נגישות
נגישות

לוצ'נה: מסע קולינרי על הפארק

בלב ליבה של מבשרת ציון, מוקפת בפארק ירוק עוצר נשימה בואכה נחל חלילים שוכנת מסעדת לוצ'נה - חוויה קולינרית עדכנית המשלבת את טעמיו העשירים של המטבח האיטלקי העכשווי עם יופיו המרהיב של נוף הרי ירושלים.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 13/08/2024, 22:56 תאריך עדכון: 14/08/2024, 12:17

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

כמו מסעדה בטוסקנה

בלב ליבה של מבשרת ציון, מוקפת בפארק ירוק עוצר נשימה  בואכה נחל חלילים שוכנת מסעדת לוצ'אנה - חוויה קולינרית עדכנית המשלבת את טעמיו העשירים של המטבח האיטלקי העכשווי עם יופיו המרהיב של נוף הרי ירושלים. כשאתם מתקרבים למתחם Country&Park, בו ממוקמת המסעדה, אתם מוצאים את עצמכם נכנסים לעולם קסום של עצים ירוקים ומדשאות פורחות, המקיפים את המבנה המודרני והאלגנטי של לוצ'נה.

הכניסה למסעדה היא כמו צעידה לתוך מסעדה בטוסקנה. העיצוב העכשווי יוצר אווירה נעימה שמשלבת את התחכום העירוני עם השלווה הכפרית. האור הטבעי חודר פנימה דרך חלונות גדולים הנשקפים אל הפארק והנוף הררי, וזה משתקף על השולחנות הערוכים בקפידה, ומזמין אתכם להתרווח בחלל הממוזג המפוצל לחללים קטנים יותר או כמובן לצאת אל המרפסת המקורה ולשבת ממש על הפארק.

 צילום באדיבות המסעדה

רגע לפני שאתם מתיישבים, קחו נשימה עמוקה: הריח המשכר של הלחם הטרי אופף אתכם. מריחים? זוהי הפוקאצ'ה המפורסמת של לוצ'נה, שנאפתה זה עתה בטאבון, מבושמת בשמן זית ועשבי תיבול מסורתיים. בזמן שאתם מתענגים על הלחם החם, העיניים נודדות לתפריט הכשר החלבי המותאם לשעות היממה ולעונות השנה... וואו ממש קשה לבחור!

אתם מוזמנים להתחיל את המסע עם מנה ראשונה של סיגר גבינות ושקדים, מונח בעדינות על מצע של יוגורט עיזים קטיפתי ומלווה בפלפלים קלויים. הניגוד בין המרקמים והטעמים מרקיד את החך ומעורר את התיאבון למה שעוד צפוי. לצדו, הטורטליני סלק ממולא בגבינת עיזים עדינה, מוגש עם סלק מדורה ורוטב שמנת, מציג את היכולת של השף לשלב טעמים מסורתיים עם טוויסט מודרני.

כשאתם מביטים סביב, אתם רואים שולחנות רבים נהנים ממגוון הפיצות היוצאות מהטאבון, עם בצק דק ופריך ותוספות נדיבות. הניחוח המשכר של עשבי תיבול ושום צלוי ממלא את האוויר, מעורר את כל החושים. אל תתביישו, תזמינו גם אתם לפחות פיצה אחת לשולחן. מבטיחים לכם שכלום לא ייזרק והכל ייזלל עד תום.

 צילום באדיבות המסעדה

המנה העיקרית מגיעה, ואתם מוצאים את עצמכם מול צלחת מפתה של פסטה טליאטלה עם עגבניות ושמנת פטריות. הפסטה הטרייה, המוכנה במקום, משתלבת בצורה מושלמת עם הרוטב העשיר והמנחם. ואולי בחרתם בבוקטיני קרבונרה עם טונה אדומה, גרסה ייחודית ומפתיעה לקלאסיקה האיטלקית, עם שום קונפי וחלמון ביצה המוסיפים עומק ועושר לטעם? יש לכם מבחר גדול של פסטות, וכל אחד ימצא מה שהוא הכי אוהב.

לחובבי הדגים, פילה דג ים עם ניוקי בליווי חמאת עגבניות, מרווה ויין לבן מציע מסע טעמים מרענן ועדין. הדג הטרי, שנבחר בקפידה מדי יום, מבושל לשלמות, עם העור הפריך והבשר העסיסי יוצרים הרמוניה מושלמת עם הניוקי הרך והרוטב העשיר.

 צילום באדיבות המסעדה

כל מנה היא יצירת אמנות בפני עצמה, מוגשת בצורה מרהיבה שמשקפת את התשוקה של השפים שלנו לשלב טכניקות בישול איטלקיות מסורתיות עם הנדיבות והשפע הישראלי, הטריות והאיכות של חומרי הגלם בגישה מודרנית וחדשנית. כך נוצר תפריט שהוא מסע קולינרי אמיתי דרך איטליה.

כשהערב מתקרב והשמש שוקעת במערב ומאירה את עצי הפארק, האווירה במסעדה הופכת אינטימית ורומנטית עוד יותר. האורות המעומעמים והנרות הדולקים על השולחנות יוצרים אווירה קסומה ומושלמת לסיום הארוחה, עם אחד הקינוחים המפתים תוצרת בית.

 צילום באדיבות המסעדה

בין אם אתם מגיעים לארוחה רומנטית, מפגש משפחתי עם הילדים (הזכרנו כבר את מתקני המשחק לילדים בפארק שלרגלי המרפסת?) או אירוע עסקי - לוצ'אנה מציעה חוויה שהיא הרבה מעבר לארוחה רגילה. זו חוויה קולינרית המשלבת טעמים משובחים, אווירה קסומה ושירות מוקפד, בלב מתחם מעוצב, עם חניה תת קרקעית בשפע, ואל מול הטבע המרהיב של של הפארק במבשרת ציון. כל ביקור בלוצ'נה הוא הזדמנות לברוח מהשגרה לבפינה קסומה של איטליה, במרחק נגיעה מהבית.

 צילום באדיבות המסעדה

המסעדה כשרה למהדרין, תחת השגחת בד"צ בית יוסף.

צילום תמונת שער: עוז אוחיון

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon