נגישות
נגישות

מסעדות עם נוף: תענוג קולינרי ותמונות מרהיבות

מבלקונה להרי ירושלים, כרכרה בעמוקה, שקיעה בים ומרפסת לעתיקות – בחרנו עבורכם את המסעדות עם הנוף היפה ביותר, המציע חוויה קולינרית מושלמת לצד מראות עוצרי נשימה.

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 09/07/2024, 11:48

"צלחת צלחת שעל השולחן, איפה נמצא הנוף המושלם?"

דווקא בחודשי הקיץ כשהימים לוהטים ויש שרב כבד ומציק, חשוב לבחור את המקום הנכון לאכול בו – כזה שמשלב נוף, קצת בריזה ורוח עצים ואוויר הרים, לצד מנות ומאכלים מצוינים. מצפון ועד דרום בחרנו מסעדות עם נוף, את הפריזורה הכי יפה של הטבע, המראות המשכרים וההרים המרהיבים – נוף שיגרום לכם לאכול בהנאה, לשכוח ממסכי הנייד והטלוויזיה המדכאים ולשקוע נטו באוכל וביופי הנשקף מסביב. מצפון ועד דרום, בחרנו את המסעדות שנמצאות במקומות מרשימים לא פחות מהאוכל הטעים, כדי שתוכלו לשלב אוכל גורמה עם נוף מוש. טוב, כבר אמרנו את זה. בואו לגלות את המסעדות עם הנוף היפה ביותר בישראל – מצפון ועד דרום – טעמו מנות גומה מעולות לצד נופים מרהיבים של הרים, ים ומדבר.

מסעדות עם נוף מושלם. שאטרסטוק

חוות בת יער - לקאובויז שמעריכים נתחים טובים ונוף מפעים

אחת המסעדות הכי יפות בארץ ללא כל ספק היא מסעדת חוות בת יער שנמצאת ביער בירייה שעובר תקופה לא קלה. חוות בת יער היא מסעדת שף המציעה תפריט בשרי עשיר על רקע הנוף הפנורמי של יער בירייה ומתמחה בבשרים מיושנים ומנות גריל סופר איכותיות, כאשר אפשר לשבת בתוך כרכרות בוקרים ולאכול להנאתכם. המסעדה מגישה שפע של מנות בשריות משובחות עם נוף עוצר נשימה. התפריט מציע מגוון של בשרים שעברו יישון במקום, הנעשים ממש ברגע ההזמנה על גריל הפחמים של המקום לצד סוגי פסטות מושלמים!

מה אוכלים? לפתיחה MUST לקחת את נזיד הבוקרים שיגרום לכם להרגיש קאובויז עם בשר בבישול ארוך, שעועית וירקות שורש, ניוקי עננים בעבודת יד, כמהין, שמנת ויין לבן וכמובן לא לוותר על אחד מסוגי הברש פורטרהאוס 100 גרם לפחות!

מה בנוף? נופים פראיים ועוצרי נשימה של יער בירייה, עמוקה והגליל העליון הנשקפים מהחלון, תוכלו לבחור גם לשבת בכרכרת סוסים ממש כמו פעם כשאתם אוכלים ומשתהים מהיופי הזה. חשוב להתעדכן מול המסעדה או מול פיקוד העורף טרם הזמנת מקום.

ביסטרו חוות רום - להיות ברום של הנוף והאוכל!

ביסטרו חוות רום הוא אחד מבתי האוכל היפים בארץ, המציע תפריט ים תיכוני עשיר עם נוף מרהיב להר כמון. המסעדה הכשרה שהוקמה ב – 1986, מתמחה בייצור גבינות עיזים מקומיות לצד ירקות טריים ומציעה שלל מנות המורכבות מחומרי הגלם הללו. התפריט הוא בסגנון ים תיכוני וכולל מנות ביסטרו רבות ומשובחות וכמובן את גבינות העיזים המצוינות של החווה והירקות העסיסיים שמגדלים כאן.

מה אוכלים? סלט עגבניות החווה עם לחם קלוי ופטה, פלטת גבינות מגבינות המקום המוגשות עם לחם הבית  ומרמלדה וניוקי סלק עבודת יד על קרם שום ודבש.

מה בנוף? אתם יושבים על דק גדול מעץ ואוכלים 'ליטרלי' מול נוף עוצר נשימה של בקעת בית הכרם ועושים 'סלפי' מנצח מול כל היופי הזה.

מוסקט – גורמה לצד נוף מושלם

מוסקט היא מסעדת שף במלון "מצפה הימים", בניצוחו של השף חיים טיבי, המציעה תפריט גורמה לצד נוף פנורמי של הרי הגליל. המסעדה הפופולארית מגישה אוכל גורמה לצד נופים מושלמים של הרי הגליל. יש כאן תפריט בשרי המושפע מעונות השנה ונשען על תוצרת המקום כשכל המנות מוקפדות ונעשות מחומרי גלם טריים ואיכותיים, כך שלא תוכלו להפסיק ולאכול מהן!

מה אוכלים?  בתפריט יש שפע של מנות נהדרות כמו ניוקי גבינות צאן ברוטב מנגולד, פילה עגל עסיסי על גריל פחמים או שיא השיאים שאסור לפספס דואט ברווז ברוטב תאנים וקרמל.

מה בנוף? מהחלונות הגדולים של המסעדה נשקף נוף מהמם של הרי הגליל ועמק החולה החרמון והכנרת, עם הרבה אוויר טוב ואווירה אלגנטית כובשת שראויה לנשיקה של שקיעה או סתם כוס יין לרגע של אושר.

דוניאנא - נוף עכואי לרומנטיקנים

דוניאנא היא מסעדת שף ים תיכונית בעכו העתיקה, עם נוף מרהיב לקו החוף ולעתיקות העיר. המסעדה מציעה תפריט מגוון של השף סאהר סולימאן המבוסס על מטבח ים תיכוני עם שפע של טעמים מהים והאדמה!

מה אוכלים? קלמארי עם טימין, חזה עוף בשמנת ופטריות למי שרוצה להרגיש את הטעמים של פעם ומיקס בשרים הכולל: צלע, קבב, פרגיות, כבש ולחובבי עולם הים מומלץ לקחת

קדרת דוניאנא ברוטב שמנת הכוללת: שרימפס , קלמארי , מולים וסרטנים (בעונה).

מה בנוף? המקום נמצא ממש על מרפסת המשקיפה על נופי עכו המהממת עם הים התיכון לצד נופים היסטוריים של שרידי הנמל הצלבני העתיק מהמאה ה-13, חומת עכו העתיקה ונמל עכו השוקק חיים גם בימים אלו.

חנדל'ה - מושב, סוסים, ואוכל טעים.

חנדל'ה היא מסעדה כפרית במושב גבעת חן שמציעה תפריט מגוון הכולל ארוחות בוקר, פסטות, בשרים ופירות ים  בשילוב מנצח בין תפריט ידידותי, טעים ומגוון לכל המשפחה עם נוף פסטורלי שישכיח מכם את כל הצרות. התפריט המגוון מוקפד לכל אורכו - ממאפי הבוקר המפנקים, דרך מנות פתיחה מעוררות תאבון ועד לבשרים עסיסיים ולפירות הים הטריים והזלילה - נעשית בבית עץ שממש מזכיר מסעדות בהרים של אירופה הקלאסית.

מה אוכלים? הצלעות של חנדל'ה הן מנה מצוינת שמגיעה במחבת לוהטת עם בצלים ועגבניות, לא לפספס את קדירת פירות הים עם מולים, שרימפס וקלמארי מעולה ולקינוח קחו את הקראק פאי עם טופי וגלידת וניל.

מה בנוף? חנדל'ה היא מסעדה כפרית בלב ליבה של גבעת חן עם שדות שלא מסתיימים וחוות סוסים שצופים בכם אוכלים, חממות וריחות שיש רק במושב!

מאנטה ריי - שרינג ובויבאז על שקיעה בים

מאנטה ריי היא מסעדת חוף ותיקה מאד בתל אביב, המציעה תפריט ים תיכוני עשיר בדגש על מאכלי ים ומאזטים - עם נוף כחול – כחול. מדובר במסעדת חופים אמיתית שנמצאת כמה צעדים מגלי הים וחושפת בפניכם את קו החוף היפה של העיר. תמצאו כאן מטבח ים תיכוני עם דגים ופירות ים ים מעולים, מאזטים מגוונים וטעימים, לצד תפריט מיוחד לבוקר ולערב בניצוחו של השף הוותיק והאהוב רונן סקינזיס.

מה אוכלים? ריזוטו אפונת גינה עם פרמז'ן, בויאבז של פירות ים ודגים לשרינג זוגי באווירה סופר רומנטית, אוסובוקו טלה עם קינמון ופירה כמנה מעולה ולא לשכוח את פילה הלברק והניוקי עם הקשיו והחצילים.

מה בנוף? מאנטה ריי היא אחת מאותן מסעדות עם נוף במרכז שחושפת את יופיו של הים ומתאימה לשקיעה של אחרי יום לוהט, לרוח מאווררת ונעימה על מנה קלאסית.

בראסרי עין כרם – אירופה בירושלים

ביסטרו המציע תפריט מגוון ומוקפד על רקע הנוף הפנורמי של הרי ירושלים ובשכונה הכי אירופאית בישראל. ידוע כי אחד המקומות הכי יפים בארץ היא שכונת עין כרם הציורית שבירושלים, בבראסרי הבינו את פוטנציאל הנוף והמיקום ובנו מסעדה לתפארת על רקע הנופים. תפריט הביסטרו עמוס במנות מוקפדות ומצוינות של דגים טריים, בשרים עסיסיים, פסטות ריחניות לצד תפריט יינות משובח לחובבי הז'אנר.

מה אוכלים? בראשונות אל תוותרו על רביולי גבינה כחולה בדבש, סטרוגונוף לשון עגל למי שמכיר ומעריץ, קציצות בורי על א- מסחאן עם טחינה, סומק ובצל ואת הנתח קצבים עם פולנטה וביצת עין – הכול מושלם בטעמו!

מה בנוף? הקפידו לשבת בטרסה שבמפלס העליון של המסעדה ממנה תוכלו להראות את הנוף המרהיב של הרי ירושלים ועין כרם ואת הצריחים הזהובים של הכנסיות.

קפה רונאל - לאוהבי הנוף המדברי

קפה רונאל הוא בית קפה סלש מסעדה שמספק נוף פנורמי מדהים של מדבר יהודה, המתמחה בארוחות בוקר ובראנצ'ים מפנקים, לצד מנות צהריים קלות והכל עם אוכל מעולה והרבה קסם באוויר שמשתלט עליכם ועושה טוב בצלחת ובנשמה.

מה אוכלים? בראנץ' מפנק ומושקע במיוחד ששווה לנסוע כל הדרך רק כדי לדגום אותו לפחות פעם אחת בחיים, ארוחות בוקר מגוונות עם שקשוקות מיוחדות, סלטים טריים ומיוחדים ומנות שמתאימות לארוחת צהרים כמו חומוס ביתי עם פלאפל, פיש אנד צ'יפס, חציל על האש בטחינה ועוד הפתעות משתנות.

מה בנוף? נוף קסום ובראשיתי של מדבר יהודה שנמצא על קו התפר שבין המדבר להר עם אווירה קסומה ואחרת, שתרחיק מכם את צרות החיים ורעשי העיר ואולי תזכו לעשות דרינק עם איזה דמות תנ"כית של פעם.

ביקור במסעדות

ביקור במסעדות עם נוף הוא חוויה שמשלבת הנאה קולינרית עם התפעלות ויזואלית. מהרי הגליל ועד למדבר יהודה, ישראל מציעה מגוון עשיר של מסעדות המשקיפות על נופים מרהיבים. בין אם אתם מחפשים ארוחה רומנטית מול השקיעה בים, סעודה משפחתית בלב יער קסום, או בראנץ' מפנק מול נוף מדברי - תמצאו כאן את המקום המושלם. אנו מזמינים אתכם לצאת למסע קולינרי ברחבי הארץ, לטעום ממטעמי השפים המוכשרים ולהתענג על הנופים המרהיבים שישראל מציעה. זו הזדמנות מושלמת להתנתק מהשגרה, ליהנות מהרגע ולצבור זיכרונות מתוקים שילוו אתכם עוד זמן רב.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
3
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon