נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

חגיגת בשרים אמיתית

בלב אשקלון השוקקת מחכה לכם המסעדה הכי שמחה בארץ - מסעדת "כולנו" – המושכת אליה קהל עצום, בין אם אלה אנשים שמתגוררים באיזור ובין אם אלה מטיילים אקראיים ששמעו, בדיוק כמו כולם, על המסעדה המוצלחת, השמחה והטעימה. כי כולנו מציעה יותר מסתם ארוחה; זו חוויה המשלבת מאכלים מעולים, אווירה נעימה ושמחת חיים אמיתית, שמתפרצת עליכם מרגע שאתם נכנסים למסעדה, עטופים בניחוח מתוק של לחם טרי ומגוון מטבלים צבעוניים שמגרים את החך. החומוס העשיר, עם גרגירים רכים ואריסה פיקנטית, הוא רק טעימה ממסע הטעמים שמצפה לכם.

השף טימור מביא את רוח השוק הישראלי לצלחת עם "אצא לי השוקה" - סלט ירקות טריים בחיתוך גס, מתובל בפשטות בלימון ומלח ים. זוהי פתיחה מושלמת לארוחה, המשקפת את טעמה האותנטי של הארץ.

 צילום באדיבות המסעדה

אחת המנות הפופולריות היא "ניוקי ופטריות" - כדורי תפוחי אדמה רכים כענן, מוקפצים עם מבחר פטריות יער ומוגשים ברוטב קרם קוקוס וכמהין. זוהי מנה המשלבת בהרמוניה מושלמת בין המטבח האיטלקי לניחוחות ישראליים

לחובבי הבשר, ה"שכונה גדולה" היא חגיגה אמיתית - מגש עמוס ב-2 ק"ג בשרים איכותיים, כולל נתחי פילה בקר, אנטריקוט, קבבונים, פרגיות, חזה אווז ועוף. זוהי מנה אידיאלית לחלוק עם קבוצה, המבטיחה חוויה בלתי נשכחת.

הכוכב האמיתי של הערב הוא ה"קינוחאפלה" - מגש קינוחים מרשים המוגש בסגנון ססגוני ומלא שמחה. זוהי דרך מושלמת לסיים את הארוחה, עם מבחר מתוקים מפנקים המשאירים טעם מתוק בפה ובלב.

 צילום באדיבות המסעדה

מה שהופך את "כולנו" לייחודית היא לא רק האוכל המשובח, אלא גם האווירה החמימה והמשפחתית. הצוות המסור מעניק יחס אישי לכל אורח, והאווירה הנעימה גורמת לכם להרגיש כמו בבית חברים.

המסעדה, שהיא כשרה למהדרין, הפכה למוקד פופולרי לאירועים משפחתיים, פגישות עסקיות, או סתם בילוי ספונטני עם חברים. מדי ערב, המקום מתמלא בצחוק, שיחות ערות וניחוחות משכרים, המעידים על איכות החיים והשמחה שהמסעדה מביאה לתושבי אשקלון.

מסעדת כולנו מארחת בכל ערב Dj שמקפיץ את האווירה וגורם למסעדה להפוך למעניינת יותר, חווייתית יותר ושמחה יותר!

 צילום באדיבות המסעדה

"כולנו" היא יותר ממסעדה - היא חגיגה של טעמים, ריחות וחוויות המזכירים לנו מדוע אנו כה מחבבים את המטבח הישראלי ואת אורח החיים בעיר החוף היפהפייה הזו. בביקורכם הבא באשקלון, אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות בעצמכם את הקסם הזה!

מומלץ להזמין מקומות מראש

צילום תמונת שער: באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon