שלום, אני לקוחה של דלי קריים מעל לשנתיים המוצר הוא מעולה מזמינה באופן תמידי תמיד קיבלתי בזמן לפעמים באיחורים זניחים ולפעמים בזמן .
בשבוע שעבר כנראה שהיה עומס הזמנתי לביתי - וופל בלגי... וגלידה , הוופל בעלות של - 46 ש"ח ביקשתי שישלח שליח שיקח אותו ויביא חדש כוון שבאמת היה בא לי לאכול וופל אך השליח הגיע באיחור של שעה וחצי אחרי שכמעט נרדמנו וגם אז הוופל היה קפוא.
שביקשנו שהוופל יגיע מהר טען "המנהל" כי יש לו לחץ והוא עמוס.
יש לך לחץ? אתה עמוס? אל תמשיך לקחת הזמנות תן שירות כראוי ללקוחות שלך.
ביקשתי שיבצע העברה בנקאית ( התשלום היה במזומן) התחיל לערבב ולספר סיפורים על זיכויים וביטולים - את האמת? כלקוחה לא הכי מעניינים אותי.
מתחמק ממני כבר 8 ימים לאחר ביצוע הזמנה ועוד לא קיבלתי את הכסף מתקשר מטלפון מחסוי לא מזדהה בשמו הרגיל . איזה מן בעל עסק אתה? איך אתה מרשה לעצמך לזלזל כך בלקוחות?
חבר'ה התנהגות טיפוסית חוזרת על עצמה - וטבע של אדם לא משתנה.
לקחת כסף ולקבל הזמנות זה בסדר ויפה , אך שיש תקלה להוציא ללקוח הקטן את המיץ? הרגשתי שהוא מנסה לעייף אותי!
החוויה שלי הייתה גרועה מהרגיל - שירות ויחס מזלזל כזה - מזהירה אתכם ממנו.
היום זה אני מחר זה אתם!!!
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
קראו תגובה אחת
תגובת בית העסק
15/11/2021
שלום לך לקוחה מאוכזבת.
צר לנו על חוויתך הרעה
אני תום ואני מנהל את הרשת ומבקש ליצור עמך קשר על מנת לתקן את החוויה ולטפל בבעיה.
אנא שלחי לי מייל ל customer@delicream.co.il עם שמך ומספר הטלפון שלך, על מנת שנוכל ליצור עמך קשר להמשך טיפול.
תודה מראש