נגישות
נגישות

ברים עם הופעות חיות למוזיקה משכיחה ומנות מצננות

איזה בר הופעות מתחשק לכם? – כזה שמגיש אוכל רחוב או אולי גורמה? הופעות של אומנים ישראלים או בינלאומיים? רועש ועמוס או אינטימי? לקראת קיץ 2024, בחרנו ברים עם מוסיקה חיה ואוכל מצוין, ששווה לכם להעביר איתם את הקיץ!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 24/06/2024, 13:34

דמיינו ברים עם להקות חיות לצד בירות קרות ומנות אוכל נהדרות - כי מה יותר קיץ מאשר בילוי בבר עם הופעה חיה? לקראת הקיץ שבימים אלו מכה בפרצופנו בקרני שמש לוהטות, בחרנו את הברים המומלצים להופעות חיות – אלו שמייצרים את הקומבינציה המרגיעה הזו של הופעה חיה טובה, תפריט עדכני ואווירה צעירה ותוססת, שתרקיד אתכם גם בימים הלוהטים של הקיץ.

לכל בר יש את סגנון המוסיקה וההופעות שלו - בחלקם הופיעו ועדיין מופיעים כמה מגדולי זמרי ארצנו, בחלקם תמצאו להקות פופולריות מחו"ל, חלקם שוקקים חלקם ביישנים, אבל מה שיפה בכולם זה שכל אחד מכם יכול למצוא את עצמו בכל אחד מהם.

איך תבחרו את בר ההופעות שלכם?

מאחר ויש בארץ שפע של ברים עם הופעות חיות, יש כמה נקודות שכדאי לתת עליהן את הדעת ברגע שלפני ההחלטה הגורלית.

סגנון מוסיקלי  - שווה לעבור אל תכנית ההופעות של המקום ולראות האם הסגנון המוסיקלי של המקום הולם את טעמכם האישי, אם כן לכו על זה, אם לא – המשיכו לבר הבא.

אווירה – יש כאלה שאוהבים לשבת ולאכול לצלילי ההופעה מבלי שיפריעו להם, חלק יעדיפו לבלוס בעמידה תוך כדי ההופעה. לכן חשוב לבדוק את גלריית התמונות של המקום כדי לקלוט את האווירה ולהבין האם היא כזו שתשתלבו בה בטוב.

אוכל – מה תעדיפו? גורמה עמוס גינונים ופינפונים או דווקא אוכל רחוב פשוט וטעים? שניצל עם צ'יפס או פסטת ערמונים? תביטו בתפריט של בר ההופעות ותוודאו שהוא מעורר בכם רעב וחשק.

WUNDERBAR – וונרבר מציג וונדרפול של אוכל, אווירה והופעות

במועדון הוונדרבר החיפאי והאהוב תמצאו שעטנז של הופעות חיות, מוסיקה, אומנות ואוכל כמובן. עם הרכבים כמו "סטלה מאריס", ג'ימבו ג'י, עלמה גוב ונוספים, יש כאן שפע של להקות ואומנים שפוקדים את המקום – חלקם ידועים יותר, חלקם פחות, אבל זה לא ממש משנה כי האווירה כאן מחשמלת!

מה אוכלים – פיצות, נקניקים ושפע של נשנושים שבאים בטוב לצד מגוון של בירות מהחבית.

למה כאן? כי זה בר אינטימי ואפלולי שמאפשר לשלב בין שיחות נפש, התאהבות, אוכל משמח והופעות.

הופעות חיות בברים בתל אביב

תל אביב, המכורה המוזיקלית והקולינרית בישראל, מציגה כצפוי שפע של ברי הופעות המשלבים בין אוכל למוזיקה איכותיים. הנה כמה מהם.

האוזן בר - ערבוב נכון של הופעות, סלבריטאים ואוכל

טוב, נו, מדובר באחד מ"ברי ההופעות" הכי וותיקים ומצליחים של תל אביב, מקום עם קונצרטים מגוונים בסגנונות כמו פאנק, היפ הופ, גרוב, רוק אלטרנטיבי ועוד. תמצאו כאן אומנים גדולים וידועים לצד אומנים בתחילת דרכם. חמי רודנר, גבע אלון ועוד הפתעות חדשות.

מה אוכלים - בתפריט עצמו תמצאו מנות דיינר אופייניות ומצוינות כמו המבורגר, סנדוויץ'' קלאב וצ'יפס לצד בירות שיצננו לכם את הקיץ.

למה כאן? כי אתם במרכז העניינים של תל אביב, במקום הכי בועט, שוקק ועמוס אומנים וצלילים.

צילום: שאטרסטוק

לבונטין 7 - חומוס מנצח ומוסיקה הורסת

לבונטין 7 – אחד המקומות הבולטים בתל אביב המציג הופעות חיות בלילות של אמנים מקומיים וגם מוסיקה אלטרנטיבית ופיוז'ן מרחבי העולם.

תמצאו כאן את המרכז הרוחני של המוסיקה האלטרנטיבית ומי מכם שיתמיד להגיע, צפוי להיחשף לדור הבא של המוסיקה הישראלית עם לייבלים שטרם שמעתם ואולי הגיע הזמן לשמוע.

מה אוכלים – טוב, תשמעו, יש כאן חומוס מטורף מכל סוג שרק תרצו: גרגירים, פול, מסבחה, טחינה לצד סלטים טריים ומרעננים ומלבי קוקוס שהוא לא פחות משלמות.

למה כאן?  בגלל החיבור של חומוס הוט קוטור למוסיקה מטריפה שמחדשת את זרימת הדם בגוף.

ZAPPA  - קלאסיקה ומגוון

את מועדון הזאפה לא צריך להציג מאחר והוא אחד מברי ההופעות סלש מועדונים הכי מוצלחים ואהובים שקמו כאן, כבר ב- 2004 והפך למעצמה של עשרות סניפים ברחבי הארץ. תמצאו כאן שפע של הופעות חיות של אומנים אהובים מהארץ– משינה, סחרוף, אבידן, תיסלם לורי אנדרסון, מתסיהו, לצד כוכבים מחו"ל כמו אנריקו מסיאס, לורי אנדרסון ועוד רבים וטובים.

מה אוכלים – מקרפצ'יו סינטה טעים, סלטים טריים ומגוונים, ניוקי קרם ערמונים המצוין ועד לשניצל הענק המוגש עם פירה תפוחי אדמה, כל המנות גדולות ונהדרות ותוכלו לזלול אותן לפני ההופעה לצד בירה קרה.

למה כאן? כי זה המקום לראות, להראות וגם לשבת עם חברים לארוחה ממש.

כתובת: תוכלו להיכנס לאתר עצמו ולהחליט באיזה סניף והופעה חשקה נפשכם .

https://www.zappa-club.co.il/

באבי בר – תפריט הורס מכל העולם עם הופעות מכאן

באבי בר הוא אחד הברים התוססים של הוד השרון, עם שפע של הופעות חיות ואינטימיות לצד מבחר עצום של בירות בוטיק, קוקטיילים מגניבים ואוכל איכותי.

סי הימן, שליחי הבלוז, ארז לב ארי ועד לאומנים וותיקים יותר כמו מני בגר, ודני בסן ההופעות כאן מרגישות הכי בבית שיש עם תאורה מסתורית ואווירה סקסית.

מה אוכלים? קונספט מדליק של אוכל רחוב מכל העולם – באן באו וייטנאמי, סמוסה הודית, נקניקיות גרמניות מברלין, צ'וריסוס מארגנטינה בליווי סלט שוק, חצ'פורי מגאורגיה – הכול מושלם בטעמו.

למה כאן? אוכל מגוון וטעים לאללה עם הופעות אינטימיות ותחושה של חו"ל.

ברים מומלצים להופעות חיות בירושלים

גם עיר הבירה שלנו לא מאכזבת ונכנסה מזמן לקטע. לצד הזאפה וברים נוספים, אל תפספסו את נוקטורנו.

נוקטורנו  - ירושלים של פעם עם האוכל של היום

ברים מומלצים להופעות חיות בירושלים הוא נוקטורנו - שילוב מנצח של בית קפה לבר הופעות באווירה ביתית וססגונית. תמצאו כאן הופעות חיות של רוק ואלטרנטיבי, ספוקן וורד, השקת ספרים, מסיבות, הרצאות וגם אוכל כל כך טעים שתהיו מוכנים להישבע עבור ירושלים מאוחדת לעד.

מה אוכלים? מסנדוויץ' קרואסון מפנק, סלטים מורכבים ומיוחדים כמו ה"טונה המעושנת" ועד לפסטת הערמונים המפנקת או אולי ההמבורגר המופלא שמוגש עם סלייסים של תפוחי אדמה?

למה כאן? כי זה המקום אליו מגיעים כל ה"הוז & שמוז" של ירושלים עם אוכל מענג ומגוון ואווירה כזו של פעם – בקטע טוב כמובן.

בר עם מוזיקה חיה? ניין ביץ'  באילת

הניין ביץ' באילת הוא השילוב האולטימטיבי של חוף, מסעדה ובר שביחד הפכו למעצמת על של מסיבות והופעות חיות, עם אומנים מהשורה הראשונה – ג'ירפות, התקווה 6, ירמי קפלן, מופע הארנבות של ד"ר קספר ועוד.

מה אוכלים? תמצאו כאן מגוון של תפריטים – בשרי, חלבי, טבעוני עם מנות מושלמות כמו:  מגדלי כבד אווז, פלטת מטוגנים - פסטלים, סיגרים, קובה, פלאפל על מצע חסה עם טחינה בצד שמתאימה לשרינג של כולם, או פלטת בשרים עם

רצועות אנטריקוט, קבב הבית, כנפיים, מרגז ופרגית מוגש עם 2 סלטים + 2 תוספות לבחירה למורעבים שבחבורה.

למה כאן? אווירה הכי אילתית והכי תוססת שיש לצד אוכל מנצח מכל מיני סוגים, אנשים יפים וצעירים והופעות של מיטב האומנים.

צילום תמונת שער: שארסטוק

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon