נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

159 ביקורות וחוות דעת על אלומה

עוזיא - תמונה
עוזיא 4 ביקורות
4.0
21/10/05

שהינו בצימר בסביבה והחלטנו לנסות את אלומה בעקבות הביקורות באתר. לא התאכזבנו! המסעדה בהחלט עמדה בציפיות הגבוהות. כל המנות שהזמנו היו ברמה גבוהה, אפילו יותר מכך. התפריט מפתיע במספר מנות... לא שגרתיות וטעימות ביותר. השירות מקצועי ואדיב. ובכל זאת מספר הערות קטנות: השף כנראה אוהב כוסברה. הוא הוסיף אותה לסלט ולמנה אחת מאלה שהזמנו. כדאי לציין זאת בפני הסועדים מראש, שכן רבים (ואנו בכללם...) אינם אוהבים את הירק. כמו כן, מבחר הקינוחים מצומצם ואינו מגוון מספיק - אם כי מה שיש עשוי ברמה גבוהה ומוקפדת. ממליצים בחום (ואפילו לא שברנו קופת חסכון כדי לאכול כאן...). עוז ופטש, מעגן מיכאל ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/10/05

מסעדת גורמה שמחשיבה את עצמה ואף גובה תשלום בהתאם, לא יכולה להעסיק בשום אופן נערות בנות 17. מלצרות הוא מקצוע ויש בכך סוג של זלזול בסועדים. יש להעסיק מלצרים אחרי צבא בלבד !!!! (לפחות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
5.0
01/10/05

הדרך לתרשיחא ארוכה היא ורבה אך בסופה , כן בסופה - הפתעה, היהלום שבכתר הקולינרי הצפון-ישראלי. המלצות - סלט ( כן! כן! כן!) ירוק עם גבינות עיזים לראשונה - פשוט ומשובח. הקרפציו מצוין.... לעיקרית אהבתי במיוחד את פילה העגל בחומוס. גם הטריו טלה המפורסם לא יותיר אותכם אדישים. מהקינוחים לא התלהבנו אבל או-קיי. ומילה טובה לנבו - השירות היה מקצועי ואדיב. באמת כיף. סיכום - התל-אביבי מודה - הארוחה הטובה שלי בארץ מזה שנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
24/08/05

מסעדה מקסימה במיקום קצת מוזר. אוירה חמה ונעימה, ומצליחה להיות מיוחדת ורומנטית למרות תערובת של משפחות וילדים קטנים וזוגות. האוכל מיוחד ושונה ממסעדות תל אביב הרגילות, ובעיקר מעז להיות קצת... אחר בלי לנסות להמציא את הגלגל מחדש, במקביל למנות צרפתיות ישנות מסורתיות וטובות. אכלנו מנה ראשונה מיוחדת - מזטים גליליים, בייחוד קובה במילוי שקדי עגל. למנות עיקריות אכלנו סלטימבוקה ואנטריקוט - שניהם מעולים. תפריט יין מצוין - בכל טווח הסוגים, היקבים והמחירים. מלצריות מקסימות, אמנם חסר את הגינונים של מסעדות בתמחור דומה בתל אביב כמו מילוי מחדש של יין ומים בכוסות, אבל איכשהו זה נסלח כאן. המחירים, הם מחירי תל אביב והאוכל ברמה של הטובות במסעדות המרכז. מקום נפלא לאכול בו אם באים לחגוג אירוע מיוחד בצפון בלילה בצימר. ורק המיקום מפריע קצת לישיבה בחוץ במרפסת, ולהנות מליל קיץ גלילי וקריר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
15/08/05

אני וחבר שלי ביקרנו במסעדה אשר שמענו עליה רבות האוכל היה באמת מצויין מנות גדולות אפילו גדולות מדי...מה שכן טעון שיפור הוא השרות אשר ספק מתנשא ספק לא מקצועי של המלצרים ושל בעלי המקום אשר... כלל גם את הדברים הקטנים כמו: לרשום על כרטיס הברכה מזל טוב לרגל שחרורך מצה"ל כאשר בעצם חגגתי יום הולדת 25?!?! ועד הדברים הגדולים כמו: לברך אותך לשלום בצאתך מהמסעדה. אך במקום הייתה התעלמות מוחלטת ולא ראוייה וחבל..... הלוואי והייתי יכולה להגיד כי האוכל מכפר על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
26/06/05

מסעדה שאליה שווה לסוע במיוחד גם מהמרכז.זהו שילוב נדיר של אוכל מעניין(במובו הכי טוב של המילה)וטעים.כל המנות היו פשוט מעולות.לכו על המלצת בעל הבית בנושא היין-קלע בול לטעמנו ולאוו דווקא עם... יין יקר...בקיצור הפתעה נהדרת שהשאירה טעם של עוד.נסו ותהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/05/05

חזרנו לאלומה 5 שנים אחרי ההיכרות הראשונה איתה ושמחנו למצוא שהמסעדה הצליחה לשמור על רמתה ואולי אף להשתפר. המנות שאכלנו, שרימפס טמפורה עם טוגני בשר סרטנים ומנה של בריוש עם סופלה גבינות... היו מושלמות מבחינת הטעם והמקוריות. לעיקריות היזמנו פילה לבן עטוף בביקון וזאתי המנה היחידה שקצת איכזבה מכיוון שהייתה קצת יבשה אבל זוגתי שהזמינה לזניית קוקי סאן ז'אק גנחה בעונג מהמנה מה שגרם לי לשלוח לא אחת את מזלגי ולגנוב מהעונג הזה. לקינוח הזמנו טריו תות, מנה מושקעת למרות שלא כל צלעותיה היו שוות באיכותן אבל הצלע של טוויל פיסטוק במילוי קרם לימון-תות וטארטלט תותים הייתה פשוט חלומית. השרות (שהיה מבוסס על מלצרית אחת) היה ברמה הכי גבוה שאפשר לצפות בלי פלצנות של מסעדות יוקרה אלא עם מקצועיות בכל תנועה. כה לחי ושרק ישאר כך לביקורנו הבא שכולי תקווה שיהיה לפני עוד 5 שנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
4.0
25/04/05

הינו בארוחה צהרים - ערב 15 איש. נהנו מהיחס והאוכל הטעים. מנות ראשונות טעימות במיוחד. עיקריות - מנות גדולות ומשביעות. התאכזבנו קצת מהקינוחים. ממומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/04/05

מסעדה טובה, שלוקה בעיקר בכך שהתפריט שלה רחב מדי ומתאמץ מדי. אוכל טוב, באמת שהיה אוכל טוב. אבל לא כל מנה בתפריט חייבת להיות מורכבת משבעה עשר רכיבים, וכשהיא כן, חשוב שיתאימו האחד לשני. ... מנת מדליוני עגל בחומוס, עם קובה ממולא בשקדי עגל היתה יכולה להיות מנה נפלאה, לולא מצד אחד תומחרה ב 104 ש"ח, ומצד שני, למרות שהתבקשה ברמת עשייה של מדיום, הגיעה וול דאן +. הטיפול בפילה עגל חייב להיות עדין יותר. מנת פילה לבן עטוף בביקון הייתה גם היא טובה, אבל סירבה להמריא בשל שילוב מוגזם עם איטריות וירקות בקארי עדין, ותוספת של שרימפס. במקרה הזה עודף הרצון והמעוף הצליחו להאפיל על מרכיבים שיכלו להיות מעולים בנפרד. המנות האחרונות בעייתיות. לא שיש בעייה של איכות, אלא שיש בעייה, שכפי שאמרתי מורגשת לאורך כל התפריט, של מאמץ יתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
20/03/05

האכזבה העיקרית היתה כשאחד הסועדים מבינינו (שולחן של חמישה) הזמין מנה, שהיתה ממש לא לטעמו, אך לא הסכימו לזכות עבור המנה ולקחת משהו אחר. זאת מתוך הנחה שאנשים אוכלים מעט מן המנה העיקרית... ואז טוענים שלא טעים להם (אז מה כולנו רמאים)? בכל מסעדה הכי פשוטה באים לקראת הלקוח וגם לאחר שיחה עם בעל המקום, עדיין לא באו לקראתנו והיו בשלהם. מה שבטוח שלא נחזור לשם ונמשיך להנות מהמסעדות הטובות במרכז.

עוד פרטים
הוספת תגובה