נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מי לא אוהב אוכל איטלקי משובח???

בפינה קסומה בחדרה, מסתתרת מסעדה יפה ומטופחת שמביאה את הטעמים והניחוחות של דרום איטליה היישר לצלחת שלכם. מסעדת NOTO, שנקראת על שם עיירה ציורית בסיציליה, היא יותר מסתם מסעדה - היא מקום כייפי לארוחה כשרה למהדרין, שמצליחה לשלב מסורת איטלקית עם טוויסט ישראלי מודרני, באווירה תוססת ושמחה.

התפריט של NOTO הוא סימפוניה של טעמים. השפית, שהתמחתה במטבח האיטלקי האותנטי, מביאה את הידע שלה ומשלבת אותו עם חומרי גלם מקומיים וטריים. כבר בראשונות, תוכלו להתרשם מהיצירתיות והדיוק של המטבח. הNOTO סביצ'ה, למשל, הוא פיוז'ן מושלם בין המטבח הים תיכוני לאיטלקי - דג לבן טרי חתוך דק, מתובל בעדינות עם כוסברה, נענע ופלפל צ'ילי, מונח על פרוסת לחם בריוש קלוי ומוגש עם איולי פלפלים עדין.

 צילום: NOTO

אם אתם מחפשים משהו חם ומנחם, הכרובית המטוגנת היא בחירה מצוינת. פלחי כרובית בציפוי פריך ומושלם, מוגשים לצד רוטב צ'ילי ביתי שמוסיף טוויסט פיקנטי ומרענן.

כשמגיעים למנות העיקריות, קשה להחליט מה לבחור. הפיצות, שנאפות בטאבון מסורתי, הן חגיגה אמיתית לחך. הפיצה בוראטה, למשל, היא יצירת אמנות קולינרית - בצק דק ופריך, רוטב עגבניות עשיר, גבינת מוצרלה איכותית, ומעל הכל - כדור שמנמן של גבינת בוראטה קרמית. הפיצה מקושטת בעלי רוקט טריים ועגבניות שרי מתוקות, ומטפטפת קרם בלסמי שמוסיף עומק ומורכבות לטעמים.

חובבי הפסטה ימצאו את האושר בצלחת הלינגוויני סלמון. הפסטה (הכנה בעבודת יד), מוקפצת בעדינות עם קוביות סלמון עסיסיות, אפונה ירוקה וזוקיני בציר עשיר וחמאה. התוצאה היא מנה מאוזנת להפליא, שמשלבת את העדינות של הדג עם הטעם העשיר של הרוטב.

 צילום: NOTO

למי שמחפש אופציה טבעונית, השקשוקה הטבעונית היא הפתעה אמיתית. הרוטב העשיר והפיקנטי, שמכיל שפע של פלפלים ובצל, מתקתק בפה בדיוק כמו שקשוקה מסורתית. הקציצות הטבעוניות מוסיפות טקסטורה ו"בשריות" למנה, והכל מוגש לצד סלט ירוק רענן, טחינה קטיפתית וזיתי קלמטה עסיסיים.

אחד הדברים המיוחדים ב-NOTO הוא היכולת שלהם לשלב בין ארוחות בוקר ישראליות לבין מנות איטלקיות קלאסיות. תוכלו למצוא כאן שקשוקה לצד פיצה מהטאבון, או סלט ישראלי רענן לצד פסטה ביתית מושלמת.

המסעדה גם מציעה אפשרות לאירועים פרטיים, עם יכולת אירוח של עד 80 אנשים. הצוות המסור מבטיח שכל אירוע יהיה מושלם, מהאוכל ועד האווירה. תארו לעצמכם לחגוג יום הולדת כשאתם מוקפים בניחוחות של פיצות טריות מהטאבון וקינוחים איטלקיים מפנקים.

 צילום: NOTO

עבור שומרי הכשרות, אחד הדברים שהכי מרשימים ב-NOTO הוא ההקפדה על כשרות מהדרין, מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. זו הוכחה חיה לכך שאפשר ליהנות ממטבח איטלקי משובח גם במסגרת כשרה.

מהסביצ'ה המרענן ועד הפיצה העשירה, מהפסטה המנחמת ועד השקשוקה הטבעונית המפתיעה - כל מנה היא חגיגה לחושים שתגרום לכם לבקש - Di più, per favore.

 

 

נוטוחדרה
צילום: NOTO
להזמנת שולחן

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon