סושי מושלם, שירות מושלם עיצוב מושלם. פשוט מושלם!!!
אין על הסושי הטעים הזה..שמגיע טיק-טק..העסקיות שוות בטירוף ומענגות את החיך..לפעמים ישנו עומס מה שמעקב ת'מלצרית מלקחת הזמנה, אבל זה כל-כך מינורי לעומת האוכל עצמו במגיע ומפצה על... הכל. יאמיי.. (ואני מאלה שבוא...ופשוט המשיכו להגיע בטירוף!)
הסושי הכי טעים בארץ! לפעמים התור ארוך מאד אבל תמיד שווה שווה לחכות! הצוות חביב בדרך כלל, ממליץ ומקשיב מקום מעולה שרק רוצים לחזור אליו עוד ועוד (רק חבל שכל כך יקר....)
אין על המון!!!המסעדה האהובה עליי.מרגישה כל כך בבית.והאוכל... אממממבכל הזדמנות רק המון!
סושי מדהים! טעים מאד! היינו ביום שישי בערב 4 חברים בשולחן צמוד לבר בקומה התחתונה. אישית אני לא אוהב את שיטת המסוע עליו נעות המנות ומעדיף מנות טריות יותר ומוזמנות באופן אישי (חוץ מזה... שבשיטת המסוע אתה מסיים לאכול תוך 15 דק') , לכן נתנו לגיא יד חופשית להרכיב לנו פלטות סושי ולא התאכזבנו מאף מנה. אשתי רצתה לקחת את היפני (?) שעשה את המנות לנגד עינינו הביתה לצרכי בישול קבוע...
הייתי ב Moon מספר פעמים נהנתי מאד מהכול, אוכל טעים חבל על הזמן. אין עוד סושי בר כזה בארץ ממליץ לכולם. אחלה מקום.
אני לא מבין את עדי טל מתאריך 28.09.08. את לא יודעת שהלקוח לא תמיד צודק, בעיקר כשהוא לא? אני נותן שירות בעצמי, ותמיד יש אנשים שחושבים שהם יודעים יותר טוב מנותן השירות. את בטח מכירה, או... אפילו בין אלה שאומרים הרבה: "תביא לי את המנהל", "אני אלך עם זה לעיתונות" או "אני אגיע עם זה עד המנכ"ל"... יש מי שחושבים שמגיע להם הכל, גם אם לא מגיע להם כלום. אני בטוח שאם המנה לא היתה לרוחך הצוות היה מחליף לך אותה במידה והיא מנה מהתפריט. אני מחליף במון כל מנה שלא טעימה לי בלי שום בעיה, בתנאי והיא מהתפריט. כבר היה מקרה שלא החליפו לי מנה כי היא היתה מיוחדת (משהו שלא מופיע בתפריט ועשו במיוחד עבורי, כי רציתי להתנסות). הם חבר'ה בסדר גמור, יודעים גם לפנק וגם לסרב במידה שווה. אני רואה שם מקרים מדהימים לטובה כל פעם שאני שם, של מלצרים וברמנים מפרגנים ותקתקנים, ושל מנהל מסעדה שעדיין ממלצר ושומר על קשר אמיתי עם המסעדה ועם כל הלקוחות, ולא כמו מנהלי מסעדות שבקושי נמצאים ולא מרגישים את "פעימות הלב של המקום". בקיצור, אני לקוח חוזר, שחוזר וחוזר, ונהנה מכל ביקור, גם אם אני רק עושה טייק אווי.
אתמול בערב הגעתי לאכול במסעדה ויצאתי ממש מזועזעת. לאחר המלצה של הברמן, ולאחר שהסברתי לו שאני לאט אוכלת דגים בדרך כלל הוא הציע לי להוסיף סלמון אפוי. הרול הגיע עם מחית סלמון מאוד לא טעימה... וממש לא אפויה,שלא דמתה כלל לסלמון אפוי שאני מכירה. מיותר לציין כי לא נגעתי במנה כלל. להפתעתי, כשהגיע החשבון (ממש לא קטן)חויבתי על המנה, ולאחר שיחה קצרה עם הברמן הועברתי לטיפולו של המנהל. לאחר השיחה עמו כל מה שנותר לי להוסיף זה את עצתי להנהלת המסעדה. בשום פנים ואופן מנהל מסעדה לא צועק על לקוחות, מדבר אליהם בגסות, נוגע בידיו באוכל ומזלזל באופן בוטה בלקוחות. הלקוח תמיד צודק, גם אם הוא לא!! פשוט חוסר כבוד וחוצפה ממדרגה ראשונה. נדהמנו! חבל, המסעדה כל כך יפהנ ושאר האוכל היה מאוד טעים, אבל יחס כזה לא מתקבל על הדעת. כל מסעדה שמכבדת את עצמה ומרשה לעצמה לתת מחירים כאלה צריכה לדעת שאם ללקוח לא טעים (ובצדק!)הוא לא משלם! לבעלים של המסעדה, המסעדה מעולה, אך בגלל מנהל המסעדה והיחס שקבלנו לעולם לא נחזור.
מון היא מסעדת הסושי הטובה בארץ. כל יום שישי אני והמשפחה שלי הולכים לשם!! ממש גן עדן.
מקום מקסים ונעים, אוכל מעולה, שירות נהדר ויש להם סוגי תה מדהימיםםם שחייבים לנסות.