שלום, אתמול אני וחברתי מריאן באנו לאכול אצלכם. במנה הראשונה פטה כבד היתה טובה. המנות העקריות - המבורגר עם צ'יפס ופסטה עם פירות ים ושרימפס היו נוראיות. הפסטה היתה טבולה ברוטב שרק מהצבע... שלו לא בא לאכול את המנה והטעם מזעזע. גם כמות הפסטה היתה מינימלית. ההמבורגר היה ברמה שלא מכבדת אפילו מקדולנדס עם עגבניה קימחית. מנת הפסטה הוחזרה הזמנו שניצל עם פירה. הפירה היה סביר השניצל היה בצבע אנמי וטעמו אנמי עוד יותר. הזמנתי סיידר חם עם יין שהיה חסר יין כמעט לחלוטין. ביקשתי שיוסיפו לי יין, אז הוסיפו, אולי טיפה. עם סיום החוויה הלא נעימה הזאת ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת. בא בחור שבפניו שפכתי את כל הדברים הנ"ל. הדבר היחידי שהיה לו לענות לי זה "אין לי מה לעשות...". שילמנו חשבון של 200 ש"ח והלכנו משם. אני וחברתי נוהגות לאכול במסעדות רבות בעיר כזאת רמת אוכל ירודה ושירות גרוע לא ראינו בשום מקום. לתשומת לבכם.
באתי לפגישה מקצועית בשעות הצהרים. הקולגה שלי באה עם הכלב שלה והסבירה לי כי כאן מקבלים אותם במאור פנים. להפתעתי, המלצריות המקסימות קיבלו אותנו בחיוכים ובמאור פנים וכמובן את הכלב. הן... הציעו לו מיד קערית מים! האוכל היה מצויין (נכון שאכלנו את מנת הדגל- שניצלים, מעולים וגדולים ).שרות אדיב ויעיל וכשצריך להמתין למנה- מיידעים אותך. כל הכבוד
בחיים לא הייתי כל כך מאוכזבת ממקום! זהו אחד המקומות האהובים עליי בעיר, עם אוכל טעים מאוד וכנראה שלא אחזור לשם יותר. הגענו לאכול קינוחים ב00:30, כאשר המקום חצי ריק. את השתייה הקלה קיבלנו... כעבור 10 דקות כאשר הקשים נזרקו על השולחן ביחד עם המפית המקומטת שהמלצר החזיק בידו. הזמנו 3 קינוחים: קרם ברולה, סופלה שוקולד וסורבה. כעבור עשר הגיע הסורבה שהונח באנטיפטיות על השולחן, חמש דקות לאחר מכן הגיע הקרם ברולה ולאחר עוד חמש דקות הסופלה (שהגיע עם קצפת ולא עם כדור גלידת וניל כמובטח בתפריט). כל זאת כאשר המלצר לא מדבר אלינו, לא מתנצל, לא מחייך, לא כלום. ניגשתי למנהלת המסעדה (כיוון שלא ממש הטריד אף אחד, אם הכל בסדר בשולחן שלנו), להעיר לה על השירות, לנסות להבין למה אנחנו נאלצים להמתין חצי שעה לקינוחים? (זוהי לא ממש שעת עומס מטורפת) בציפייה שתטפל בעניין. קיבלתי איזו תשובה מוזרה על כך שלסופלה לוקח 12 דקות בשביל לצאת כי הוא נאפה במקום ובטח המלצר רצה שנקבל את מה שיוצא ראשון. לא הבנתי מדוע לנו לא מגיע לגעת על כך, אבל, נו מילא. היא הבטיחה לי שתבדוק את העניין, מה שלא קרה בנוכחתנו, לפחות כך זה נראה. קיבלנו חשבון מלא (שגם הפרצודורה הזו התעכבה מסיבה לא ידועה) עם כל הפריטים, השארנו טיפ ובירכו אותנו בלילה טוב ותודה רבה מלא חיוכים. לי לא ברור איך מקום שמתגאה כל כך ברמת השירות הגבוהה שלו, מוכן להתייחס בכזו רמת זילזול גבוהה ללקוחות שלו. מאכזב ברמות קשות!!! אנחנו מבלים מספיק במסעדות ובתי קפה בכדי לצפות לשירות קצת יותר איכפתי ודואג. השאירו אותנו תחת הרושם שזה לא באמת משנה אם טעים לנו או לא, אם התייחסו אלינו או לא. לי אישית לא ממש בא לחזור לשם ולמרות שאני לא נוהגת לעשות זאת, הייתי חייבת לכתוב על כך. יצאנו כל כך מאוכזבים. פשוט חבל!
הגעתנו בשעה 10 בלילה. לאחר המתנה של כרבע שעה קיבלנו שולחן במפרסת הסגורה (!!!!). למה בתל-אביב סוגרים מרפסות הרמטית? האקוסטיקה נוראית. היתה מוסיקה שלא שמעו טוב בגלל האקוסטיקה הגרועה אבל... עדין גבוהה מידי ולגרום לאנשים לדבר בקול כדי להתגבר על רעש המוסיקה. מה שיוצא זה גיבוב של רעש לא נעים ולא מאפשר לשבת ולהנות באווירה נעימה עם חברים. האוכל מאכזב. טעם החמאה והחלב שולט בכל המנות שהזמנו. הפטה כבד היה יותר כמו פטה חמאה שהוסיפו לו מעט כבד. גם בצבע (חיוור מידי) וגם בטעם (חמאתי מידי). לא נחזור ולא נמליץ !!!
לפני כשבוע, ישבתי עם 2 חברות בקפה נואר, בדרך כלל אני נהנת לשבת במקום, בדיוק באותה מידה שאני נהנת במקומות אחרים... באותה פעם, מילצרה אותי בחורה מאוד נחמדה, מאוד מתאמצת, אז משום מה, לפתע... נוצר מחזה במסעדה,בו מנהלת המשמרת (בחורה שנראית פקחית ורשמית ומקצועית למדיי), החלה צועקת על המלצרית שלנו, בצורה מאוד יפה...חשוב לציין שהכל איתנו היה בסדר. כשהמלצרית חזרה, שאלנו אותה אם היא בסדר, והיא השיבה לנו, עם דמעות בעניים וחיוך שמאוד ניסה להסתיר את רצונה לבכות, ש"הכל מצויין". למה קורים דברים כאלה בקפה נואר? ואולי, שמיכל אדר, בתור מנהלת שירות לקוחות, תעשה שיעור גם למנהלים, ותלמד אותם דבר אחד או שניים על יחס נאה לעובדים איך מעירים דברים למלצרים, שיש צורה ומקום (דגש על מקום) להעיר הערות מסוג זה ששמעתי מפי המנהלת. בתור אמא לבת שהיא גם מלצרית, אני מקווה מאוד שלא כל המנהלים בקפה נואר, דומים למנהלת הזאת.
הגענו ליום הולדת 8 אנשים בשבת בערב. האוכל היה מאוד טעים, השניצלים פשוט מצויינים וענקים,מנות ראשונות (קרפצ'יו טונה וקישואים) מעניינות. המלצרית שלנו הייתה מקצועית וממש היה כיף לשבת ובהחלט... תרמה להצלחת הארוחה. לסיכום, אנחנו אהבנו ובוודאי נחזור לשם בעתיד.
הגענו מחיפה ונפגשנו עם חברים בנואר מה ששבה את ליבנו היה המלצר שלנו והשרות המקצועני של המסעדה. יש מקצועיות בנואר עם ניהול שדואג לשרות מוקפד אך גם מאד אישי ועל זה תבורכו.
בקרנו בנואר 3 פעמים בשנה האחרונה. מאד נהנינו בפעם הראשונה ממנת השניצל הענקית והטעימה, בלינצ'ס ממולאים בפטריות ולחם מעולה באיכותו וטעמו. בפעם השניה, לפני כשלשה חדשים מנת השניצל הייתה... בערך בשני שליש מהפעם הראשונה, ו...הבלינצ'ס המדהימים משום-מה כבר לא היו בתפריט.כמו-כן, הוגשו לחמניות ולא לחם, לטענתי ענו במשהו לא כל כך ברור... בפעם השלישית לפני כשלשה שבועות, תאמינו או לא, מנת השניצל נפלה לחצי מהגודל המקורי (אגב השניצל היה דקיק כל שלשת הפעמים), וכמובן שהבלינצ'ס והלחם כבר היו בחזקת זכרון נוסטלגי בלבד. כשהסבתי את תשומת לב "ההנהלה" לסיפור לעייל, התכחשו לה בתואנה שמשקל השניצל נשאר אותו דבר. מכיון שהלכנו עם זוג נוסף פעמיים והם אכן אששו את טענותינו, לא נותר לי אלא להאמין שנואר פשוט "מעגלת פינות" (תחביב ישראלי ידוע מאד), לא רק זאת, אלא "ששוחדנו" במנת קרם בורלה על חשבון המסעדה לאחר שהתלוננו בפעם השלישית. זה וודאי אומר לכם משהו, לא?
מסעדה מדהימה. היינו אתמול כולם כולל הילדים. היה מדהים. האוכל נהדר ומגוון, השרות מדהים והכל ביחד זה פשוט חוויה נהדרת. אנחנו עוד נבוא!!!!
ביום חמישי האחרון שאלתי חבר לאן הולכים בדייט ראשון... נאמר לי לקפה נואר. הזמנתי 2 מקומות באזור עישון, השולחן היה ממש קטן והיה קצת צפוף, אבל חברים האוכל יוצא מן הכלל!!! יש מסעדות עם אוכל... טעים אבל לא כל האוכל ולא כלכך טעים. המלצר שלנו היה שיק שלא נתקלנו בו הוא עשה לנו את הערב כשהגעת הביתה הבנתי שהוא בכלל בחר את כל האוכל שלקחנו... וגם את האלכוהול והכל אבל הכל היה מ-ד-ה-י-ם!!! ההנהלה חייבת לדעת מה יש לה בידיים ולהוקיר. אין לי ספק שאפיץ את שמועת החממה לדייט ראשון חלומי. תודה רבה, בטוח אחזור ובטוח לא פעם אחת רם.