אני וזוגתי הגענו לג'ירף ביום רביעי האחרון בערב.לא קיווינו שזו תהיה ארוחה רומנטית ,אבל זו בהחלט היתה! האוכל היה נהדר,מ קיבלנו שירות מצוין, ולמרות שהיו כמה תקלות קטנות טופלנו בצורה הכי... איכפתית ומקצועית שיכלנו לדרוש, הן מהצוות והן מאחראית המשמרת.ממליצים בחום!!
השבוע הגעתי לסניף הג'ירף באבן גבירול בת"א בערב באמצע השבוע ובמילה אחת, אכזבה!כסועד די קבוע בסניף של רמת החי"ל (מזדמן לאזור לצורך עבודה לעיתים קרובות), אני מכיר ואוהב מאוד את התפריט שיש... למסעדה להציע ואוהב את העובדה שהסניף מאוד נעים לשבת בו.לעומת זאת הסניף באבן גבירול סובל מחובבנות יתר בתחום השירות, מארחת לא נעימה, "ברמנית" שעובדת לא בצורה סטירלית לעיני כל הלקוחות, מלצרים שמוציאים הזמנות מוטעות ובאיחור ומטבח שמעיז להוציא מנה עיקרית אחת רבע שעה אחרי שהמנה העיקרית הראשונה יצאה... בנוסף הכוסות והסכו"ם היו מלוכלכים מעבר לרמה סבירה והצפיפות היא נוראית. יאמר לזכותם שהאוכל הוא עדיין אותו אוכל נהדר שאני מכיר מהסניפים האחרים.בקיצור אם אתם רוצים להנות מהאוכל הנהדר שיש לג'ירף להציע, אל תתקרבו לסניף באבן גבירול על מנת שלא תפגע החוויה על ידי כל מה שמסביב לאוכל.
ביום שישי האחרון, הלכנו אני ובן זוגי לארוחת ערב מאוחרת בג'ירף. הזמנו מרק תאילנדי במחיר 49 ש"ח שכלל בעיקר נבטים ואיטריות, היה מלא בשמן ולא היה טעים. יתר המנות היו סבירות ותו לא. השירות... היה מזעזע: המארחת בכניסה היתה מאוד לא נעימה ולא מזמינה, המלצר על אף שניסה, טעה פעמיים במנות והביא צלחות מלוכלכות למרק. לא נחזור.
למה אין לכם אתר???
בתגובה לציפי..... אני לא חושב שהם מפחדים, את יכולה למצוא את התפריט באתר שלהם או באתר של חברת תןביס. הם אפילו שולחים לנו לפעמים את התפריט בפקס אם מבקשים יפה
מה הסיבה שאין אתם מפרסמים את התפריט שלכם? ממה יש לכם לפחד?
הגענו אני ובעלי לג'ירף לארוחת ערב אנחנו לקוחות די קבועים והפעם המנות לא היו לטעמנו ואיחרו במקצת. בכל מקרה מאוד מיהרנו והמלצרית רצתה להחליף לנו את המנות אבל לא היה לנו זמן. נגשה אלינו... המנהלת משמרת שהייתה נעימה וחיננית מאוד (אייר שמה) וטיפלה בנו מאופן מסור ומקצועי ביותר במהירות הזמינה לנו מנות לקחת הביתה בטענה שהיא לא תסכים שלקוחות של הג'ירף לא יהיו מרוצים. אז האוכל קצת איכזב אבל השרות היה מעולה תמשיכו כך....
אוכל טעים, אפילו מפתיע מול הציפיות. מחיר לא ייקר שרות די חובבני, הגשת בקבוקים בתוך הכוסות, בעית אסטטיקה קשה
שינו את התפריט/גודל המנות מבלי להודיע מראש ברור כי המנות לא הוגדלו ההסבר לא מניח את הדעת מאכזב ביותר
לקרוא עד הסוף, זו אינה הערה או המלצה אלא חיזוק חיובי!אני וחבר הלכנו למסעדת הג'ירף שבאבן גבירול בכדי להתפנק בצהריים על שתי מנות שמוכרות לנו (מאוד) מראש. קיבלה אותנו בחיוך ובנועם מלצרית... מקסימה בשם איה שנתנה לנו שירות מקצועי,חם,חייכני ומפנק.כאמור, הזמנו את שתי המנות האהובות לנו (פיליפינית חריפה והמנה הקיסרית) לאכזבתנו במנה הפיליפינית גילנו מה שהיה נראה לנו כשערה. איה,המלצרית, ללא כל היסוס לקחה את המנה מהשולחן ודאגה גם להתנצל.מאחר ואנו אוכלים הרבה בחוץ ובג'ירף בפרט הבנו שטעויות כאלו יכולות לקרות ושזה לא מצביע על איכות הבישול (במקומות כמו סניף הג'ירף שבאבן גבירול!). אבל, החלטנו בכל זאת לוותר על המנה ולהמשיך עם מה שנשארנו. לא עברו 5 דק' והאחמ"שית באה להתנצל ולהסביר שלא הייתה זו שערה אלא סיבים של המרכיבים, ובכל זאת העדפנו שלו להמשיך עם אותה מנה מאחר שה"סיבים" הללו היו עצם בלתי מזוהה לנו במראה של שערה.בחיוך והבנה נעה לא החזירה לנו את המנה והורידה אותה מהחשבון שלנו.בסוף המנה העיקרית הזמנו מנה אחרונה (קרם ברולה בננות בקרמל כמובן) ופה שוב נחלנו אכזבה, מאחר ו20 דק' מביצוע ההזמנה המנה לא הגיעה אל שולחננו (במסעדה לא היו הרבה סועדים כלל לכל עין!) ,כאן כבר הגיעו מים עד נפש מאחר שכבר היינו לקראת איחור בעצמנו לשוב לעבודה ודרשנו לבטל את המנה ושיביאו לנו את החשבון.שוב, לא עברו 5 דק' והאחמ"שית פרידג' שבה אל שולחננו עם הקרם ברולה והתנצלה שוב ושוב על הטעויות ודרשה שנצא עם טעם ורושם טוב וללא חיוב המנה. לא להתבלבל! זו לא ביקורת על האוכל או על המסעדה אלא ציון לשבח על צוות נעים ומקסים שלמרות הכל דאג שנצא עם חיוך מהמסעדה וכך גם קרה. איה ומיס פרידג' אתן חמודות ומקסימות אני רק מקווה שריימונד (הבעלים של הרשת) יודע ומבין מה יש לו בידיים-לשמר ולטפח צוות כזה זו חובתך!