נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

295 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

עינב - תמונה
עינב מבקר מתחיל
5.0
07/09/08

רצינו לחגוג יום נישואין וקיבלנו המלצה חמה על המסעדה- ולא התאכזבנו! היה טעים מאוד, נקי והשירות היה מעל למצופה. כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 2 ביקורות
4.7
01/09/08

פשוט מומלץ כל מילה מיותרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/09/08

דני חמוד תפעיל קצת את המוח . מדובר בשמנת צמחית .!! אז נראה לי שיש לך מה ללמוד עד אין סוף וחזרה .:-) מסעדה מעולה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 2 ביקורות
2.7
01/09/08

לאחר שהמסעדה נעשתה כשרה,באנו שוב והתאכזבנו מאוד. בכל זאת החלטנו לתת הזדמנות נוספת אשר כשלה גם היא. הפגם הכי גדול הוא בבשרים ובאחרונות-מנה אחרונה מחומרים פרווה איננה מגיעה לקרסולי מנה... עשויה משמנת (שלא לדבר על הרטבים). כמו כן-העובדה שסגור בשבת משפיעה מאוד וחבל (לבעלים).לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
4.7
25/08/08

ערכנו במקום אירוע ל 30 ומשהו איש (יומולדת 60). חוץ מהאוכל שהיה טוב ובכמות נדיבה והאווירה היוקרתית ונינוחה גם יחד, בלט במיוחד השירות המעולה - המלצרים היו מקצועיים ואדיבים ורצו סביבנו כל... הזמן, למרות שהמסעדה היתה מלאה. היחס אלינו, מארגני האירוע, היה מצויין ומקצועי משלב הזמנת המקום ועד מילוי כל בקשותינו בזמן האירוע - כולל הזזת השולחנות לפי רצוננו, תזמון המנות, הפסקת המוסיקה כשערכנו מצגת ועוד. היה מושלם, אני רק מצטערת שלא השארתי טיפ יותר גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 2 ביקורות
4.3
23/08/08

מסעדה מעולה!!! אני מבקרת באופן קבוע ואני ממליצה בחום על המסעדה. האוכל טעים מאוד השרות מקצועי ואפילו קרה לי מקרה שלא ידעו להסביר על דבר מסויים אז יצא השף אליי לשולחן ישב ודיבר איתנו... והסביר את כל המרקיבים של אותה מנה מי שלא הולך מפסיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
08/08/08

מקום חמוד אוכל על הפנים ויקר מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 6 ביקורות
4.3
31/07/08

היינו בטוקופיה לחגיגת יומולדת , 7 אנשים לפני שבועיים ביום שישי . באתי ללא ציפיות , כי המסעדה כשרה ורחוקה מת"א הגדולה ולכן חשבתי שלא יוכלו להפתיע. אבל טעיתי , הם התעלו מעל הרבה מסעדות... נחשבות במרכז. התפריט מגוון , המנות של כולם היו גדולות, יפות וטעימות מאוד !! השירות היה נעים אדיב ומקצועני , המלצר שלנו היה מקסים ! אני הזמנתי אנטריקוט והיה נתח לא מובחר,שומני , ביקשתי להחליף , האחראית הגיעה , בנועם התעניינה , התנצלה והחליפה את המנה במהירות. לבסוף , לרגל היומולדת קיבלנו קינוח על חשבון הבית - פינוק אמיתי . אכלנו , שבענו , נהנינו ונשוב !! מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
26/07/08

הגענו לחגוג יום נישואין פעם ראשונה בטוקופיה( אחרי המלצות רבות) והרגשנו כאילו אנחנו הלקוחות הותיקים ביותר במסעדה. השירות היה קשוב ומפנק, האוכל היה מענג וזו היתה חגיגת יום נישואין הכי... טובה שהיתה לנו מעולם. המסעדה הכי טובה בזור ללא ספק.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/07/08

אני מכירה את הטוקופיה שנים (גם לפני שהיא הפכה למסעדה כשרה) בד"כ אני מאד ניהנת מהאוכל , במיוחד מהפוקצ'ה שלהם. היום הגעתי למסעדה עם אחותי ופשוט יצאתי מאוכזבת. הזמנתי סטייק אנטריקוט (129... ש"ח) וציפיתי לקבל תמורה למחיר הגבוה... קיבלתי סטייק ברמה בינונית מלא בשומן ולא לפי רמת העשייה שביקשתי. הצלחת נשארה עם כמעט חצי סטייק והמלצר אפילו לא התעניין למה. למנה אחרונה הזמנתי סופלה שוקולד: הסופלה הגיע יבש אחרי שחומם יתר על המידה במיקרו וגם אותו החזרתי כמעט שלם. אני לא אחזור למסעדה, התאכזבתי ובגדול!!! אני חייבת לציין שבעל המקום/השף ישב כמה שולחנות לידנו וראה שאנחנו לא מרוצות ואפילו לא טרח להגיע ולהתעניין. אני ממליצה לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מחליטים לבזבז את כספכם במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה