נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

רן - תמונה
רן 4 ביקורות
גם הפעם לא נפלנו
4.0
18/05/13

יום שישי, ארוחה זוגית, שרות מצויין, אוכל נפלא, לקינוחים כבר לא היה כח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לואיז טל - תמונה
לואיז טל מבקר מתחיל
ארוחה במסעדת הטחנה המדהימה במטולה
5.0
26/02/13

אנחנו אוכלים במסעדת הטחנה באופן קבוע, חוגגים את האירועים שלנו שם ואנחנו באים מרחוק מאוד... תמיד מתקשרים להזמין מקום אצל בעלת הבית ומקבלים יחס חם ומזמין, וזה אני רושמת לאור התגובות שאני... רואה. ההזמנות הן מאוד מדוייקות ואיתנו אף פעם לא קרתה שום טעות, השירות והיחס היה מאז ומתמיד יחס בייתי וחם!! ועדיין לא דיברתי בכלל על האוכל שתמיד אנחנו מופתעים מחדש! האיכות והרמה של הבשר וכל מה שמוגש מסביב כבר שנים נשאר באותה רמה אם לא יותר מפעם לפעם אף פעם לא ראינו בעיה של ניקיון, הכל תמיד מוגש יפה ואסתטי, שירותים נקיים, כיסאות מצוחצחים! אני מדברת על מספר גדול של ביקורים במסעדה כבר במשך שנים, תמיד אנחנו נהנים! אנחנו אנשים שנהנים לאכול במסעדות ומבקרים במסעדות באופן קבוע במרכז, אבל כשאנחנו מתכננים נסיעה לצפון - אך ורק מסעדת הטחנה! היה חשוב לי להדגיש מחדש לאור התגובות את איכות המסעדה, צוות הטחנה - תודה על שנים של אירוח נפלא ואוכל מעולה! להיות אצלכם במסעדה מבחינתנו - שווה כל נסיעה, כל שקל ועדיפה על כל בילוי אחר! ממליצים בחום!!! משפחת טל וחברים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליליה  - תמונה
ליליה 3 ביקורות
אכזבה
2.0
12/02/13

הזמנתי מקום למסעדה ביום שבת ה9.2 לשעה 15:00,לחגוג את יום הולדתי ה-25 יחד עם משפחתי. שולחן ל-10. הקדמנו והגענו למסעדה קצת לפני השעה 15:00 ובכניסה חיכתה לנו בעלת הבית בפרצוף חמוץ ושאלה... אותנו אם הזמנו מקום ואת שם המזמין. לאחר אימות הפרטים, בעלת הבית טענה שההזמנה נלקחה ממנה לשעה 15:30. ניסיתי להסביר לה, כי ההזמנה לא התנהלה דרכה אלא דרך בחור בשם עומרי והוזמנה לשעה 15:00 ומבחינתה זה לא היה משנה. בזלזול מוחלט נפנפה אותנו ואמרה, כי מבחינתה נוכל לחזור בשלוש אבל לא יהיה מקום וזו תהיה בעיה שלנו. אני אף חייבת להוסיף כי השיחה איתה התנהלה כאשר היא מפנה מאיתנו מבט ורודנת במלצרים ולא באמת מתייחסת אלינו בתשומת לב או בכבוד הראוי לאורחים המגיעים למסעדה. בעלת הבית התנהגה בגסות ובהתנשאות. מבחינתי אם הייתה מסבירה על הבעיות שקיימות במסעדה, כי המסעדה הייתה הפוכה ומציעה לנו לשבת ולחכות ואפילו קצת מחייכת, המצב היה ניראה אחרת. מיותר לציין, כי במסעדה הזו לא ישבנו לאכול לאחר מכן. אני חושבת שבעלת הבית צריכה להבין ולהפנים ,כי ישנו היצע אדיר ומעולה במטולה ובזכות ההתנשאות שלה והיחס המשפיל, אנחנו הכרנו מקומות מזמינים, טעימים ושירותיים במרחק הליכה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון 2 ביקורות
לא נהננו
1.5
02/02/13

1. השולחן והכסאות היו עם שאריות אוכל של הסועדים הקודמים. 2. הזמנו מנה ראשונה יחד עם פלטת סלטי הבית, הסלטים הגיעו ראשונים והמנה הראשונה הגיעה באיחור רב. 3. האסאדו בדבש נראה יפה אבל הבשר... כל כך קשה שאי אפשר היה ללעוס. הוגש בשמן רותח,(עם הערה מהמלצר: תזהר זה קופץ) עד כדי כך שהשמן ממש התיז על מכנסיי (הלכו המכנסיים). 4. הסטייק אנטריקוט, למרות שהוזמן Medium well הגיע חי לחלוטין. 5. המחירים יקרים. לסיכום אני לא נהנתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם שביט - תמונה
נועם שביט מבקר מתחיל
איזה כיף !!!!
5.0
19/01/13

