נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

159 ביקורות וחוות דעת על אלומה

 - תמונה
3 ביקורות
2.7
05/11/08

שלום. הגענו אליכם מאי שם הרחק בנגב ונחלנו רק א-כ-ז-ב-ה-!!! כמה אפשר כבר לטעות בהכנת מנות?!?! המחירים בשמיים והמנות ברגליים!!! תיאורי המנות נראות כל כך מגרים ומרשימים והטעמים ממש על... הפנים!! לא מצדיק את הפלצנות של המקום ובטח שלא את המחירים. בחיי לא יצאתי ממסעדה בתחושה כזו לא נעימה, ללא הנאה ופשוט.. תחושה של בזבוז כסף. כמה חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/10/08

בעלי ואני, חובבי מסעדות איכותיות, רוצים להוסיף כי המסעדה הזו פשוט מרגשת ומפתיעה, לא נופלת ברמתה מהמסעדות המובילות במרכז הארץ. שירות אנושי וחם (הכינו לנו כרטיס ברכה מושקע ומקושט ליום... הנישואין) ומנות בלתי נשכחות הן בטעם והן במראה/ בעל המקום חביב ונעים, בקיצור חגיגה, חווייה אמיתית. את הצימר הבא אנחנו בוחרים לפי מידת הקרבה למסעדה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/10/08

אחת מהמסעדות טובות בארץ!חגגנויום הולדת לאבי ולא הצטערנו למנות ראשונות מרק היום(שהיה מרק כתום באותו היום),פטה כבד וסלט. כל המנות היו מדהימות אומנם הפטה כבד היה קצת קטן מדי.לעיקריות הזמנו... שלוש מנות לכל זוג: צוואר לבן , קדרת פרות ים וסלמון, כל המנות מדהימות.לקינוחהזמנו את הקרם בורלה, שארלוט שוקולד,רוחות סתיו (שאני לא זוכרת בדיוק מזה) וכנאפה יוקרתי (מומלץ). יצאו מהמסעדה ללא מילים.בשורה התחתונה מסעדה מדהימה, שירות נפלא, עיצוב נפלא ואווירה נפלאה.רוצו לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 2 ביקורות
4.3
27/09/08

קצת חששנו בגלל כמה מהביקורות הקודמות . ישבנו ביום שישי בערב 4 מבוגרים עם שני ילדים . היה מדהים שרות מקצועי והאוכל פשוט מצויין !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/07/08

בסוף השבוע היינו באלומה. היה ממש מעולה. גם האוכל, גם השירות, גם המחירים, אבל הדבר הכי טוב זה הבנאדם שנצא שם שקוראים לו עלאא. אנחנו נלך פעם נוספת רק לראות את העיניים היפות של עלאא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
25/06/08

קיבלנו המלצה חמה מחבר ואחת נוספת מבעלת הצימר, ולאחר שקראנו על המסעדה ועל התפריט באתר, הגענו ל"אלומה" עם רף צפיות גבוה, כיאה למסעדה שבעליה מצהירה על היותה בוגרת "לה-נוטר". המלצר הציע... תפריטים והניח לנו לנפשנו (טוב מאד, למה לנדנד?), אבל כשהתעוררו שאלות שתי מלצריות השיבו שאינן יכולות להסביר על "התפריט החדש", תשובה תמוהה.היינו ארבעה והזמנו שלוש מנות ראשונות, שהתחלקנו בהן - פטה כבד ודבלים, מזה ים-תיכון, וסלט ירוקים.ה"סלט" היה צלחת עמוסה של עלים ירוקים, בעיקר חסה, רטובים לעייפה, שנראה כאילו הוחזר למטבח על ידי שולחן אחר וחיכה שם שעה עד שגאלנו אותו. רוטב התפוזים היה חלש בטעמו, ולא הצליח לצקת תוכן בסלט הסתמי. מנת ה"פטה" היתה טעימה, אולם נראה שחתיכות הכבד טוגנו יתר על המידה ונדחסו לתבנית, שיקבלו את צורתה, מכל מקום לא מדובר היה במוצר רך, נעים לחך, שניתן למריחה על הטוסט המוגש איתו, כי אם במוצר שיש לנגוס בו וללעוס וללעוס."מזה ים-תיכון" נצרב אצלנו בזיכרון במיוחד בגלל החציל הקלוי, שנשרף מבחוץ, אך בשרו לא היה קשה ולא בשל כלל. שאר מרכיבי המנה סתמיים עד כי איננו זוכרים אותם כלל.עברנו לשלוש מנות עיקריות - אנטריקוט ו-טי-בון, שהוזמנו במידת עשייה "מדיום" ומנת פירות-ים.מנת פירות הים היתה טעימה ונאה אולם בתחתית הרוטב (הטעים) נחו להן שתי חתיכות רביולי גדולות, שאינן קשורות כלל למנה. למה? האם מישהו חושש שלא נשבע? אם זה החשש - בשביל 94 שקלים ניתן להגדיל עוד את המנה (ואין צורך בכך).המפלה היתה בבשר. אנחנו אוהבים בשר, אכלנו בשר מכירים בשר ובשביל בשר טוב ניסע רחוק. סטייק האנטריקוט שהוזמן "מדיום" הגיע עשוי על גבול ה"וול", יבש ויותר מכך - לא טעים, נעדר הארומה והעסיסיות של סטייק, בוודאי של כזה שדורשים בעבורו 118 ₪.ביקשנו ובלי ויכוח החליפו לנו לטי-בון. על המנות האחרונות ויתרנו ועברנו לחשבון, שהסתכם ב- 608 ₪, הכוללים גם חיוב על לחם, וכאן הערה נוספת:במסעדה שהמנות הראשונות עולות 40 ₪ ויותר והעיקריות 100 ₪ ויותר זה קצת קטנוני לחיב 12 ₪ על לחם, ולהביא לשולחן 6 פרוסות עם שלוש צלוחיות קטנטנות של ממרח זיתים, ממרח עגבניות וחמאה.חייבתם? לבריאות, אבל כש- 4 אנשים(!!) לא מסתפקים באותן 6 פרוסות ומבקשים עוד לחם, לחייב בעוד 12 ₪ זו כבר חמדנות.670 ₪ עם טיפ, שווה? לא! מאוד לא! בשביל המנות הללו אין צורך ללמוד ב"לה-נוטר", וואין צורך להסיע אותנו עד לתרשיחא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hilla - תמונה
Hilla 2 ביקורות
4.0
18/06/08

למרות כמה דברים שנכתבו פה, הקשבנו לבעלת הצימר ששהינו בו והלכנו לאלומה. היינו באמצע שבוע. לבד. לקראת סגירה. הסבלנות, המקצועיות, והנינוחות של המלצר ששירת אותנו היו מדהימים. ואז הגיע... האוכל...קשה להפתיע אותנו, בעיקר את בעלי,אבל כל מנה הוציאה מאיתנו קולות התפעלות. לקינוח לא הגענו כי כבר לא היה לנו מקום...בקיצור, אם אתם באיזור, אל תחשבו פעמיים. אלומה היא בהחלט הבחירה שלנו גם לפעם הבאה. תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי מבקר מתחיל
4.3
08/06/08

הגענו בערב חג, והזמנו מספר מנות ראשונות שהיו מאד מיוחדות וערבות לחך, ואחריהן מנות עקריות. מומלץ ביותר - קדירה של פירות ים, וסטייק טי בון עם רוטב מע-ו-ל-ה. לפני שהגעתי למסעדה הסתכלתי... בהמלצות מהאתר - ולא כל כך ידעתי למי להקשיב, למחייבים או לשוללים - אחרי הביקור היום בערב, יודעת לומר בפה מלא: מסעדה מעולה. באמת. הלוואי שבצפון יהיו עוד כמה כאלה טובות ומושקעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/05/08

בעקבות המלצות באתר הגענו למסעדה בערב. המקום שקט עם מוזיקת ג'אז ישנה (ריי צ'ארלס). השירות ממש טוב ומקצועי, אדיב ורציתי להשאיר טיפ בסוף הערב מה שלא קורה בהרבה מקומות. האוכל טעים ומגוון... דיו על מנת שכל אחד ימצא מה לאכול. שילובי טעמים מעניינים וברמה. היינות טובים. המחירים לא זולים אך לא בשמיים. הגענו מהקריות ולא הצטערנו על הנסיעה והכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
24/05/08

היינו בעסקית צהריים באמצע השבוע - היה סופר-משתלם!!!! האוכל היה מעולה!!! כל מנה!! השירות מקצועני ואדיב, המקום אמנם קצת פלצני אבל הרגשנו לרגע כאילו אנחנו באיזה עולם אחר. ליקקנו את האצבעות... ואת הצלחת!!! בקיצור מאד מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה