נגישות
נגישות

חגיגת בשרים ים-תיכונית במסעדת שולחן דוד

על צוק מרהיב הצופה אל הים התיכון בנתניה, שוכנת מסעדת שולחן דוד - פנינה קולינרית המשלבת את הטעמים העשירים של המטבח הישראלי עם אווירה ים-תיכונית קסומה.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/09/2024, 18:32

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

פיוז'ן ייחודי של מטבח ים-תיכוני מסורתי עם טוויסטים מודרניים

בלב ליבה של טיילת נתניה, ניצבת מסעדת שולחן דוד - מקום שהפך לשם דבר בקרב חובבי אוכל איכותי וחוויות קולינריות יוצאות דופן. המסעדה ממוקמת על הצוק המרהיב הצופה אל הים התיכון,  ומציעה לסועדיה חוויה רב-חושית המשלבת מטעמים משובחים עם נוף עוצר נשימה.

כבר מהכניסה, הריח המשכר של בשרים על האש מתערבב עם ניחוח הים, ומבשר על החוויה הקולינרית שמצפה לאורחים. עיצוב המסעדה משלב אלגנטיות מודרנית עם חמימות ים-תיכונית, ריהוט עץ איכותי, תאורה רכה ועיצוב פנים מוקפד יוצרים אווירה יוקרתית אך מזמינה.

 צילום באדיבות המסעדה

התפריט הכשר של שולחן דוד מציע פיוז'ן ייחודי של מטבח ים-תיכוני מסורתי עם טוויסטים מודרניים. השף הראשי מקפיד על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, רבים מהם מגיעים מספקים מקומיים. בין המנות הפופולריות ניתן למצוא דגים טריים בליווי רטבים רעננים, נתחי בשר עסיסיים וקינוחים מפתיעים.

לב ליבו של התפריט הוא מבחר עשיר של בשרים איכותיים, כולם בקר חלק, צלויים לשלמות על הגריל. השפים המיומנים מקפידים על טכניקות צלייה מסורתיות לצד שיטות מודרניות, המעניקות לכל נתח את הטעם והמרקם המושלמים. לצד הבשרים, מוגש שפע של סלטים ביתיים טריים, המביאים את טעמי השוק הישראלי היישר לצלחת.

 צילום באדיבות המסעדה

אחד מסימני ההיכר של שולחן דוד הוא הטאבון, ממנו יוצאות לאפות חמות וריחניות לאורך כל הערב. הלאפות הטריות משמשות כבסיס מושלם לנתחי הבשר העסיסיים ולסלטים הצבעוניים, ויוצרות הרמוניה של טעמים וטקסטורות.

המסעדה גאה להציע אפשרויות כשרות מהודרות, כולל כשרויות מיוחדות של מחפוד ועטרה, מה שהופך אותה לבחירה מושלמת עבור קהל רחב של סועדים המקפידים על כשרות.

האווירה בשולחן דוד היא תמצית הישראליות - חמה, מזמינה ותוססת. מוזיקה ים-תיכונית ברקע, צחוקם של סועדים מרוצים, וקולות הגלים הנשברים בחוף מתערבבים ליצירת סאונד ייחודי שהוא כולו חוויה ישראלית אותנטית.

תפריט המשקאות מציע מבחר יינות ישראליים משובחים לצד קוקטיילים מקוריים, המשתלבים היטב עם טעמי המנות. הברמנים המיומנים ישמחו להמליץ על התאמה מושלמת בין המשקה לארוחה שלכם. לא פלא ששולחן דוד הפך למוקד משיכה לא רק עבור תושבי נתניה, אלא גם לתיירים ואורחים מרחבי הארץ המחפשים חוויית אוכל יוצאת דופן.

מה מככב בתפריט של שולחן דוד?

החל ממנות ראשונות מוקפדות כקרפצ'יו שולחן דוד - פרוסות דקיקות של פילה בקר נע בכבישה קלה של מיץ לימון, שמן זית, מלח אטלנטי, שום קונפי ובלסמי מצומצם, מרגז הבית הכולל 4 יחידות מרגז ביתי פיקנטי, מנת סיגר מרוקאי הכוללת יחידות עליי סיגר במילויי בשר טלה פיקנטי ועשבי תיבול ועד מנות עיקריות כגון בשרים על האש, המבורגרים מנתחים מובחרים הנטחנים במקום, דגים טריים, וכמובן הבשרים המפורסמים של המסעדה: אנטריקוט בלק אנגוס פרמיום מיושן 21 יום, מדליוני פילה בקר ארגנטינאי, מולרד שלם בפריסה במרינדת השף, צלעות טלה, סטייק פריים ריב על העצם, סינטה נברסקה ועוד.

אבל מה שבאמת מדליק וכייפי במסעדת שולחן דוד, זו הנדיבות של המקום: כשאתם רק מגיעים ומתיישבים מול הנוף היפה של הים, אתם מקבלים ישר סט טעים, עשיר ופרשי של סלטים טריים, כאלה שרק פותחים את התיאבון ועושים חשק לעוד, הכל מגיע יחד עם פיתות לוהטות מהטאבון, וכל הטוב הזה רק ב 26 ₪ לסועד!

שולחן דוד היא יותר מסתם מסעדה - היא חוויה קולינרית שלמה המשלבת אוכל משובח, נוף מרהיב ואווירה יוקרתית. אם אתם מחפשים מקום לארוחה מיוחדת, חגיגה משפחתית או סתם ערב רומנטי מול הים, שולחן דוד היא בחירה מצוינת שתשאיר אתכם עם טעם של עוד.

בואו ליהנות, לאכול ולבלות.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon