אירועים עסקיים נחלקים לרוב לשתי קבוצות עיקריות: אירועים חוץ ארגוניים ואירועים פנים ארגוניים. בדרך כלל יעסקו אירועים אלו בפעילויות שנועדו לקדם את מטרות החברה, אירועים כמו : המשותף לשני סוגי האירועים הוא שלשניהם מטרות שעליהם להשיג. התנהלותם התקינה והשגת המטרות תלויה בתכנון וארגון מסודר לפני האירוע ובמהלכו. הצעד הראשון בכל אירוע הינו תהליך הגדרת המטרות. אם מדובר באירוע פנים ארגוני כמו יום גיבוש או יום עיון, המטרות יכולות להיות גיבוש ויצירת הווי בין העובדים או הענקת ידע מקצועי וידע כערך מוסף. אם מדובר באירוע השקת מוצר, כמובן שהמטרות יהיו שונות ויעסקו במיצוב וחשיפה של המוצר או השירות החדשים. לאחר שהגדרנו וסימנו מטרות, מתחיל השלב בו נקבע התקציב להשגתן. שלב זה מגדיר את המחיר אותו מוכן הארגון לשלם על מנת להשיג את המטרות שהציב לאירוע. ראוי לציין, כי חשיבותם של אירועים פנים ארגוניים כמו יום עיון או סדנת גיבוש חשובים לא פחות מאירוע חברה לספקים או אירוע השקת מוצר ללקוחות. תרומתם של אירועים אלו לארגון יכולה להיות גדולה מכל אירוע חשיפה או אירוע ספקים. לאחר שהוגדרו המטרות ונקבע התקציב מתחיל השלב בו יש לאתר את המקום שבו יערך האירוע. מקום ליום עיון, מקום לסדנה או מקום לערב גיבוש ניתן למצוא די בקלות. מספר האפשרויות גדול ומגוון בתחום המקומות לאירועים עסקיים. קל וחומר לגבי מקומות לאירועים חוץ ארגוניים כמו השקת מוצר או אירוע לקוחות חשוב. לאחר שנמצאו מספר מקומות מתאימים יש להשוות הצעות מחיר ולבקר ברלוונטיים ביותר. הביקור המקדים יספק לכם את כל האינפורמציה הדרושה על מנת לסגור את העסקה ולבחור את המקום המתאים לכם ביותר. יש מטרות, יש תקציב, יש מקום ונשאר לדאוג לתוכן. על התוכן להיות מזוהה עם המטרות של האירוע. אם מדובר באירוע חברה לרווחת העובדים חשוב שאלה ייהנו ממנו וירגישו מתוגמלים. אם מדובר באירוע השקת מוצר חשוב שהאורחים יוקסמו ויתרשמו מכל יתרונות הארגון שירותיו ומוצריו. שילוב של מטרות נכונות, תקציב ראוי, מקום מתאים לאירוע ותוכן שנבחר בקפידה ידאגו לכך שהאירוע העסקי יהיה אירוע מוצלח. |
השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?
נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת