החל מהשעה 17:00 ועד חצות, בשבתות מהצהריים, ובימי א' סגורה. זו ההזדמנות המושלמת לחוות טעם של איטליה בלב ירושלים, בין אם מדובר בארוחה רומנטית לזוג, מפגש חברים או אירוע משפחתי מיוחד.

אז בואו להתאהב באיטליה מחדש, הפעם בירושלים. ג'וזפינה מחכה לכם, עם חיוך רחב וצלחת מהבילה של אהבה איטלקית אמיתית.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
2
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon