נגישות
נגישות

עגלות קפה עם גן שעשועים – קפה בשבילכם, פאן לילדים

הילדים שוב מנדנדים שתיקחו אותם לגן שעשועים, אבל אתם מתים לקחת אותם דווקא לבית קפה טוב? למה לבחור אם אפשר גם וגם? קחו אותם לאחת מעגלות הקפה עם גן שעשועים שקרובה למקום מגוריכם.

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
רונית סופר
תאריך פרסום: 05/08/2024, 14:53 תאריך עדכון: 07/08/2024, 11:55

בילוי לכל המשפחה

בילוי בבית קפה עם הילדים רחוק לפעמים מלהיות באמת בילוי בשביל ההורים, שבמקום לשבת בנחת ולהנות מהקפה שלהם הם עסוקים בניהול הארוע כך שיעבור עם מינימום נזקים למקום ולמשפחה. מצד שני כל הורה מכיר איך זה לשרוף שעות בגן השעשועים כדי לספק לילדודס זמן איכות של כיף ופעילות גופנית וחברתית שטובה להתפתחות שלהם. הבעיה שבזמן שהקטנים נהנים ומתפתחים, ההורים בדרך כלל משתעממים, שלא לומר מתים לכמה דקות של פינוק עם איזו כוס קפה איכותי. בדיוק בשביל לפתור את הקונפליקט הזה בין הכיף של הילדים לכיף של ההורים המציאו הישראלים את הבילוי המשפחתי המושלם – עגלות קפה ליד גן שעשועים.

צילום: שאטרסטוק

כל היתרונות במקום אחד

בשנים האחרונות התפתח בארץ סגנון בילוי משפחתי שממלא את הצרכים של הילדים וההורים כאחד ומעניק למשפחה זמן איכות שבו כולם נהנים. מדובר בעגלות קפה שנפתחות באופן מכוון בסמוך לגן שעשועים. עכשיו תארו לכם את עצמכם יושבים ושותים קפה איכותי, מנשנשים איזה סנדוויץ', או עוגה, מפטפטים עם חברים, מטעינים מצברים ונושמים קצת, וכל זה בזמן שאתם משגיחים מקרוב על הילדים שמתרוצצים ומשחקים בשמחה בגן השעשועים הסמוך. מה שנקרא מצב של win-win עבור ההורים והילדים.

לא רק קפה

עגלות הקפה שממוקמות בסמוך לגן שעשועים מציעות הרבה יותר מקפה. זהו בילוי מיוחד באויר הפתוח, שמאפשר יציאה מהשגרה והנאה מזמן איכות שמתאים לכל בני המשפחה. בנוסף לרוב עגלות הקפה יש תפריט מגוון, לפעמים אפילו מפתיע, של סנדוויצ'ים, סלטים, מאפים, משקאות שונים ועוד, כך שכל אחד מבני המשפחה ימצא לעצמו משהו לאכול, ובמחיר הגיוני.

אז כדי שתוכלו להנות מכל הטוב הזה, אספנו עבורכם טעימה קטנה של כמה דוגמאות לעגלות קפה ליד גן שעשועים, מתוך המבחר הגדול של מקומות כאלה שפזורים ברחבי הארץ.

ואני – Vany – גן רבקה

עגלת הקפה ואני ממוקמת בסמוך לגן השעשועים 'רבקה' הירוק, המשופץ והמושקע שבלב גבעתיים. העגלה המקסימה הצמיחה סביבה קהילה של הורים וילדים שהמקום הפך למקום בילוי קבוע שלהם, כאשר הילדים נהנים מהמתקנים בגן וממשחקי הקופסא שיש במקום, וההורים נהנים מכל הקונספט של בילוי משפחתי בטבע עירוני.

מה תאכלו? טוסטים וכריכים מושקעים, סלטים טריים, פיצה ועוד מגוון מנות שיתאימו לכל גיל ותאבון. בנוסף מציע המקום קפה איכותי, מיצים סחוטים ואת גולת הכותרת – ג'חנון בשבת!

ואני - סמטת צביה לובטקין 5, גבעתיים

שעות פתיחה:

א'-ד' 08:00-21:00

ה'-ש' 08:00-20:00

קפה לה בוסתן

זוהי עגלת קפה שמוקפת טבע כפרי מרחיב נשימה וירוק של עצי פרי. המקום מציע תפריט איכותי שמבוסס על חומרי גלם מקומיים שמייצרים ומכינים הבעלים אייר ואלי. המשפחה שלכם מוזמנת להתרווח בפינות ישיבה נוחות שמותאמות לכל עונות השנה, לשחק ולבלות בבוסתן הסמוך ולהנות מזמן איכות משפחתי לא שגרתי.

מה תאכלו? בין היתר כריכים, סלטים, פיצה, לצד אוכל בריאות כמו קערות אסאי ומנות טבעוניות, ותוכלו לקנח בוופל בלגי עם גלידה, בכנאפה, או בקינוח אחר ממגוון הקינוחים במקום.

קפה לה בוסתן – גן חושים, מושב מזור

שעות פתיחה:

א' + ג' + ה' – 08:00-14:00

ב' + ד' – 08:00-14:00, 16:00-21:00

סגור בשבת.

צילום: שאטרסטוק

קפה על הקצה

אם מתחשק לכם פיקניק משפחתי מול נופו המרהיב של עמק יזרעאל המשתרע למרגלותיכם, קפה על הקצה הוא מקום שאתם חייבים להגיע אליו. באוירה של שלווה נעימה ומזמינה תוכלו להנות מהנוף, הטבע, האויר הצח, ומהאוכל בגובה העיניים של עזרא מזרחי, בעל העגלה.

מה תאכלו? אמפנדס ומאפים שונים, מאפינס ומלבי, ועוד הפתעות מלוחות ומתוקות. גם הטבעונים והרגישים לגלוטן יוכלו למצוא בתפריט מה לאכול, ובשבת הג'חנון הריחני מוגש עם ביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג.

קפה על הקצה – השומרים 1 קרית טבעון

שעות פתיחה:

ה' – ש' – 09:00-18:00

עגלתא – מושב בני דרור

עגלת הקפה הזאת היתה פעם עגלת סוסים והוסבה לבית קפה על גלגלים על ידי הבעלים אמיר. העגלה ממוקמת בלב חורשה ירוקה, נעימה ומוצלת, מקום שבו הילדים יכולים להתרוצץ בזמן שאתם דווקא נחים קצת מלהתרוצץ. המקום מעניק חוויה חמימה של חיבור לטבע ולאדמה, לצד קפה איכותי, אוכל טעים ומוזיקה טובה.

מה תאכלו? פיצות, טוסטים וכריכים טובים ומושקעים, קיש אישי, מנות טבעוניות, קינוחים ועוד.

עגלתא – מושב בני דרור

שעות פתיחה:

א' – ה' – 07:00-18:00

ו' – 07:00-15:00

סגור בשבת.

הדי'ס –רעננה

אם בא לכם קצת אסקפיזם, עגלת הקפה המיוחדת הדי'ס תגרום לכם להרגיש קצת כמו אנשי כפר בריטים, וכל זה בלב העיר רעננה. העגלה ממוקמת בגינה גדולה לצד גן שעשועים כיפי שיעסיק את הילדים בזמן שההורים יכולים להתרווח ולטעום ממגוון המטעמים בסגנון אנגלי, שהדס הבעלים מכינה על פי המתכונים של סבתא שלה.

מה תאכלו? טורטיות, טוסטים, כריכי קרואסון וסלטים, קערות דגנים לילדים, כדורי תמרים בריאים ועוד.

הדי'ס – הפעמונים 17, רעננה

שעות פתיחה:

א' + ו' – 08:00-13:00

ב' – ה' – 08:00-18:00

סגור בשבת.

צילום: שאטרסטוק

קפה קירשנר – בית לחם הגלילית

עגלת הקפה הזאת, שפתוחה רק בסופי שבוע, היא עסק משפחתי של ינון והוריו, מסעדנים בני המקום. בלב הנוף הגלילי היפהפה תוכלו להנות ביחד עם המשפחה מהטבע וגם מהתפריט המשתנה והמרגש של המקום, שעליו אחראית אמא של ינון, ואותו היא מכינה באהבה ויצירתיות בלתי רגילה.

מה תאכלו? 3 סוגים של בורקס טורקי, לצד מאפים שונים ומשתנים. פוקצ'ות וסלטים מושקעים. גם הטבעונים ימצאו מה לאכול פה וגם מי שמקפיד על אוכל בריא.

קפה קירשנר – בית לחם הגלילית

שעות פתיחה:

ו' – ש' – 08:00-15:30

אז אם אתם במרכז, בדרום או בצפון, בדרכים או קרובים לבית, חפשו את עגלת הקפה הקרובה שנמצאת בסמוך לגן שעשועים ותהנו מזמן איכות משפחתי שממנו גם הגדולים וגם הקטנים ייצאו שבעים ומרוצים.

** חלק מהלקוחות הינם לקוחות רסט אך נבחרו ללא קשר לכך

לכתבה נוספת בנושא עגלות קפה הכי טובות - מצפון ועד דרום

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של רונית סופר

Newsletter Icon