נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

159 ביקורות וחוות דעת על אלומה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/01/07

הגענו לרגל יום הולדתה של אימי בשבת בצהריים. כבר בהתחלה היא קיבלה ברכת מזל טוב אישית מהצוות ולאחר מכן האוכל רק הגביר את ההנאה... מנות ראשונות מוקפדות - פטה כבדים, קרפצ'יו עגל והמזה -... כולן נהדרות. למנות עיקריות נהנינו מלזניית הקוקי ובשר סרטנים מעוטרת בשרימפס, פילה חזיר עטוף בבייקון ופירה בטטות ואנטריקוט עסיסי... אבל, במיוחד בלטו הקינוחים המושקעים, כל קינוח הוא עולם ומלואו, במיוחד קינוח השוקו בננה. כל הכבוד לשף ולצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמי - תמונה
כרמי 6 ביקורות
4.3
31/12/06

בעלי ואני סעדנו במסעדת אלומה לרגל יום הנישואין שלנו וזאת על-פי המלצת בעלת הצימר בו שהינו, ומתוך ידע קודם שהיה לנו על המסעדה. ובכן, אין מילים לתאר עד כמה נהנינו. האוכל היה מצוין. סטייק... פילה העגל אותו הזמנו היה מעולה ולא אגזים אם אומר הטוב ביותר שאכלנו. מרק הארטישוק הירושלמי היה מעודן ביותר וטעים ומוגש באופן אסתטי והקינוח היה נהדר. האווירה במקום נעימה ביותר והמסעדה מעוצבת בטוב טעם. נשוב אליה ונמליץ לאנשים שאנו יודעים שהם יודעים להינות מדברים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
09/12/06

מסעדה שאינה טורחת לפרסם את התפריט הצמחוני שלה אינה ראויה שיגיעו אליה צמחוניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
03/10/06

לאחר ביקורנו הראשון לפני קצת יותר משנה ידענו שנחזור. עתה כשיצאנו להתאוורר לסופ''ש מפנק מימשנו את ההבטחה.אז נכון שאיננו נוהגים לסעוד כל יומיים שלושה במסעדות גורמה, אך אכלנו ברבות וטובות,... ביקורות וב''איניות'' במפורסמות וכאלה שטרם נודעה איכותם ברבים ולאחר שהבהרנו זאת נאמר - אלומה היא המסעדה הטובה ביותר בה אכלנו בארץ!פתחנו בפטה כבדים נפלא שריבת הדרים השתלבה בו בניגודיות והרמוניה גם יחד. המשכנו במנת ים ויבשה שהמילה 'אלוהי' הומצאה ממש בשבילה. גם הפילה עטוף בקרפצ'יו לא נפל ברמתו. מרלו נפלא (2002) של יקב שורק העצים את החוויה. ואז הגענו למנה העיקרית (הקינוח אם לא נחשתם) והתענגנו על אספרסו-מרטיני שרק הוא היה כבר מספיק לחלוב מאיתנו את כל הסופרלטיבים בארסנל. זו מסעדה מופלאה שמגישה אוכל נהדר במנות גדולת ומעוצבות. הוסיפו לכך שרות קשוב ואכפתיות ותקבלו את חלומו של כל חובב אוכל.היה נהדר - שרק תישארו כך כדי שרבים ואנו בתוכם נוכל להתענג כל פעם מחדש.חיה ואורי יוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.0
15/09/06

נעים לשבת במרפסת בעונה זו.היינו בעסקית, לחם הבית מעולה, השתיה מיץ טבעי, תפוחים ולימונדה - נפלא,מנות ראשונות מזטים גלילים, נהדר, הסרדין טעים, לעיקרית לקחנו אנטריקוט מצויין. התוספות כמו... בפעמים עברו מאכזבות, מעט גרטן וירקות שורש שאפויים חלקית, וכך זה תמיד, רק פעם אחת בערב ראש השנה קיבלנו תוספת אכילה, פרוסות תפוחי אדמה עם הקליפה אפויים וטובים.בבקשה בבקשה תחליפו את התוספות, אני אשמח לקבל סתם תלולית פירה.לגבי מנות אחרונות הן טובות למדי אבל התמחור לא סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי  - תמונה
נוי 2 ביקורות
4.7
08/09/06

באלומה קיבלנו את הבילוי האידאלי. אווירה נעימה, שירות חם מקצועי ומהירוהאוכל... יאמי... יאמי...פשוט ללקק את האצבעות. שילוב מושלם של טעמים, מנות מקוריות, מעוצבות ומשאירות טעם של עוד. רואים... שחשבו על כל טיפה, על כך ביס.נהננו ונחזור שוב.המלצה חמה מאוד לכל ענייני הטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.0
31/05/06

שימוש במרכיבים טובים חיפה על שילובים לא יצירתיים בטעמים. קרפצ'יו טלה טרי וטוב. טריו עגל חייב שינוי דראסטי בנלווים (הקונטרסט היחיד בצלחת היה בין מנות הבשר האיכותיות והירקות הנלווים... הסמרטוטיים).השירות לא "קונסיסטנטי". המלצרית הראשית שלנו היתה מקצועית ביותר אבל המנות הוגשו בידי בחור חובבני ולא ממוקד.מסעדה ללא עישון = נקודת זכות מהותית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/04/06

אכלנו עסקית של צהריים - והיה ממש שווה את כל הדרך מהמרכז ושווה את מחיר הארוחה.מנות מפתיעות, מיוחדות וטעימות להפליא.לא לוותר על מנה אחרונה למרות המחיר הגבוה (אבל מספיק לשניים) - אנו טעמנו... "ערבסק" ונהננו מכל ביס.מיוחד ומומלץ.רק הערה קטנה - לדעתי יש להתאים את לבוש המלצריות למקום.חג שמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 2 ביקורות
4.7
09/02/06

הגענו לאלומה לאחר ההמלצות שקראנו באינטרנט ולשמחתינו הרבה הבילוי באלומה היה חוויה קולנריות מדהימה!אוכל טעים ומיוחד, שירות מפנק, אדיב ומהנה. הודענו מראש על חגיגית יום הולדת ובעל השמחה... קיבל בתחילת הארוחה ברכה אישית (כל הכבוד!).בשורה התחתונה - אחת המסעדות השוות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי ולל - תמונה
טלי ולל מבקר מתחיל
4.3
23/01/06

ביקרתי במסעדה בסוף שבוע והיה מצוין. המנות העיקריות היו מצוינות. פילה דניס והבשר גן עדן... הקינוחים - מהטובים שטעמתי. המנות הראשונות היו טובות אך דיי סטנדרטיות.מסעדה שלא נופלת משום מסעדת... שף תל אביבית ואף עולה עליהן. בין הטובות בארץ.מ-ע-ו-ל-ה, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה