נגישות
נגישות

מיומנה של מלצרית - III

אדוה ישראל חלמה להיות מלצרית, עד ששיחת טלפון גורלית ניערה את עולמה והגשימה את חלומה. כיום היא מלצרית בכל רמ"ח איבריה ומביאה את רשמיה על עולם המלצרות שלא הכרתם

שפים חדשות מהצלחת
אדוה ישראל
אדוה ישראל
תאריך פרסום: 10/08/2010, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הפנייה העיקרית למחזיקי מגש היא בנימת שאלה: "אפשר? סליחה? מתי זה מוכן? איפה השירותים?". זה בסדר גמור ומתקבל בהבנה, בסך הכול זהו תפקידנו. אבל יש דבר אחד פעוט שהלקוח הישראלי לא מוכן לקבל בשום אופן - את התשובה "לא". אבוי למחזיק המגש שיסרב לבקשתו של הסועד האקראי. בהזדמנות זו אני רוצה לשתף אתכם בסוד קטן: למחזיקי מגש אין שום אינטרס, בטח לא אישי, למנוע מכם דבר מסוים. אם זה היה תלוי בי הייתי מחליפה בארוחה עסקית את כוס השתייה בלחם, מכינה במיוחד את המנות שכבר לא בתפריט ודואגת שתשבו בשולחן פרטי ללא כל הפרעה. אבל אני לא הקובעת. באמת...

להמשך קריאה באתר restpro לחצו כאן.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של אדוה ישראל

צהריים מענגים במייק'ס פלייס
מיומנה של מלצרית
מיומנה של מלצרית
מיומנה של מלצרית IX
מיומנה של מלצרית
מיומנה של מלצרית
מיומנה של מלצרית
מיומנה של מלצרית
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
אחרי 20 שנה מסעדת מסה הוותיקה נסגרת
מסעדת השף הערבית שאתם לא מכירים
מסעדות שף בתל אביב – גורמה פנומנאלי לסקרנים בלבד