נגישות
נגישות

מסעדות חדשות לשנה חדשה

אז מה ואיפה אוכלים בפרוץ השנה החדשה? פלטת בשרים עסיסיים או אולי גבינות משובחות עם ריבת בצל, תפריט קטוגני, אוייסטר בר או מטבח פריזאי במיטבו? קבלו את מיטב המסעדות החדשות והמפתיעות של ספטמבר 2024

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 29/09/2024, 12:40

למרות המלחמה שנמשכת כבר קרוב לשנה, ואולי דווקא בגללה, מסעדות רבות וטובות נפתחו ברחבי הארץ   - מסעדות חדשות שיעזרו לכם להשכיח ולו במעט, את הכאב והמתח שבאוויר ופשוט לאכול אוכל משובח וטעים! בר יין עם נשנושים מפתיעים, שרינג קרניבורי לרעבים במיוחד, מטבח סיציליאני מיוחד וגם מסעדה חדשה שחושבת מחוץ לקופסא... לא חסר!

רגע לפני כניסת החגים, חיפשנו וליקטנו את מיטב המסעדות החדשות שפרחו כאן בחודשים האחרונים, כדי שתוכלו לתייר בהן בתקופת החופשים, לטעום ולדגום את כל התפריטים ולבלוס ממיטב המנות הנפלאות שנולדו ב- 2024!

Tomo dachi – כשאסייתית ואיטלקית נפגשות לדייט מהסרטים

יש שפים מוכשרים כמו השף עומר עילוואן שפשוט לא מפחדים לקחת שני מטבחים מובהקים כמו אסייתי ואיטלקי ולהפוך אותם למסעדה אחת עם תפריט מפתה ומנות מפתיעות. תוכלו לבחור בין חביבות המטבח האיטלקי: ארנצי'ני, קלצונה, פיצה ופסטה לצד מנות מהמטבח האסייתי הקלאסי כמו: ראמן, גיוזות, מנות ווק ועוד...

מה אוכלים? 

מומלץ לקחת שרינג מפנק של 'גם וגם' - מצד אחד לקחת מגוון של רולים כמו למשל ה'לובסטר רול', סלמון בטריאקי ומנת נולדס שרימפס המושלמות, מצד שני את מנות 'ארץ המגף' כמו פיצה עם גבינת בוראטה או פטוצ'יני עוף – שילוב מנצח שמתאים וטעים לכולם!

פואגו – מסעדה שכולה אש וטרף לקרניבורים מורעבים במיוחד

מסעדה 'צפונית' נוספת שעושה פואגו (אש) בנשמה היא פואגו בכבודה ובעצמה, שמציגה ארסנל שלם לקרניבורים רעבים שיקבלו כאן חווית בשרים בלתי נשכחת.

ממנות פתיחה של סלטים טריים ומתובלים היטב כמו טאבולה ופאתוש, מנות בייניים של בשרים כמו קרפצ'יו עגל ועד לשפע של מנות עיקריות של סינטה, אנטרקוט, קבב, חזה עוף טומהוק ובעצם, מה לא?

מה אוכלים? 

אל תבזבזו מקום מיותר בקיבה ולכו היישר לפלטת פואגו לרביעייה -  גם אם אתם שניים שאוכלים כמו ארבעה, הכוללת נתח אנטרקוט פואגו 400 גרם, סינטה פואגו 350 גרם, 4 ריאש פואגו, 4 צ'וריסוס ואם חשקה נפשכם בתוספת אז הזמינו גם את מנת הפורטר – האוס בלאק אנגוס כדי שתדעו שטעמתם מהמיטב של הנתחים העסיסיים שכאן.

קיטו בראון – לארוחת בריאות מפתיעה ו'משובחה'

קיטו בראון היא מסעדה מיוחדת במינה המציעה מטבח קטוגני המאופיין בדיאטה דלת פחמימות ועשירה בשומנים, עם מנות מיוחדות שיש רק כאן ותפריט המותאם לכל סוגי הדיאטות באשר הן. תמצאו כאן פסטות, פיצות, סלטים, ארוחות בוקר וארוחות בריאות, כשכול המנות מורכבות ממוצרים שנעשו כאן בעבודת יד כמו למשל: בצק מוצרלה, קמח שקדים כשהכול חף מגלוטן, פחמימות וסוכר וטעים להפליא!

מה אוכלים? 

אל תוותרו על הקלצונה הממולאת מנגולד וגבינה בולגרית העשויה מבצק מוצרלה, סירות חצילים עם ירקות ומטבוחה, חומוס עם כדורי פלאפל מקמח שקדים שיפתיעו אתכם בטעמם וטוסט סלמון מוופל עשוי גבינת מוצרלה שעושה טוב בנשמה ותחושת בריאות בקיבה.

קיטו בראוןעפולה
צילום באדיבות המסעדה

נוטו – תפריט חלבי בניחוח סיציליה

נוטו היא מסעדה איטלקית חלבית נהדרת, שהוקמה בהשראתה של העיירה הציורית NOTO שבסיציליה. יש כאן תפריט עשיר של מנות בוקר מפנקות, דגים, פיצות מהטבון, שקשוקות וטוסטים, סלטים מפנקים עם הפתעות בפנים, פסטות משגעות כמו ניוקי ערמונים וכל הטוב שיש לאיטליה להציע.

מה אוכלים? 

רביולי פולנטה מיוחד בטעמו, פיצה אנטיפסטי, פילה לברק אפוי בתנור עם עשבי תיבול וברבוניות מטוגנות עם רוטב איולי לימון, ועוד. אם חשקה נפשכם בארוחת בוקר מנצחת אז לכו על 'אגז בנדיקט' המביאה ארומה של אירופה לצלחת!

נוטוחדרה
צילום באדיבות המסעדה
להזמנת שולחן

אויסטר בר לחובבי הצדפות והאקסקלוסיבי

אחת מהמסעדות החדשות בתל אביב היא האויסטר בר – בר האויסטר הראשון שנפתח בארץ, אז מגיע להם מברוק ענק! במסעדה תמצאו שלושה סוגי אויסטרים לצד לחם עם חמאה, בליני תפוחי אדמה ועוד סלטים מדויקים ואריסטוקרטים לצד שמפניה וורודה או לבנה – בהתאם לבית המלוכה שבאתם ממנו.

מה אוכלים? דגים נאים על קרח למנה ראשונה, חזה ברווז צלוי על מחבת, שיפודי יקיטורי,  וכמובן כדאי לטעום את כל סוגי האוייסטרים המעולים, פסגת האוייסטרים באשר הם.

צילום: שאטרסטוק

Out of the box אוכל, חשיבה וטעמים מחוץ לקופסא ובתוך הקיבה

מסעדה חדשה ומרתקת בתל אביב שכל התפריט שלה בנוי 'מחוץ לקופסא' היא Out of the box של השף און משען עם מנות יצירתיות, מעולות ומדליקות! מעבר למנות הגורמה שתמצאו כאן, כמו תמנון ביין אדום או לחמניות רוסיות עם מטבל שזיפים גאורגי, כדאי לפרגן למקום שעד היום מספק מאכלים ביתיים למפוני המלחמה מרחבי הארץ.

מה אוכלים? 

מומלץ לאכול מנות ראשונות כמו לחמניות פמפושקי במטבל שזיפים, מנת הקבב המופלאה, סלט נתח קצבים עם בזיל תאילנדי ואת מנת התמנון הצלוי מעל לאבנה עם סלט תפוח אדמה מעושן שיש רק כאן.

קוט – אוכל צרפתי לערב סקסי בטעמים של פריז

קוט הוא בר היין האולטימטיבי לערב רומנטי, מצועף וסקסי על אוכל צרפתי טעים עם טעמים נועזים… מעבר ללוקיישן היפה בתוך בניין לשימור שיחזיר אתכם לסמטאות האפלות של פריז, יש כאן תפריט מגוון של נשנושים פריזאיים כמו צלחת גבינות, סלטים, צ'יפסים מיוחדים וחמון.

מה אוכלים?

צלחת גבינות וריבת בצל מדהימה (!!!) לצד חמון וכמובן שחובה עליכם לטעום משפעת יינות המקום - תוכלו להתאימם למנותיכם ולשתות כמה שיותר כוסות, כי השנה הרווחנו/הרווחתם את זה ביושר.

צילום: שאטרסטוק

בירקין, בגלל שפע של פינוקים קולינאריים

אחת המסעדות החדשות והמומלצות ביותר השנה היא מסעדת בירקין הרעננית של השף אסף זילברשטיין הידוע. התפריט עשיר וכולל מנות מיוחדות כמו אספרגוס על כרישה, פילה דג צרוב עם קרם עגבניות, מנות ראשונות כמו 'רוסט שייטל', סשימי עם קרם פלפלים 'שרופים', סלטים מיוחדים, סנדוויצ'ים מושחתים, נקניקיות ועוד..

מה אוכלים?

זה המקום להתפנק בו עם מנות חדשות לנפש ולגוף וטעמים שיש רק בבירקין כמו זוקיני צלוי עם קרם כתומים, פילה דג ים על הפלאנצ‘ה עם קרם עגבניות שרי ואספרגוס ולא לשכוח 'לחסל' בשקיקה את מנת הנתח קצבים עם קרם כרישה.

צילום: שאטרסטוק

קפה מרגו

קפה מרגו היא מסעדת שף בשרית וכשרה של השף אוהד לוי, שיצר תפריט ים תיכוני מעולה עם מנות טעימות ומיוחדות לצד קלסיקות קולינריות ידועות אך מושלמות של פסטות, סלטים והמבורגר.

מה אוכלים?

טורטליני ממולא בריקוטה ותרד ברוטב חמאה ואפונה, המבורגר שנעשה לפי המתכון של מסעדת הרברט סמואל עם הרכב בשר סודי בהחלט ואיולי פפריקה מעושנת שעושה אושר לגוף. אל תפספסו את מנת הכנאפה המלוחה על הגריל.

מחפשים מסעדות חדשות? הקליקו למסעדות בכל הארץ

תמונת שער באדיבות מסעדת NOTO

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
0
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon