"אין בשר יען??" הסתכל עלי הלקוח בעיניים מזוגגות. בתור מחזיקת מגש אני מוצאת את עצמי מתנצלת, לא פעם, בעקבות אכזבות שונות של סועדים. בעיקר כאלה שהגיעו בעקבות מנה אהובה שכבר לא קיימת בתפריט קרוב לשנתיים. את האכזבה הם מדגישים על ידי ציון מרחק הנסיעה "אבל הגעתי במיוחד בשביל זה מירושלים". אהה, אם באת במיוחד - ועוד מירושלים - אז יש לנו בשר יען, רק היית צריך לשלוף את הקלף המנצח, הסיסמה הסודית! רק לפעם הבאה, אפשר להשתמש במגוון הטכנולוגיה שמציעה המאה ה21: להתקשר או להסתכל בתפריט האינטרנט. חמור ועגלה זה כבר אאוט...
להמשך קריאה באתר restpro לחצו כאן.
כתבות נוספות של אדוה ישראל
השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?
נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת