אחד הדברים המאפיינים ביותר את עולם המסעדנות הישראלי הוא הנחישות הבלתי מתפשרת של המסעדנים למצוא לעצמם שם מקורי וייחודי.
בעוד שבפאריס מתהדרות מסעדות יוקרה בשמות כמו "אצל זאק", או "המטבח של מריה", בארץ כל מסעדן משורר (תפוח זהב, אוקיאנוס, כפות תמרים). יש כמובן גם יוצאי דופן (רושפלד) אבל על פי רוב, משום מה מרגישים כולם שלתת שם למסעדה זה פרוייקט יצירתי ומרשים.
מה הסיבה לכך? צניעות? השפים לא מספיק מוכרים? יכול להיות, אבל נראה לי יותר הגיוני שהמסעדנים, כמו בעסקי הפרסומת, מבקשים למכור לנו אשליות.
אם נאכל ב"אוקיאנוס" ולא בגיגית ששמה "הים התיכון", נרגיש הרבה יותר נוח לשלם 300
שקל לפוקצ'ה? לא?
השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?
נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת