הפנייה העיקרית למחזיקי מגש היא בנימת שאלה: "אפשר? סליחה? מתי זה מוכן? איפה השירותים?". זה בסדר גמור ומתקבל בהבנה, בסך הכול זהו תפקידנו. אבל יש דבר אחד פעוט שהלקוח הישראלי לא מוכן לקבל בשום אופן - את התשובה "לא". אבוי למחזיק המגש שיסרב לבקשתו של הסועד האקראי. בהזדמנות זו אני רוצה לשתף אתכם בסוד קטן: למחזיקי מגש אין שום אינטרס, בטח לא אישי, למנוע מכם דבר מסוים. אם זה היה תלוי בי הייתי מחליפה בארוחה עסקית את כוס השתייה בלחם, מכינה במיוחד את המנות שכבר לא בתפריט ודואגת שתשבו בשולחן פרטי ללא כל הפרעה. אבל אני לא הקובעת. באמת...
להמשך קריאה באתר restpro לחצו כאן.
כתבות נוספות של אדוה ישראל
השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?
נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת