אדווה גן סתיו אז בואו נדבר על שירות. למה הדבר האחרון בסדר העדיפויות של מסעדות בישראל הוא השירות? למה כל סטודנטית למדעי הדינוזאורים שנה שניה יכולה להיות מלצרית למרות שאין לה שום מושג מה בדיוק יש בתפריט והיא בשמחה תספר לך שבסלט יש גם רוקט וגם ארוגולה? למה מסעדות בכלל טורחות להעסיק שפים תמורת אלפי שקלים בחודש במטרה שישקיעו את מרצם ואת כל היצירתיות שלהם במנות שייקח דקות ארוכות להוציא אל הפס רק כדי שמלצר ממוצע יזרוק את כל העבודה הזו לכל הרוחות? למה כמעט כל מסעדה לא מבינה שהיא מפקירה את השיווק בידי מי שלא מבין דבר וחצי דבר בשירות ובמטבח ושהמלצר הוא בעצם חלון הראווה של המסעדה, והוא זה שיכול להיות ההבדל בין לקוח שיחזור לבין אחד כזה שלעולם לא יעיז לשוב? הלקח, גבירותיי ורבותיי, מתחלק לשניים: דבר אחד שביכולתנו לעשות כדי לתקן את המצב הוא לתגמל ולשבח בפני הבעלים של המסעדה את עבודתם של אלו שכן יודעים מה הם עושים, וכך לדאוג שאט אט תיווצר נורמה של שירות טוב שראוי לתגמול נאות. דבר שני שיש לעשות הוא לפנות לבעלי מסעדות ולהעיר להם כשאתם נתקלים בשירות שרחוק מלספק אתכם ושעלול להחליט בשבילכם אם תזכה המסעדה לביקור נוסף.
השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?
נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת