נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

159 ביקורות וחוות דעת על אלומה

ido - תמונה
ido 2 ביקורות
2.4
17/05/08

הגענו חבורה של תשעה לאחר שהזמנו מקום. מקצת מן הסועדים הינם רגישים לגלוטן, ולכן שאלנו מה ניתן להזמין עבורם. הסתבר שכמעט כל התוספות מכילות קמח, ולכן הוסכם על פטריות פורטבלו אפויות וסלט,... שהתבררו לבסוף כפטריות שמפיניון וחופן עלי רוקט עייף וחסר מעוף. חלקנו הזמין מנות ראשונות, וכאשר סיימנו אותן הגיעו המנות העיקריות של השאר ואנו קיבלנו סורבט ביניים עד לקבלת העיקריות שלנו. לא ידענו שבעצם יעברו עוד כ-20 דקות לאחר שהשאר כבר סיימו את ארוחתם (!!!) עד שנזכה לקבל את המנות שהזמנו. מהמנות עצמן לא נפלנו - אוסובוקו שחציו עצם, פילה עגל שהוזמן מדיום-וול והגיע רייר-מדיום (הוחזר לסיבוב נוסף ועדיין לא חזר בצורה המבוקשת) והשאר היו בסדר. האחראי הציע שנקבל פיצוי, ואכן קיבלנו קינוח ע"ח הבית, אולם לתת 3 כדורי סורבט ל-9 אנשים זה קצת מגוחך. המלצרית הייתה נחמדה מאוד, רק חבל שהשירות מצד המטבח והאחראי היה לוקה בחסר ברמות קשות. עבור ארוחה של 1,000 ש"ח הייתי מצפה ליחס הרבה יותר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
linor וnimrod - תמונה
linor וnimrod 9 ביקורות
4.3
10/05/08

היינו היום בארוחה משפחתית באלומה והופתענו לטובה- כשועלי מסעדות וותיקים שמחנו לגלות שהיעדר פלצנות וגישה אנושית מוסיפים אפילו לטעם האוכל.. המלצר (הוותיק מאד, שהיה גם בביקורינו הקודם לפני... ארבע שנים..) היה חביב מאד, הביא מים לכלב, שהסכימו שנכניס למסעדה, ומה רבה היתה פליאתינו כשעובד מטבח לפתע הגיח ופינק את הכלב בסטייק עסיסי...מבחינתינו כמובן, היחס עשה את ההבדל..לגבי האוכל- פילה עגל שיגרתי למדי ביחס למסעדות ברמה דומה, קרפצ'יו מצויין בשל שמן זית איכותי וטריות בשר, אוסבוקו לבן טעים על קרם חציל לא שכיח. הקינוח השוקולודי אומנם יקר אבל בהחלט ענקי ויכול להספיק למספר סועדים שרוצים לסיים בטעם מתוק.אנחנו נשוב, גם בשביל האוכל ובעיקר בשביל השירות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
udi - תמונה
udi 2 ביקורות
4.3
06/05/08

פעם שניה שלנו באלומה בשנה האחרונה, חיכינו לפעם הזו בכדי לראות האם היה זה חד פעמי או שאכן זו תפיסת העולם במסעדה מופלאה זו .אכן, מדובר במסעדה הטובה ביותר כנראה.. אוירה מושלמת, נעימה,... ארופאית משהו.שירות מוקפד ברמת על, מלצרים משגעים ומדהימים.הכי חשוב, אוכל ברמה נפלאה, ראשונות מדהימות (במיוחד הכבדים וה"מזה ים תיכון") עיקריות מושלמות, טיבון ואנטריקוט ענקיים, עשויים במידה מדויקת (מדיום-רר), קדירת פירות ים מצויינת ואחרונות מדהימות.בקיצר, מקבלים מנות מוקפדות, מושקעות וגדולות.... גם משלמים יפה אך סביר 400 ש"ח בלי יין - שווה כל שקל.רוצו בהמוניכם!!! אל תתלבטו (אנחנו פוקדים מסעדות הרבה...).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
22 ביקורות
3.0
01/04/08

בגדול היה בסדר, אבל ברמת המחיר הזו בסדר זה לא מספיק. לחם מצוין, ראשונה סתמית (בורק), וקינוח טעים (מרקיז שוקולד ב-54 ש"ח, טיפה מוגזם). העיקריות היו החלק הפחות טוב של הארוחה. טי-בון עגל... עשוי מדי ופרגית ממולאת בגבינת עיזים שלא הלהיבה.לסיכום, בסדר...באותו מחיר רוב המסעדות בתל אביב נותנות תמורה טובה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברק - תמונה
ברק 2 ביקורות
4.0
30/03/08

השירות היה מ-ע-ו-ל-ה! המלצר עלאא ענה על כל שאלה במקצוענות ובעברית יותר רהוטה מזו של אבשלום קור. הוא היה חייכן ומקסים.המנות הראשונות אמנם היו מעט קטנות, אבל תוספת של לחם מצויין שנאפה... במקום מכפרת על הגודל שלהן (ובינינו אין כמו לאכול קרפצ'ו/חציל בטחינה עם לחם טרי וטעים).המנות העיקריות היו טעימות מאד. האוסובוקו מומלץ מאד!בקיצור, ללא ספק נשוב לשם כשנהיה שוב בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל דגן רחמים - תמונה
רויטל דגן רחמים 35 ביקורות
4.7
15/03/08

חגגנו שנה ביחד ונסענו כברת דרך עד למסעדה. היה כיף לגלות, שכל הנסיעה המייגעת הייתה בהחלט שווה את האוכל, האווירה והמקום. המנות היו נדיבות מאד, עד כדי שקשה היה לי לסיים את המנה... אני... אכלתי את קציצות הסרטנים שהיו מדהימות למנה ראשונה ובן זוגי אכל פטה כבד. אלה היו מנות שבהחלט הצליחו להוציא מאיתנו קולות התמוגגות לא ברורים. לעיקריות, אכלנו מנה של פילה בורי ומנת אנטריקוט. היה חלומי, שירות אדיב ואווירה חמימה כמו בבית.... מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלין - תמונה
אלין 9 ביקורות
4.3
10/02/08

מקום די קטן ואינטימי. באמת מתאים לאיזור הצפוני באיזור שקט, אם כי קצת מוזר לי המיקום. האוכל טעים מאד, במיוחד העגל שהזמנתי, הבשר יצא רך ומעולה. גם הפטה כבדים מפתיע לטובה. כדאי לבוא בערב... חורף הקר. המלצרים נחמדים וקשובים שזה חשוב. נבוא שוב בהזדמנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 4 ביקורות
3.7
05/02/08

מקום אהוב עלינו- היינו בעסקית ביום קרהמיזוג לא היה אפקטיבי , כמעט כולם ישבו עם מעיל- לבעלים- קנו כמה רדיאטורים לשעת חרום כזו. לשבת לאכול ולקפוא זה בהחלט פוגם.מנות ראשונות טובות, פטה,... מאפה +קממבר, קרפציו כולם טובות אבל מעט קטנות.לעיקריות אנו תמיד מעדיפים את האנטריקוט של אלומה שהוא מהטובים בארץ לצערנו נאלצנו להסתפק בטיבון שהוא בסדר אבל לא מתקרב לרמה של האנטריקוט לגבי לחם הבית הוא נפלאורק שהצוות לא תמיד מיומן וזה חוזר על עצמו כמעט בכל ביקור לדוגמא בקשה לקנקן מים צריך לחזור ולבקש...מנות עיקריות מוגשות לפני שהסכום הוחלף למתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנדריי גוטרנכט - תמונה
אנדריי גוטרנכט 5 ביקורות
3.0
13/01/08

ביקרתי במסעדה הזאת לאחר המלצות החמות מחברים וגם מאתר הזה. איך קיציס אומר: במילה אחת - אכזבה! תפריט מצומצם ביותר,מחירים גבוהים. אומנם טעים מאוד, אבל מנות ראשונות קטנות כאלה עוד לא... ראיתי. היזמנו מנה ראשונה - לקח להם שתי שורות להסביר על המנה - אבל זה היה חציל אחד! ובורקס מיני! מנה בשרית די איכותית אבל עוד פעם לא מספיק גדולה. אווירה טובה, שירות מאולה - אבל לא למי שמחפש למלא את הבטן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן אמיליו - תמונה
מורן אמיליו 8 ביקורות
4.3
20/12/07

ביום ראשון בערב ב16.12.07 התקשרתי להזמין מקום ואני וזוגתי היינו בצימר לא ידענו כיצד להגיע למסעדה אלומה בעלת המסעדה הסבירה לנו כה טוב כיצד לבוא וזה הישתלם לנו כל כך הנסיעה בלילה לשם... שערכה שעה מהצימר הרחוק שלנו. אז המסעדה פשוט מדהימההן ביופייה והן בשרות המקצועי והאלגנטי של המלצר(ניראה כאילו למד כיצד להיות מלצר במסעדות היוקרה שבאירופה). מנת הלחם לפתחיה היתה מצויינת עם מטבלים טעימים, למנה ראשונה מנת "טעימות הים" כדוריי בשר סקלופ(סרטנים)בליווי שרימפס ופלפלים קלויים בתחמיץ פשוט לומר "וואו" אחד גדול. היין שליווה את הארוחה אדום מיקב "דלתון" טעים מאד. לעיקריות הזמנו שתי מנו : מנת דואט בשרים סטייק צוואר לבן עם סלק ממולא ראגו בשר בליווי ירקות מדהימים ותפוחי אדמה. ומנת פירות ים בקדרה סקלופ צרובים שרימפס וצדפות ברוטב מדהים מנה חדשה ומומלצת. ולקינוח מנה זוגית חדשה ומדימה: כנאפה בהירה מדהימה לא הכתומה שמכירים ופרפה חלבה, פודינג אורז, בסבוסה במילוי פיסטוקים ואגוזים טעים ומעוצב כמנה מדהימה מאד. הכי חשוב לומר באויירה היתה עם מוזיקה שקטה ברקע מלצר מיקצועי מאד שהפליא אונו לראות זאת כמבקרות מתמידות במסעדות במרכז וכעת בצפון המלצר היה כה מנומס להפליא וקד קידה בכל עת. בעלת המקום אלומה נחמדה מאד, חגגנו יום הולדת לבת הזוג שלי ואת בקבוק היין שהזמנו קיבלנו על חשבון הבית, מסעדת היוקרה המומלצת ביותר בצפון ואפילו מומלצת על מסעדות מן המרכז, נחזור שוב נישאר טעם טוב לחכך, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה