נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

שיר הלל לחומרי הגלם המקומיים

בלב הוד השרון, במקום שבו שירי אריק איינשטיין מתנגנים ברקע, נולד חלום בראשיהם של שני יזמים צעירים, חובבי אוכל טוב, מבינים באוכל והכי חשוב – יודעים לייצר אותו. החלום של אביב כהן והשף דניאל שליט היה להביא את טעמי הבית הישראלי לחיך המקומי, בדרך מרעננת ונגישה, והתוצאה המרשימה היא מסעדת בנג'מין.

בנג'מין, כראוי להתגשמות של חלום וחזון, משלבת בחוכמה את הטעמים המוכרים של הבית עם טוויסט מודרני אופנתי. כאן, המטבח הישראלי מקבל כבוד ראוי, ללא השפעות זרות מוגזמות וללא תג מחיר מופרז. בדיוק כמו שכולנו אוהבים!

 צילום באדיבות המסעדה

התפריט בבנג'מין הוא שיר הלל לחומרי הגלם המקומיים ולטכניקות הבישול המסורתיות. הסועדים יכולים ליהנות משיפוד פטריות צלויות במרינדת עשבי תבלין, מוגש על מצע יוגורט צאן עשיר. הניוקי בחמאת זעתר ועגבניות, מלווה בגבינת צאן משק עברי, מספק חוויית טעמים מענגת. וכמובן, אי אפשר להתעלם מהטרטר פילה בקר מקומי, המשודך בעדינות עם צלפים, שאלוט, תאנים ואגוזי לוז, ומוגש עם קרם אריסה מפנק.

לצד המנות העיקריות, בנג'מין מציע מבחר יינות וקוקטיילים המשלבים תבלינים וטעמים ארצישראליים, המשלימים את חווית הארוחה.

עבור אלה הממהרים, "החלון של בנג'מין" מציע פתרון מהיר ויעיל, וכמובן בלי להתפשר על האיכות. כאן תוכלו ליהנות מהמבורגר בנג'מין - סמאש בורגר מבשר בקר מקומי עם איולי זעתר, או משיפוד נתחי חזה עוף במשרה של סומאק עם לימון כבוש, מוגש בלחמניית פרנה טרייה. מתאים למי שרוצה לעבור ולקחת הביתה, לעבודה או אפילו לפיקניק רומנטי.

בבנג'מין, כל ארוחה היא חגיגה של טעמים ישראליים אותנטיים. בין אם אתם מגיעים לארוחת צהריים עסקית, לערב רומנטי, או לפגישה עם חברים - תמצאו כאן את הטעם של הבית, בגרסה המשודרגת והמרגשת ביותר שלו.

 צילום באדיבות המסעדה

אז בואו הביתה. בנג'מין - מטבח ובר ארצישראלי - מחכה לכם עם חיוך, אווירה נעימה, וכמובן, עם האוכל שתמיד חלמתם לחזור אליו.

בנג'מין מטבח ובר ארצישראליהוד השרון
צילום באדיבות המסעדה
להזמנת שולחן

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
3
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon