נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

159 ביקורות וחוות דעת על אלומה

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
17/12/07

הגענו בעיקבות המלצה דרך אתר "מפה", חגגנו יום נישואין וזאת היתה בחירה מושלמת! האווירה, הנרות, השולחנות הערוכים, המוסיקה ברקע- הרגשנו שאנחנו בפאריס. השירות היה מצויין. המלצרית, שירה, היתה... לבבית, נעימה ומקצועית. והאוכל היה טעים והקינוח מפתיע ומיוחד. בקיצור- מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/10/07

Without any doubt Aluma is one of the best restaurants in Israel. Visiting it 17.10.2007 We've not only enjoyed with food, wine, atmosphere and service but felt very proud to have this... bistro in the heart of the West Galilee.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/08/07

האוכל הטעים ביותר שאכלנו במסעדות בארץ ואנו מבקרים בהרבה. אחרי ארוחת ערב, חזרנו גם לצהוריים למחרת. מנות ראשונות ועיקריות גורמה אמיתי. חגיגה לעניים וגם לחיך. השרות עדיב מאוד ומקצועי.... מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
4.7
23/07/07

הגעתי בהפתעה עם חברים ליומולדת של חברתי. היה מקסים. אווירה של אוכל גורמה, ומה שיוצא מהמטבח זה מטעמים. יודעים לטפל בבשרים ויש גם מנה מדהימה של פירות ים - שווה לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/07/07

במשפט אחד: המסעדה הטובה ביותר שאכלתי בה בימי חיי. וביתר פרוט:הכי הכי: האוכל. כל מנה ומנה- מעדן שמענג את החייך, כל ביס לאכול לאט ולא להאמין שיש דבר כזה. הטעמים שמתערבבים בפה, השילובים..... והכל מוגש באסטטיקה ובהקפדה, אפילו החום של האוכל- בדיוק במידה. לא קר אבל גם לא רותח שצריך לנשוף, בדיוק! השרות: לעילא ולעילא, מקצועי, אדיב, נעים, ענייני,ומנומס. לא מנג'סים, נותנים מרחב אבל גם נמצאים ומגיעים מייד כשמתבקשים. העיצוב: חם ונעים, אבל משדר יוקרה ומכובדות כיאה למסעדת גורמה. בכל מקרה, משרה אוירה נינוחה ונעימה. ריהוט נוח לישיבה. תאורה נעימה. בקיצור: מסעדה מומלצת בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oz Berkovitz - תמונה
Oz Berkovitz מבקר מתחיל
4.0
26/06/07

ביקרנו במסעדה ביום שישי האחרון ונהננו מכאן רגע, המנות נפלאות וטעימות, הבשר פילה היה מצויין ועשוי בדיוק כמו שפילה צריך להעשות, הקינוח היה סביר (מעין מקפא שוקולד- מתוק מידי וקפוא מידי),... אולם סך הכל מסעדה מצויינת, הטובה ביותר שסעדנו בה בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה מבקר מתחיל
4.7
19/06/07

המסעדה הכי טובה בצפון!פעם שניה אחרי שנתיים - ושומרת על הסטנדרט הגבוה. קודם כל מסעדה עם אוירה נעימה שכיף לשבת בה. האוכל מצויין. אהבנו מאד את לחם הבית, סלטימבוקה לעיקרית, וקרם ברולה... לקינוח. המנות די גדולות. בערב אכלנו ביחד ארוחה מלאה אחת ויצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/06/07

מסעדה מס' 1 בארץ, חד וחלק. בהכל: באוכל, בשרות, באוירה. המקום היחידי במדינה ששווה את הסכום שדורש. גם בביקור חוזר אחרי העדרות של שנתיים נדהמנו, נהננו ולא רצינו לעזוב. איזו באסה שאנחנו... גרים במרכז. הסיבה הכי טובה שיש לעקור צפונה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
07/05/07

ציפיתי ליותר. המנות אכן היו גדולות, המנה הראשונה היתה טובה אך העיקריות מאכזבות מעט.אווירה מאוד מאוד נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
14/03/07

מצוין, מצוין ושוב מצוין.אני ובן זוגי קיבלנו המלצה מבעלת הצימר בו התארחנו. הגענו לאחר סיבובים רבים בתרשיחא (אין שילוט) אבל הכל היה שווה. זו המסעדה הכי טובה שאכלנו בה עד היום. המנה... הראשונה הים תיכונית הייתה מצויינת, הפילה היה הטוב ביותר שטעמנו עד כה וגם האנטריקוט היה בסדר גמור. לא לוותר על הלחם ועל הקינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה