נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

לאכול בהכי גבוה בירושלים

דמיינו לעצמכם רגע קסום: אתם יושבים על גג מלון יוקרתי בירושלים, מול עיניכם נפרש נוף עוצר נשימה של העיר העתיקה, ובצלחתכם - יצירות אמנות משגעות שמספרות את סיפורה של העיר בטעמים ומרקמים. ברוכים הבאים לאוריינטופ, מקום שבו השמיים הם רק ההתחלה, והתפריט הוא הרפתקה שלמה.

מסעדת אוריינטופ, הממוקמת על גג אחד המלונות היוקרתיים בירושלים, מציגה חזון קולינרי ייחודי המשלב את עושר הטעמים של המטבח הישראלי עם נוף פנורמי מרהיב של העיר העתיקה. השף של אוריינטופ מביא לשולחן יצירתיות וחדשנות, תוך שמירה על המסורת והטעמים המוכרים, והשילוב עם האווירה המהפנטת יוצר חוויה גסטרונומית יוצאת דופן.

 צילום: באדיבות המסעדה


התפריט מציע מגוון רחב של מנות, החל מפוקאצ'ה ירושלמית עם מטבלים ותבלינים המגיעה לשולחן חמה וריחנית, הסלט הירוק המציע אלטרנטיבה קלילה ופרשית עם מבחר עלים רעננים, פרי העונה מקורמל ואגוזים קלויים, סשימי שמציג חיבור מפתיע בין מסורות קולינריות שונות – ועוד.

 צילום: באדיבות המסעדה

למנות הביניים, הטרטר בקר מציג בקר קצוץ איכותי מוגש בליווי קרקר שומשום. הסלמון צרוב ברוטב אסיאתי מציע פרשנות מרעננת מהמזרח, ומלווה במבחר פטריות עשיר.
המנות העיקריות כוללות בין היתר את האנטרקוט בקר המוגש עם קרום תפוחי אדמה באטר, ירקות צלויים ורוטב יין משובח. הקרוקט אסדו הוא למעשה אסאדו מפורק בליווי סלסה דרום אמריקאית ובצלצלים מקורמלים. האוסובוקו טלה פלאנצ'ה מציע טעמים חזקים וטובים של נתח טלה עסיסי, קרם גזר וג'ינג'ר, וירקות מוזהבים.

 צילום: באדיבות המסעדה

את החוויה הקולינרית משלימים הקוקטיילים הייחודיים של המסעדה, הנרקחים במקום על ידי ברמנים מיומנים.
עכשיו תדמיינו את כל הכיף הזה, עם אווירה תוססת ושמחה, נוף מטריף, מוזיקה מעולה ואנשים יפים.

 צילום: באדיבות המסעדה


אוריינטופ מציעה יותר מסתם ארוחה; היא מספקת חוויה כוללת המשלבת גסטרונומיה ברמה גבוהה, נוף עוצר נשימה ואווירה ייחודית. בין אם אתם תיירים המחפשים טעימה אותנטית של המטבח הישראלי העכשווי, או תושבים מקומיים המחפשים מקום מיוחד לאירוע, אוריינטופ מבטיחה ביקור מרשים ובלתי נשכח על גגות ירושלים.

צילום תמונת שער: באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon