נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מול הים ובכל שעה - מסעדת גורילה בר קפה מציעה לכם פינוק אמיתי

על טיילת בת ים, מול הים הכחול והשקיעות המרהיבות, תמצאו את גורילה בר קפה - מסעדה כשרה המשלבת אווירה מודרנית עם טעמים עשירים ומגוונים, מציעה תפריט בוקר רחב, ופועלת 24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע.

המסעדה מציעה למבקריה הרבים (חלקם קבועים) חוויה קולינרית מלאה, המשלבת נוף מרהיב, מגוון עצום של אוכל חלבי ומשובח עם שירות מסור.

גורילה בר הבת ימית מזמינה אתכם לקחת נשימה עמוקה, ולשכוח לכמה שעות מהמצב, מהחדשות, ומכל מה שמעיק כרגע על כולנו. בואו לבילוי מושלם, טעים וכזה שיטעין אתכם באנרגיות חדשות.

גורילה בר שינתה את התפריט, ומציעה תפריט כשר, חלבי ומגוון, המתאים לכולם. העיצוב העכשווי משתלב בהרמוניה מושלמת עם הנוף הימי המרהיב, ויוצר תחושה של מרחב ורוגע. הדקור המוקפד משלב אלמנטים טבעיים עם קווים נקיים, המשקפים את הקשר בין המסעדה לסביבתה.

 צילום באדיבות המסעדה

צוות המסעדה, שנבחר בתשומת לב רבה, מהווה חלק בלתי נפרד מהאווירה הקסומה. כל חבר צוות מביא איתו תשוקה אמיתית לאירוח ושירות ברמה גבוהה, תוך הקפדה מלאה על כללי הכשרות. החיוך הכן והגישה החמה שלהם יגרמו לכם להרגיש מיד בבית.

התפריט העשיר במיוחד של גורילה בר קפה מציע מגוון רחב של מנות כשרות, המתאימות לכל שעה ביום. הארוחה יכולה להתחיל עם פוקאצ'ה מטבלים - לחם איטלקי רך וריחני מוגש עם עגבניות פיקנטיות, שום קונפי ובלסמי, מושלם לפתיחת התיאבון.

 צילום באדיבות המסעדה

לחובבי הירקות, הכרובית קראנץ' מציעה חוויית טעם ומרקם מיוחדת - פרחי כרובית בציפוי פריך, מטוגנים לזהב מושלם, מוגשים חמים ופריכים.

למי שמחפש ארוחה קלה יותר, המסעדה מציעה מגוון סלטים מרעננים. סלט שוק וגבינה מציע שילוב מרענן של גמבה, סלק, מלפפון, עגבנייה, צנונית, בצל סגול, גבינת פטה וסומק - הרמוניה מושלמת של טעמים וצבעים.

חובבי הפיצות ימצאו מבחר אפשרויות טעימות, כמו פיצה בוראטה - בסיס פריך עם עגבניות, בצל מקורמל, מוצרלה ועלי רוקט, מוכתרת בגבינת בוראטה קרמית.

למנות העיקריות, גורילה בר קפה מציע מבחר נדיב של אפשרויות כשרות: חובבי הפסטה ימצאו מנות מפתות כמו פנה בוראטה - פסטה ברוטב שמנת עשיר, עם עגבניות, צ'ילי, שמן זית ושקדים קלויים, מוכתרת בגבינת בוראטה קרמית.

לחובבי הדגים, פילה לברק צרוב להשלמות מוגש לצד צ'יפס פריך, או סטייק סלמון עסיסי המוגש על מצע של פירה קטיפתי.

לסיום הארוחה, המסעדה מציעה מבחר קינוחים כשרים, כמו סופלה שוקולד חם ונימוח או קרם ברולה קטיפתי עם קראסט סוכר פריך.

כל השפע הזה מאפשר לכם להגיע באיזה הרכב שאתם רוצים, ילדים, מבוגרים, דייט רומנטי, או אפילו לבד, עם ספר טוב וכוס יין משובחת מול הים.

מתי הכי שווה להגיע לכאן? החדשות הטובות הן – בכל שעה שאתם רק רוצים, כי גורילה פתוחה ומגישה אוכל טעים סביב השעון 6 ימים בשבוע. באמצע הלילה אם מתעורר לכם התיאבון אחרי בילוי, מוקדם בבוקר לפני שאתם הולכים לעבודה – או סתם להתענג במהלך היום.

תמונת שער - באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon