נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

אז מה אוכלים בים המלח?

במיקום מושלם במרכז פטרה, על חוף הים הקסום, אנין היא יותר מסתם מסעדת בשרים - היא חוויה רב-חושית שמשלבת טעמים עזים, נופים מרהיבים וניחוחות משכרים.

מאז פתיחתה, אנין הפכה למוקד עלייה לרגל עבור חובבי בשר, אניני טעם וכל מי שמחפש רגע של שלווה מול הנוף המדברי המרהיב. המרפסת הענקית, הצופה אל מרחבי ים המלח, מציעה מקום מושלם לצפות בשקיעות המפורסמות של האזור, כשבאופק נמתח קו המגע בין השמיים הכתומים למים הכחולים.

 צילום באדיבות מסעדת אנין

התפריט, שכבר זכה לשבחים רבים, ממשיך להתפתח ולהפתיע. השפים הוותיקים, בעלי ניסיון עשיר בעולם המסעדנות, משלבים בין מתכונים משפחתיים עתיקי יומין לבין חידושים קולינריים מרעננים. כל מנה היא יצירת אמנות קטנה, המוגשת בקפידה ובאהבה.

הסטייקים העסיסיים, שהפכו לשם דבר, ממשיכים לככב בתפריט. הבשר הטרי, שנבחר בקפידה, עובר תהליך הכנה מדוקדק שמבטיח טעם עשיר ומרקם מושלם. לצד אלה, מציעה אנין מבחר מנות דגים טריים, סלטים ססגוניים ותוספות מפתיעות, שיספקו גם את הסועדים הצמחוניים.

אך אנין היא יותר מסך חלקיה. האווירה הייחודית, המשלבת את שלוות המדבר עם העיצוב המודרני והחם של המסעדה, יוצרת תחושה של מקלט מהעולם החיצון. ובזמן שאתם מתרגעים לכם ונושמים את ריח החופש עמוק פנימה, הצוות המסור, שכבר הספיק לצבור מוניטין בזכות שירותו האדיב והמקצועי, ישמח לספר לכם על התפריט, המנות המיוחדות, וההתאמה של על הטוב הזה לכם, למצב הרוח שלכם ולהרכב שלכם.

 צילום באדיבות מסעדת אנין

ומה לגבי היין? מרתף היינות של אנין ממשיך להתרחב, מציע מבחר עשיר של יינות מקומיים ובינלאומיים שישלימו בצורה מושלמת כל ארוחה.

בזמן קצר אנין הפכה לחלק בלתי נפרד מהנוף הקולינרי של ים המלח, מקום שבו הטבע הפראי והאוכל המשובח נפגשים ליצירת חוויה בלתי נשכחת.

 צילום באדיבות מסעדת אנין

בין אם אתם מחפשים מקום לערב רומנטי, חגיגה משפחתית או סתם ארוחה טובה עם חברים, אנין ממשיכה להיות הבחירה המושלמת. כי בסופו של יום, אין דבר שמשתווה לטעמה של ארוחה משובחת אל מול שקיעה מרהיבה בים המלח.

מסעדת אנין מזמינה אתכם לגלות מחדש את קסמו של סוף השבוע בים המלח. בהיותה פתוחה גם בשישי ושבת, אנין הופכת כל ארוחה לחוויה בלתי נשכחת, בין אם מדובר בערב רומנטי, חגיגה משפחתית או סתם בילוי עם חברים.

 צילום באדיבות מסעדת אנין

הפתיחה בסופי שבוע הופכת את אנין למוקד משיכה אמיתי באזור ים המלח. בין אם אתם מקומיים שמחפשים מקום איכותי לבלות בו, או תיירים שרוצים לחוות את הטעמים והנופים של האזור, אנין מבטיחה חוויה שתישאר אתכם הרבה אחרי שתסיימו את הארוחה. אז למה לחכות? הזמינו שולחן לסוף השבוע הקרוב וגלו בעצמכם את הקסם של אנין.

אניןעין בוקק
צילום באדיבות מסעדת אנין
להזמנת שולחן

צילום תמונת שער באדיבות מסעדת אנין

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
1

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon