חייב לומר לכם שלא נורא שהמקום הדרדר לא נורא שהאוכל כבר לא לגמרי מדהים לא נורא שכל העובדים התחלפו לכם - קורה- המסעדה עוברת תקופה בעייתית מי לא? אתם חזקים ואנחנו אוהבים אותכם....טפלו... בלקוחות במקצועיות כי חבל הייתם ככ טוביםתודה ובהצלחה
מתי תחזירו כבר את הצוות של לפני שנתיים +/- ? היה לכם צוות ענק. מה קרה לכם? למה זה כך? לי כלקוח ותיק זה ממש מפריע, אין יותר יחס של בית, סתם עוד מסעדה!!!!! איפה השרות הביתי? איפה המנהל... שתמיד נמצא ומקבל אותך בחום? איפה היחס של "החבר שלא ראיתם חודשיים" למרות שרק לפני כמה ימיים ישבתי בבר? רפי בבקשה תעשה סדר בבית זה ממש כאב לראות את המסעדה שלך/שלנו נופלת כך!
שנים... אני חוזרת לקפה נואר בגלל האוכל המדהים והאווירה המיוחדת... אבל נראה לי שאני אפסיק.. הזמנתי שולחן.. אפשר להגיד הרבה דברים על המארחת אבל אדיבות, שירותיות, סימפטיה הן לא המילים... שמתארות אותה. אחרי שהושיבו אותנו השירות היה מתחת לכל ביקורת. וממש לא היה לחוץ במסעדה. פעם הבאה הזמנתי טייק אווי.. חשבתי שזה ישפר את החוויה... אבל לעוגת גבינה חיכיתי 20 דקות. אמנם השניצל והפירה שווים בטירוף, אבל לא ממש שווים לסבול בשבילם שירות כה לא אדיב, ואני כותבת שורות אלו בצער רב..
כבר זמן רב שלא בקרנו בנואר בגלל האווירה הלחוצה של המנהל ומארחת חוצפנית שעבדו שם ועשו אווירת טרור. ערב אחד עזבנו באמצע הארוחה בגלל היחס של המארחת.כששמענו שהתחלפו אנשים שם החלטנו לנסות... שוב והחוויה הייתה מדהימה. האוכל נפלא כרגיל וכל הכבוד לשף אך ברצוננו לציין את האווירה השקטה והנעימה. המארחת הני שמה, הייתה מקסימה ולמרות שבקשנו להחליף מקום הי עשתה את המקסימום.המלצרים היו רגועים ומנהל המשמרת אף נגש אלינו ושוחח איתנו.יש חדש בנואר, האווירה הלחוצה התחלפה בשירות מעולה ואוירה כייפית ומלצרים גדולים מהחיים.תמשיכו כך ונבוא עוד הרבה.
מאכזב לשמוע ביקורת אך מה לעשות,צריך לשים את הדברים במקומם ולא לנסות לחפשאשמים או אנשים שעזבו, אלה מה נשאר במסעדהמי מסתובב? ואם נעים בכלל לבוא למקום שפעם היו מקבלים אותך בברכה, יושב... ונהנה עד סוף הארוחה והייתי מגיעה המון...היום מהרגע שאני נכנסת למסעדה אפשר להרגיש את השוני באווירה בתחושה צוות מתחלף, אל תזרקו את זה על אנשים כי תתפלאו לדעת שאני לקוחה שיושבת אצלכם הרבה, , אז כך שתתחילו להתרכז באמת באיך לעבוד ומספיק לחפש אשמים. כי יש הרבה על מה לעבוד. חג שמח....
מיטל קאופמן יקרה,את נשמעת כמו המארחת החמוצה והמפונקת שפוטרה,את עלובה.הנקמה לא כל כך מתוקה, אהה??
מיטל קאופמן יקרה, תגובתך מגמתית והיא מונחית על ידי המנהל שעזב ואשר כולנו נשמנו לרווחה שכך. מסעדות זקוקות לשינוי מדי פעם במיוחד כשהמנהל חושב שהוא כל יכול והוא מתעמר בעובדים. ברוך השם... בעלי הבית הם מומחים בתחום ומבינים שירות. ואת תפסיקי להשמיץ כי מאז שהקודם עזב כייף לעבוד כאן כייף לבוא לאכול כאן והלקוחות באים ונהנים. מספיק להשמיץ
אני ועוד חברה + שני ידידים באנו לשבת בקפה...לאחר שלפני 4 חודשים הייתי שם וכל כך נהנתי ונשאר לי רושם כל כך טוב....הגענו למסעדה הזמנו מקום ונאלצנו לחכות יותר מדי, עד שהושיבו אותנו לקח... זמן....השרות היה מאוד לחוץ מצד המלצרים,מנהל המשמרת לא תורם לאווירת המלצרים ונראההיה לרגע, שהמשמרת מתנהלת למלחמה....מקום כל כך טוב עם הרבה אישיות,הולך ומאבד את האפקט שלו וחבל, לאחר ברורים קלים נודע לי שהתחלף גם מנהל מסעדה, מלצרים התחלפו בקצב (המקצועיים ברחו) מה שנשאראני מציע להסתכל על אופן התנהלות המקום.כי אם כל הכבוד אורח לא צריך להרגיש בדברים אלו לצומת לבכם...
בכל פעם שרגלי דורכת בנואר אני חשה כמי שהתגלגלה לה לפתע לארץ אחרת - כל כך נעים וטעים ויפה ומוקפד. לפני שבוע התפנקנו לנו עם ארוחת הבוקר שלהם, עם הלחם הטרי, הריחני, פלטת הגבינות, הסלמון... והריבה. קינחנו בקפה מדוייק ויצאנו הלאה לתוך היום החמים שבעים ומרוצים, חשים עצמנו ברי מזל, כבר זוממים על הפעם הבאה עלינו לטובה.
לא פעם ראשונה בנואר, ובהחלט גם לא האחרונה.אבל משהו חדש הופיע במקום שמאיר את הסביבה כולה ומקפיץ את השירות כמה צעדים קדימה - לפני כמה ימים, ישבתי עם בני משפחתי לסעוד ארוחת ערב ומלצרה... אותנו בחורה יפה, מצחיקה ולבבית מאד העונה לשם - לי.הכל לפי הספר עם טאץ' יחודי רק לה. מן חוויה שירותית יוצאת דופן שעדיין לא נתקלתי בה.חזק ואמץ.