נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

159 ביקורות וחוות דעת על אלומה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/03/09

מקום מיוחד במינו, שתמיד כיף לבוא אליו. אני חייב לציין שכבר זמן מה אני חובב של אלומה ומקפיד להגיע אחת לשלושה חודשים. אך את טיבה האמיתי של מסעדה מגלים כשיש תקלות, ואת דרך הטיפול של המקום... בתקלות. עלא , הוא איש בעל תודעת שירות מהגבוהות שהכרתי והצליח להוכיח שבאמת אכפת לו משביעות רצונם של לקוחות, נדיר מאוד בארצנו!!! האוכל מעולה (בפעם האחורנה אכלנו פילה בקר ודג מוסר - הפילה עשוי בצורה מושלמת לא פחות, והדג היה מתובל במידה הנכונה לאכול ולפנטז על כך כל השבוע), היין טוב (תפריט יין עם מבחר גדול) והאווירה נעימה ביותר. לסיכום, אלומה היא מסעדה שהרבה מסעדות יכולות ללמוד ממנה דבר או שניים על אוכל, יין וניהול. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
28/02/09

הגעתי עם הרבה ציפיות והופתעתי לגלות מקום מקסים , אוכל מעולה , שירות אדיב ונעים .ממליץ בחום !!!אחזור בטוח :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/01/09

השירות מקצועי ומפנק, האווירה נעימה וחמימה. טיב האוכל ברמה גבוהה, מיוחד ושונה. הנני לקוחה קבועה במשך 3 שנים ובכל פעם מרגישה את ההשתדלות למעני מחדש. אמשיך להמליץ לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronit - תמונה
ronit 2 ביקורות
2.0
25/12/08

אישתי ואני חגגנו יום נישואים והגענו למסעדה לאחר המלצה של חברתינו ששמעה על המסעדה.סתם ערב מבוזבז ומעצבן לא מומלץ בכללנכנסנו רעבים ויצאנו רעבים ומאוכזבים חבל!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/12/08

הגענו 4 חברות ליום כיף בצפון כדי לחגוג יום הולדת לחברה טובה. מכיוון שרצינו יום כיף אז לא ויתרנו על מסעדה יוקרתית ונחשבת.אחרי המלצות ובירורים החלטנו על אלומה.הגענו לתרשיחא והתרשמנו... מהאוירה הכפרית המהממת (מכיוון שאנחנו רגילות למסעדות במרינה בהרצליה אז בשבילנו זה אוירה אחרת).האוירה בתוך המסעדה מאוד נינוחה וחמה למרות שהמסעדה היתה מלאה לא הרגשנו שיש אתנו עוד אנשים כי סידור השולחנות משרה פינה פרטית.השירות מאוד נחמד והמלצר בסבלנות הסביר לנו כל מה שלא היה מובן (ואת האמת אנחנו קרציות שלא לכל אחד יש סבלנות לשאלות ובירורים שלנו :)האוכל היה ממש טוב הזמנו שתי ראשונות ושלש עיקריות וארבעה קינוחים והמחיר היה סביר.בקיצור היה יום כיף ונהנינו מאוד והאוכל היה טעים וטוב. מומלץ לבקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/11/08

חיפשתי מסעדה בצפון,קראתי את התגובות פה וחשתי רצון לבקר שם ולבדוק מקרוב.לעיתים נדירות יצא לי להתפעל ממסעדה כל כך טובה: אוכל מצוין שירות מעולה וגם מחירים מוצדקים.חייב להגיד לכם שחובה לבקר... שם ועצה: לא לוותר על הקינוח כי יש להם ממש טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
09/11/08

אני ובעלי חגגנו השבוע 15 שנות נישואין.יצאנו לסוף שבוע בצימר בצפון, בעל הצימר המליץ לנו על מסעדה קרובה שהיא בתרשיחא- אלומה.אני אמרתיי מההה?? בתרשיחא מסעדת גורמה צרפתי בכפר נידח לא... יתכן.בעלי אוהב לנסות מקומות חדשים אז ויתרתי לו הפעם והלכנו לאלומה.המקום נחמד והאווירה מאוד חמה ונחמדה והאוכל.... סוף הדרך, פשוט טעים שלא אכלתי עד כה אוכל טעים ושווה כל כך. לרגע חשבתי שאני יושבת לי במסעדה צרפתית בשאנזיליזה בפאריס.ולא לשכוח את השירות האדיב והמקצועי.פשוט תודה לכם ובטח נתראה עוד הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהונתן - תמונה
יהונתן 2 ביקורות
4.3
09/11/08

הגעתי אני ואשתי בשישי בערב למסעדת אלומה אחרי המלצה של זוג חברים. את האמת עוד לא הייתי במסעדה כזאת מפנקת הן בשירות והן באוכל. היה טעים ונדיב. נחזור לשם בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/11/08

בשבת בצהריים הגענו אני וחברות שלי לאלומה אחרי המלצתה של אחת החברות. האווירה מקסימה ישבנו במרפסת אני נהניתי ממרק בצל צרפתי קלאסי כמנה ראשונה ואחר כך התפנקתי עם המנה העיקרית: דג מוסר עם... ריזוטו שהיה מעולה. לצערי ויתרתי על הקינוח כי אחרי מנה כזאת לא היה מקום לעוד ביס. וגם מבחר היין שיש להם לא מבייש את בעליו. בקיצור מומלץ........אפילו לנסוע עד לשם רק כדי לאכול. תבקרו שם ותיהנו כמונייי :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
06/11/08

הגענו בצהרים לארוחה עסקית אשר כללה תפריט יחסית מגוון. לצערינו כל מה שהוגש לנו היה קר וחסר טעם. הטי בון הוגש כאילו הוכן יום קודם וחומם מעט במיקרו, וכך גם הירקות שנלוו אליו, כמובן שהמנה... היתה חסרת טעם לחלוטין. החציל העשוי על האש הוכן כנראה כמה ימים קודם לכן, צבע בשרו היה שחור מרב ש"שכב" במקרר והחימום הקל שהעבירו אותו לא שיפר את טעם הלוואי שנדף ממנו. על המנות האחרונות ויתרנו לנוכח האכזבה . אין קורלציה בין המחיר לתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה