הייתי ביום שישי עם חברה. הנה ההודעה ששלחתי למסעדה לאחר שסעדת. לצערי הבטיחו לי התייחסות ומעולם לא קיבלתי - גם כשפניתי עוד פעמיים.
הייתי אצלכם ביום שישי בשעה-11. ישבנו בפנים, ורק היו... חמישה שולחנות תפוסים. אף אחד לא קיבל את פנינו.
אחרי 3 דקות, קמתי לבר/קופה וביקשתי תפריט.
אחרי 3 דקות קמתי לבר/קופה לבקש שישלחו מישהו שיקח מאיתנו את ההזמנה.
האוכל הגיע מהר והיה טעים מאד. המחיר הוגן.
לקחנו 3 קפה (2 גדולים) ומיץ אחד. לא נאמר לנו שהקפה השלישי לא נחשב כחלק מהארוחה, אך כן נאמר לנו שיש תוספת תשלום על ההגדלה של 2 מהקפה.
אף אחד לא נגש אלינו לשאול אם הכל בסדר או להציע עוד משהו.
אחרי שפינו את השולחן, ביקשנו וחיכינו לחשבון - אחרי 3 דקות קמתי שוב לבקש שיביאו לי חשבון!
3 פעמים קמתי!
החשבון הגיע והיה כתוב עליו תוספת לשתיה גדולה (שזה היה בסדר), ארוחות בוקר, וקפה קטן נוסף. שאלנו מדוע רשום שהזמנו עוד קפה. אמרו כי זה מיץ ושתיה חמה. הסברתי שלא נאמר לנו שהשתיה החמה שהזמנו (ואנחנו ציינו שאנו מזמינים אותו במקום שתיה קלה) אינה כלולה בארוחת בוקר. באה אחמ"שית/ עוד מלצרית והסבירה שזה לא כלול. אגב, עוד לא הייתי במסעדה שלא מאפשרת לקחת 2 חמה או 2 קרה במקום קרה וחמה. שאלתי למה לא אמרו לנו כשהזמנו. לא הייתה לה תשובה. אמרתי שאני נותנת אישור לחייב את כ"א שלי בחיוב מלא, אבל שאכתוב בrest מה היה, וזה ישפיע על הדירוג שלכם. בסוף חייבה במחיר רגיל, אבל יצאתי משם בהרגשה לא כיפית אחרי כל מה שקרה כשקמתי כל הזמן ומקרה החיוב.
השארנו 20% טיפ, למרות הכל.
אני פונה ע"מ לקבל תגובה לפני שאכתוב ביקורת ברסט, ולפני שאספר לחברים על החוויה.
לתגובתכם אודה.