נגישות
נגישות

כשמתחשק לכם אוכל אסיאתי אמיתי - סוהו ברשל"צ

בעולם של חוויות קולינריות, מסעדת סוהו בראשון לציון מציעה הרפתקה ייחודית למחוזות המזרח הרחוק. זו אינה סתם עוד מסעדה אסייתית, אלא שער קסום המעביר את הסועדים למסע חושי מרתק, עשיר בטעמים, ריחות ומרקמים מפתיעים

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 15/08/2024, 15:09

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מאכלים משגעים היישר מהמזרח הרחוק

אם אתם מוכנים להפליג למסע קולינרי מסעיר שיעורר את כל החושים, הכינו את עצמכם לחוויה יוצאת דופן בלב ראשון לציון. מסעדת סוהו אינה סתם עוד מקום לאכול בו; זהו מוסד קולינרי מפורסם המוקדש לטעמי המזרח הרחוק ומזמין אתכם לצלול אל עולם של טעמים, ריחות וטקסטורות שטרם הכרתם.

 צילום באדיבות המסעדה

דמיינו לרגע שאתם צועדים ברחובות הסואנים של טוקיו, מריחים את הניחוחות המשכרים של דוכני האוכל בבנגקוק, או מתענגים על נופי המפרץ של הונג קונג. כעת, פקחו את עיניכם ומצאו את עצמכם בלב ראשון לציון, בפתחה של מסעדת סוהו - פנינה קולינרית המביאה את כל הקסם והטעמים של המזרח הרחוק אל סף דלתכם.

 צילום באדיבות המסעדה

מסעדת סוהו אינה רק מקום לאכול בו; היא הרפתקה חושית, מסע קולינרי שמתחיל ברגע שאתם חוצים את מפתן הדלת. האווירה המעוצבת בקפידה היא תערובת מרתקת של מזרח ומערב, עבר והווה.

התפריט של סוהו הוא יצירת מופת קולינרית, המשלבת בין מסורת לחדשנות. השף הראשי, שהתמחה במטבחים של יפן, תאילנד וויאטנם, מביא לשולחן את כל הידע והניסיון שצבר לאורך השנים. כל מנה היא סיפור בפני עצמו, המספר את ההיסטוריה והתרבות של מקום מוצאה.

 צילום באדיבות המסעדה

למשל, קחו את ה"הונג קונג שרימפס ברוטב חמאה, שום ויין לבן" - מנה המשלבת את הטעמים העשירים של המטבח הקנטונזי עם טכניקות בישול מערביות. או את ה"סלמון אוקינאווה" - פילה סלמון טרי על הגריל ברוטב אושירו ובצל ירוק, המוגש על מצע פירה בעיטור בצל ירוק, המביא את טעמי האי היפני הדרומי היישר לצלחת שלכם.

לחובבי הים, ה"טבעות קלמרי מקומחות ומטוגנות" מוגשות בליווי רוטב לימון, שמן זית, שום ופטרוזיליה, מציעות טעימה קלילה ומרעננת של חופי הים התיכון עם טוויסט אסייתי.

הצמחונים והטבעונים יתענגו על ה"ביונד קפאו" - גרסה טבעונית למנה תאילנדית קלאסית, המשלבת ביונד מיט טחון עם טעמים אותנטיים של המזרח הרחוק.

 צילום באדיבות המסעדה

אבל האוכל הוא רק חלק מהחוויה בסוהו. הבר המרשים מציע מבחר של קוקטיילים אסייתיים מקוריים, המשלימים בצורה מושלמת את חוויית הארוחה.

סוהו מציעה גם מנות מיוחדות כמו ה"יקיטורי ג'מבו פרגית ברוטב פלפל סצ'ואן", המשלב טעמים יפניים וסיניים, או ה"באן מי קייג'ון" - פיוז'ן מרתק של מזרח ומערב על לחם ג'בטה.

לחובבי הסושי, ה"הרול הקוריאני" וה"ג'קי רול" מציעים חוויה ייחודית של טעמים וטקסטורות, המשלבים מסורת יפנית עם טוויסטים מודרניים.

 צילום באדיבות המסעדה

הבר של סוהו הוא פרק בפני עצמו. הברמנים המיומנים יוצרים קוקטיילים ייחודיים המשלבים משקאות אסייתיים מסורתיים עם טכניקות מיקסולוגיה מתקדמות. נסו את ה - טאו טאו - וודקה, ליקר מסטיקה, סאקה יוזו, סירופ אננס-ורדים נקטר אננס ומיץ לימון, מוגש עם בקבוקון צ׳ויה אומשיו. קוקטיילים מצטיינים נוספים - נו נו - ערק ארטיזנלי זוהרה, ממזג גויבה, אומשיו, סירופ תות – וניל, מיץ לימון, ספרייט, ליצ'וס - ליצ'י, ליקר ליצי, וודקה סיטרון, סירופ אבטיח ומיץ לימון ואום ראג'ה - רום פלנטיישן דארק ,ליקר פלרנום, סירופ ראג׳ה צ׳אי, סירופ וניל, תמרינדי, מחית בננה טבעית, מיץ לימון ,קוקוס ואבקת מלכים (מכיל גם הל, ג׳ינג׳ר, ציפורן ,אגוז מוסקט, בננה וג׳ג׳י ברי).

 צילום באדיבות המסעדה

סוהו היא יותר ממסעדה; היא חוויה רב-חושית המעבירה אתכם למסע קסום ברחבי המזרח הרחוק, מבלי לעזוב את ראשון לציון. בין אם אתם מגיעים לארוחה רומנטית, חגיגה משפחתית או פשוט לגלות טעמים חדשים, סוהו מבטיחה לכם הרפתקה קולינרית שתיחרט בזיכרונכם לעד.

אז הזמינו שולחן, התרווחו, ותנו לצוות המסור של סוהו לקחת אתכם למסע בלתי נשכח אל לב המזרח הרחוק. כי כאן, בפינה קטנה של ראשון לציון, מחכה לכם עולם שלם של טעמים, ריחות וחוויות שישאירו אתכם נפעמים ורוצים עוד.

ולאלה מכם שמעדיפים ליהנות מהקסם הזה בנוחות ביתם, שירות המשלוחים של סוהו מביא את כל הטעמים והניחוחות הללו ישירות אליכם, ארוזים בקפידה כדי לשמר את האיכות והטריות.

צילום תמונת שער: באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon