נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

295 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

ענת - תמונה
ענת 3 ביקורות
2.7
15/06/09

אכלנו במקום מספר פעמים בעבר הרחוק ומאוד נהננו.קצת חששנו מירידה ברמה בגלל הכשרות, אך המבצע של ארוחת הטעימות ב 89 שכנע אותנו.המלצר החובבן בפרוש פגע בהנאה תוך התעלמות מכללים בסיסים כגון... הצעת שתיה, לשאול אם טעים או סתם להראות עניין.האוכל עצמו היה בסך הכל סביר, לא טעים כמו פעם אך בהחלט בסדר.הקש ששבר היה הקינוחים- כאן ככל הנראה בא מחיר הכשרות לידי ביטוי. בשתי מילים- לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/03/09

ארגנתי ארוע ב- 17/1/09 ל- 30 איש . היה מעולה , כולם יצאו מרוצים ושבעים , השירות היה מעולה , האוכל מוגש בצורה אסטטית , יפה וטעימה, ללא כל הגבלה - בשפע רב. באמת עמדו בכל ההבטחות מעל... ומעבר, אמליץ על המקום .תודה רבה רבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
dana - תמונה
dana 10 ביקורות
4.7
27/02/09

הגענו לטוקופיה אחרי הרבה זמן שלא היינו והכל נשאר מדהים כתמיד. איזה פוקצה טעימה פשוט אי אפשר להפסיק... למנה עיקרית הזמנו אנטריקוט שהיה רך ועסיסי. השרות בטוקופיה קשוב ומפנק וזה כ"כ... חשוב... בקיצור איזה כייף שיש מסעדה כמו טוקופיה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/09

ביום 1702/2009 התארחתי אצלכם. ראשית, נעם לי מאוד המקום סטייל אירופאי, והייתי המון באירופה.האוכל יוצא מן הכלל; מנות הראשונות מעולות... טעמן נפלא, ההגשה מעולה, ו...שאר הסלטים היו נפלאים,... המנה העיקרית מצויינת אני אכלתי את מנת הדג, וחברותיי אכלו את מנת הפרגית, בקיצור הכל היה מושלם. מי ייתן ותצעידו מעלה וקדימה את מסעדתכם. אני גרה ברעננה , האם יש סניף קרוב אלי... או שפשוט אגיע אליכם שוב.ושוב תודה לכם מקרב לב, דבי צוקרל וכל חבריי מאוד אהבו את הפינוקים.והכי הכי חשובים וחשובות המלצרים והמלצריות פינקו אותו ללא הרף... לא היתה המתנה אפילו לא לרגע.. שירותם היה ללא דופי ומצויין.. בבקשה העבירו מסר זה לכל המלצרים הנפלאים והמלצריות הנפלאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צורי - תמונה
צורי 4 ביקורות
4.7
16/02/09

מומלץ בחום .שירות מהיר יעיל ומקצועי .אוכל מעולה נקי ,מסודר שירותים מהסרטים.הערה קטנה למלצר. צריך קשר עין עם השולחן כל הזמן .מים שביקשנו לקח זמן .לחם וסלטים ביקשנו פעמיים .אחרי זה הכל רץ... .אבל זאת רק ביקורת בונה .נהננו תמשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/01/09

הינו ביום חמישי שישה חברה גדולים ורעבים היה ממש טוב ממנות הפתיחה שהיתה סוף דרך מנות הבינים ועד לעיקרית .פשוט מאוד נהננו ברמה חזק ואמץ ותמשיכו ברמה הזו קשקש חיים והחברה מושב תלמי מנשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
01/01/09

חגגנו יום נישואין האוכל היה מצוין והשירות נפלא מלצר צעיר ונחמד מנה אחרונה: התלבטנו בין 2 מנות. כשראה המלצר שהיינו קצת פחות מנלהבים מהמנה האחרונה שבחרנו הוא הביא לנו את הבחירה... השניה מומלץ מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
23/12/08

כלקוח קבוע במסעדה, הגיע הזמן לפרגן לכם. בדר"כ אני יושב עם חברים לעבודה בצהריים הפעם הגענו 2 זוגות לארוחת ערב. היה מצויין כרגיל. יש ספיישלים שכדאי לשמוע ולא רק להיצמד לתפריט הקבוע. פטה... מצויין ואחלה של דגים. אף פעם לא איכזבתם. מומלץ להזמין גם יין בארוחה כזו. אני אהבתי ואמשיך להמליץ. ירון

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
22/12/08

הגענו לאכול במסעדה לאחר המלצות חמות מחברים. נהנו מאוד. לציין שהמסעדה אומנם ממוקמת במעין איזור תעשיה אבל בהחלט מפתיעה. מנות גדולות וטעימות מאוד. אירחו אותנו יפה. מחירים סבירים. נעים ושקט... לאכול בערב. בהחלט שווה! נשוב לבקר. תודה על ערב מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/12/08

הגענו בעקבות המלצה וממש התאכזבנו, הפוקצ'ה היתה מלאה בשמן הפטה כבד היה יותר מדי בטעם חמאה מאשר כבד...והאנטריקוט רגיל ביותר לא שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה