מזה מספר שנים אנחנו מגיעים למסעדה אם לטובת אירועים חברתיים ואם לטובת האוכל הטוב והאווירה. המנות עשירות, הסלטים טובים וטעימים, השירות טוב מאוד. בשבתות מומלץ להזמין מקום מראש.
קניתי סינטה לרוסטביף. איכות בינונית ומטה לא משהו מיוחד יותר מאדום-אדום. יקר בטירוף. שירות- הזמנתי צלעות טלה כמה ימים לפני ערב חג. ערב לפני התקשרו להגיד לי שאין ושאם אני רוצה יהיו להם... בערב החג עצמו אבל זה לא עזר לי כי רציתי להשרות את הצלעות במרינדה. שאלתי מה הם ממליצים במקום, המליצו לי על סינטה בהבטחה שלא אתאכזב. התבאסנו לאללה. המקום ניראה צפוף ורועש. ניראה כמו מזללה.
עצרנו לאכול בלימוזין ברמת ישי בדרך חזרה מיום של סקי בחרמון , שישה אנשים. הזמנו מגוון של מנות ראשונות, ואחריהן סטייקים (אנטריקוט, פילה ואסאדו). המנות הראשונות היו טעימות ומגוונות, ובשפע... (קיבלנו תוספות כשהמלצרית ראתה שהן חוסלו), והבשרים היו עשויים בדיוק כמו שביקשנו, נקיים ומוכנים היטב - לא נשאר פירור בצלחת. עם בירות, שתייה קלה וקפה (לא היה לנו מקום לקינוחים) יצאנו ב 200 שקל לאיש כולל הטיפ. ככה בדיוק צריכה להיות מסעדת בשרים. נחזור שוב בפעם הבאה שניסע לצפון.
אכלנו שם מספר פעמים. תמיד מלא, ותמיד צריך להזמין מקום. ובצדק. אין פשרות על איכות הבשר ואופן הכנתו. גם התוספות מצויינות. ממליץ בכל לב למי שמוכן להוצאה לא קטנה אבל תמורה בצידה.
היינו חמישה אנשים. אנכנו אוכלים קבועים במסעדה ותמיד נהננו. האוכל הייה טוב פלוס, המסעדה הייתה עמוסה לעייפה, אבל המחיר הייה יקר מאוד - מחוץ לכל פרופורצייה.
הגענו ללימוזין ביום שבת בצהריים אחרי שהוזמן מקום מראש. קיבלנו שולחן צפוף ביותר בקושי אפשר היה לשבת. כאשר הגיע זוג נוסף נאלצנו לקום כדי לאפשר לו לשבת, לא הייתה כל דרך אחרת לאפשר לו... להיכנס (והוא לא היה איתנו) הצפיפות בלתי נסבלת, הרעש היה בלתי נסבל, לא יכלנו לשמוע זה את זה. ואז הגיע המלצרית, זרקה את התפריטים על השולחן ונעלמה לא נאריך בסבך ההזמנה ובחוסר המקצועיות והנימוס של המלצרית קיבלנו מנה ראשונה סלט ירוק עם רוקפור, רק מה שכחו את הרוקפור.... ואפילו לא התנצלו!! בעודנו אוכלים את הסלט (ששכחו לשטוף חלק מהירוקים בו, וגם שכחו לחתוך את העלים) הגיעה המנה השניה.... לא קיבלנו את מינימום הכבוד של סיום המנה הראשונה... העיקר שנמהר להסתלק משם כי יש לקוחות נוספים. כשביקשנו לא להביא את המנה העיקרית לפני שנסיים את הראשונה, הציעו פשוט להניח אותה על השוןלחן שלנו (אולי כדי שתתקרר לה לאיטה) כשקיבלנו את העיקרית (מנת בשר זוגית) הבנו שהמנה באמת חיכתה לנו על האש, הסטייק היה יבש למוות (למרות שביקשנו מדיום) האסדו היה יבש וחרוך לאף אחד לא היה אכפת אם יש לנו מים או לא, לקרוא למלצרית היה משימה כמעט בלתי אפשרית, היו כל כך הרבה שולחנות ובצפיפות כזו... הפירה היה יבש וחסר טעם בלשון המעטה, בלתי אכיל!! הירקות בגריל צפו בתוך השמן, בלסמי שכחו לשים עליהם. הפרגיות הושקו בכמויות של רוטב מתוק, לא הייתי בטוחה אם זה קינוח או מנה עקרית וכל הזמן ניסו להאיץ בנו לסיים (כן קיבלנו הרבה מפיות לחות לניגוב הידיים לסמן לנו שהגיע הזמן לקום וללכת) ממש מביש, לא כך הכרתי את לימוזין, בעבורי היא הייתה מסעדה ששווה להגיע אליה ולהשקיע הרבה כסף כי התמורה טובה. נראה כי ההצלחה עלתה להם לראש, והזלזול בלקוחות מביש. אני לשם לא חוזרת
ביקרתי היום בלימוזין לארוחת צהריים של שבת. משהו רע עבר עליהם. המקום המה כמו מזללה עם רעש כמו בחדר אוכל בצבא.. צפיפות השולחנות הייתה כזו שכדי שסועד אחד יוכל לגשת לכיסאו, אחר היה צריך... לקום ולזוז הצידה. אבל זו רק ההתחלה. למנה הראשונה הזמנו סלט רוקפור. הגיע בלי. שאלנו איפה? המלצרית בדקה בצלחת, התנצלה ומיד הגיע הרוקפור המיוחל. תוך כדי המנה הראשונה, הגיעה המלצרית והסבירה שהמנה העיקרית מגיעה ויש לפנות כלים מיותרים ולארגן את השולחן, כך שיוכלו להגיש את האוכל. הבהרנו שאנו מבקשים לסיים את המנה הראשונה קודם. המלצרית נענתה. אבל כשהגיעה המנה העיקרית, לא האמנו שנקבל את אותה המנה: חמימה ועשויה יתר על המידה. שאלנו - זו אותה מנה מלפני רבע שעה? התשובה הייתה: כן, זה חיכה לכם על הגריל... זה לא היה בלתי אכיל, אבל האוכל בלימוזין היה פעם בליגה יותר גבוהה.... במקום היו מלצרים רבים. נענו לכול בקשה, ומיד, אבל המקצועיות...... חבל. אני מקווה שזו רעה חולפת והמקום יחזור לעצמו.
הנני תושבת האיזור ואי לכך אחת לחודש כמעט אני אוכלת במסעדה. אינני רוצה כעת לדבר על איכות האוכל - בפעם הבאה . ברצוני לדבר על המחירים שכמעט כל פעם שמבקרים הם משתנים ורק עולים. נכון שיקר... בארץ אבל .... כבר עדיף לקנות אצלכם בקצביה ולעשות בבית - חבל!!! חלק מהחוויה זה היה גם לשבת ולהינות
העובדות כפי שהיו : ביום שבת בצהרים סעדנו במסעדת לימוזין ברמת ישי., בתי הזמינה סטיק פילה 200 גרם ( כ 150שח ) במידה עשייה מדיום. הסטיק שהתקבל בפועל היה חרוך ושחור בצד אחד , שפנינו... לאחראית מלצרים היא ניסתה לשכנע שבפנים הסטייק עשוי כמו שהוזמן , התעקשנו שיחליפו לנו אותו .. הסטייק שהוחלף היה מזעזע לא רק שלא היה עשוי בפנים היה הבשר עדיין קפוא !!! בטלנו כמובן את הזמנת הסטייק וזוכנו עליו בחשבון . לאחר שסיימנו את מנת הקינוח ועמדנו לעזוב הוצע לנו שתייה חמה על חשבון הבית . עד לכתיבת שורות אלו לא זכינו להתנצלות על המקרה המחפיר מאף גורם במסעדה בתי יצאה במפח נפש על כך שלא אכלה מנה עיקרית . מעבר לכך אנחנו את השיקולים שלנו האם לחזור ללימוזין נעשה עם עצמנו !!!!
ניסינו: אסאדו, 2 שניצל וינאי, סטייק סינטה. סטייק הסינטה 'לקח' בגדול. היין יקר למדי, בהשוואה למסעדות אחרות.. הזמנו מראש. שרות ההזמנות - 10 (לפחות): אישור בדוא"ל, במסרון, תזכורת,... מעקב. כאמור - 10. חוסך הרבה טרחה ומרגיע את המארח. התיחסו לכל בקשותינו (מראש). סה"כ נהנינו לחגוג !! נחזור.