אני כותב בדרך הביתה, כשלפני רבע שעה עזבנו את הטחנה מפוצצים ונלהבים והחלטנו שלמקום כזה חייבים לפרגן. בדרך כלל אנחנו לא כותבים תגובות על מסעדות אבל הפעם אנחנו חייבים. זו הפעם השנייה שלנו... במסעדה, ואת הפעם הראשונה זכרנו לטובה!!! היינו עכשיו 5 אנשים- אני חברתי וקרובי משפחה הזמנו מקום לפני כשבוע. עיגול הסלטים והלחם שזכרנו כנפלא הגיע אלינו שוב עם מגוון חדש ויותר גדול של סלטים וממרחים והיה טעים במיוחד!!! לא יכולנו להפסיק לאכול. אני הזמנתי את האסאדו בדבש כי זכרתי מהפעם הראשונה שאבא שלי הזמין ומאוד אהבתי את זה..וזה המנה\הבשר הכי טעים שאכלתי!!!!! האוכל במסעדה מבושל ומוגש בצורה בייתית ואפשר לראות כמה השקעה ואהבה הם נותנים בכל מנה שמוגשת!! (כמובן שמשלבים את זה יחד עם המלצרים שהיו מאוד נחמדים אלינו) כל אחד מאיתנו לא הפסיק לשנייה לשבח את האוכל המדהים ואת הכיף שהיה לנו לאכול שוב במסעדה המדהימה הזו... מאוד חשוב לנו להגיד תודה לצוות הטחנה על היחס הנפלא שקיבלנו, האוכל המדהים שאכלנו ולמרות שהיינו מציקנים ונשארנו עד מאוחר התייחסתם באהבה גדולה !! האוכל מדהים!!! הנתחים של הבשר הכי טובים שאכלנו (בלי הגזמה) וצוות המסעדה צריך להתכונן כי אנחנו מתכוונים להגיע עוד הרבה ולהביא איתנו את כל מי שנוכל, זה יהיה לא יפה אם נשמור את כל הטוב הזה רק לעצמנו;) ממליצים בחום !!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית ששון - תמונה
עמית ששון מבקר מתחיל
ארוחה מדהימה במסעדת הטחנה שבמטולה!
4.8
19/01/13

בסוף השבוע האחרון, החלטנו אני וכמה חברים להגיע לאתר החרמון שבצפון הרחוק, נפלנו על יום בהיר ושמשי. לאחר מכן כשיצאנו שאלנו לגבי מסעדה טובה באיזור, אחד אחרי השני אנשים השיבו לנו - רק... מסעדת הטחנה במטולה. השגנו את הטלפון של המסעדה מ144 ענתה לנו בחורה חמודה אמרה שהם עמוסים ויש מקום מאוחר בשעה 18:00. הגענו עם המון ציפיות ולהפתעתנו - המקום האוכל והשירות עלה מעל כל הציפיות שלנו! היינו 7 חברה, המקום היה מלא אך ישר כשנכנסנו היה אפשר להרגיש באווירה החמה והכפרית שהמקום נותן, הכל עשוי מעץ ואחרי שאלנו הבנו שהכל עשוי בעבודת יד של המשפחה. ישבנו, וקיבלנו פלטה של סלטים גדולה ומפנקת עם מגוון ענק של סלטים (לא הזמנו אותה היא הגיעה על חשבון הבית) יחד עם לחם וממרחים וכדי לא להתמלא הכרחנו את עצמינו להפסיק.. הגיעו מנות הבשר על פלטה חמה, אני עצמי הזמנתי את הטיבון בעקבות ההמלצה של המלצר ( מקצועי הראה המון ידע ופירט לי בדיוק על הנתח) ואני חייב להגיד שלא אכלתי סטייק כזה בארץ והיינו אני וחבריי בהמון מסעדות בשר בארץ ובחו״ל אנחנו חובבי בשר מושבעים. לא היה אחד מאיתנו שלא התענג על כל ביס וביס מהמנה!!!! היה פשוט נפלא .. הגיעו יחד עם הבשר תוספות של צ׳יפסים מתובלים ואורז ושעועית טעימות מאוד אבל לא יכולנו להפסיק עם הבשר!!! אין מה להגיד זה היה סוף שבוע מפנק- התחיל מצוין ונגמר עוד יותר מצוין במסעדת הטחנה במטולה הרחוקה והשאיר לא פחות מטעם של עוד... כשהחלטתי שאני חייב לציין לשבח את המסעדה, נכנסתי לאתר ובמקרה ראיתי כמה דברים בתגובות שאני לא מסכים איתם ולא רואה בהם הצדקה, המלצרים אדיבים ומקצוענים ויעזרו לכל לקוח בכל טענה ומענה. המחיר מצדיק לגמרי את כמות האוכל שמוגש (פלטה של סלטים ותוספות למנות על חשבון הבית שלא נכללו לנו במחיר ולא ציפינו שיגיעו) אין שום ספק שבפעם הבאה שנתכנן נסיעה לצפון אנחנו נכלול את מסעדת הטחנה כקינוח :-) אני ממליץ בחום ואנחנו הולכים לפרסם אתכם בכל איזור מודיעין והסביבה כי לא הגיוני שקיימת מסעדה כזו גם היא רחוקה ושאנחנו לא יודעים עליה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 4 ביקורות
אכזבה גדולה!!
1.5
19/01/13

אנחנו פוקדים את המסעדה בכל פעם שאנחנו בצפון והפעם פשוט הייתה אכזבה גדולה. בהתחשב במחירים המאוד גבוהים אני מצפה לשירות איכותי ויעיל. השירות בביקור האחרון היה פשוט מזעזע שמתאים אולי... למסעדת מזון מהיר בקניון. מלצריות מרושלות, לא יעילות,התבלבלו בהזמנה שלנו ואפילו לא טרחו להתנצל כשהביאו לנו את התוספות למנות בסוף הארוחה. העדפנו מרוב שלא נהננו העדפנו לאכול את הקינוח במקום אחר... בקיצור, ככל הנראה שאנחנו וחברינו כבר לא נחזור לשם... יש מספיק מסעדות בצפון הארץ שיודעות לתת כבוד לסועדים שלהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar מבקר מתחיל
חוות דעת על מסעדת הטחנה במטולה
1.8
14/01/13

ביום שבת ה 12.1.13 אכלתי עם משפחתי המורחבת במסעדה. אכלנו שם בקיץ האחרון ונהננו מאוד לכן גם חזרנו למסעדה אבל, הפעם התאכזבתי קשות וסביר שלא אחזור לשם יותר. המנות היו קטנות מאוד יחסית... למחיר המפוצץ ששלמנו עבורן. על כל תוספת , גם על ממרח ,הם בקשו 5 שח נוספים,מנות הפתיחה היו קטנות, חלקן לא טעם לנו. ומה שבקשנו תוספת נדרשנו לשלם! [הינו 12 סועדים] וכאמור על כל תוספת למנת פתיחה נדרש תשלום. אין לי בעיה לשלם עבור איכות אבל קבלתי קמצנות.ואוכל לא טעים.יצאנו מאוד מאוכזבים. למי שמתעניין שלמנו 1732 שח ל 10 מנות [ל 2 הילדים הקטנים לא הוזמנו מנות]. המלצרית בקשה לשלם מינימום 10% דמי שרות אם התשלום במזומן ו12.5% אם התשלום באשראי בקיצור לסעדה מאכזבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
מסעדת גן עדן!!!!!
4.8
22/11/12

הייתה לי חוויה מדהימה במסעדת הטחנה ולכן הייתי מוכרחה לשתף.. הגענו לשם ביום חמישי האחרון לחגוג לאבא שלי יום הולדת. קודם כל האווירה במסעדה כל כך כפרית וחמימה, ויחד עם האדיבות של המקום... והיחס החם של המלצרים לא היינו צריכים יותר מזה. לאחר מכן, הגיעה אלינו פלטת סלטים שמוגשת בהתאם למספר המנות העיקריות- וקיבלנו מגוון גדול של סלטים טעימים!! יחד עם לחם כפרי וממרחים. לאחר מכן הגיעו תוספות חמות למנה ואז הגיעה המנה העיקרית!!! המנות מפוארות, רובן מוגשות על פלטה חמה , עיצוב המנות והגשתן מדהימה.. והטעם - אלוהיי אנחנו משפחה שמבינים בבשר בארץ ובחו"ל והבשר מעולה!! עשוי לפי מידת הצלייה, רך וטעים. המחיר- תואם לגמרי את כמות האוכל ואיכותו. השירותים נקיים ומפוארים להפליא (שירותים אומרים המון על מסעדה מבחינת ההיגיינה) הקינוחים טעימים הכנה בייתית!! המוזיקה טובה, והמסעדה מלאה. בהחלט וללא ספק נחזור לשם שנית, מסעדת הטחנה- המשיכו בעשייה הטובה!!! נהננו מאוד ממליצים בחום!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שקד - תמונה
שקד מבקר מתחיל
ארוחת ערב.
3.3
16/10/12

ביום ראשון באנו למסעדת הטחנה לאחר נסיעה של שעה וחצי ולאכזבתנו גילינו שמנת הפתיחה הכל כך מוכרת ואהובה חדלה להתקיים,וכיום ישנה אפשרות בחירה של חמישה סלטים קטנים וכל צלוחית נוספת בתוספת... תשלום. בנוסף שביקשתי חמאה המלצרית אמרה שזה בתוספת של חמישה שקלים. בחיים לא נתקלתי במסעדה שמשנה את האדיבות שלה במצב קיצון שכזה,ולמען האמת..לא נתקלתי במסעדה שדורשת חמישה שקלים על חמאה ללחם. חשוב לי לציין שמשך שנים רבות אנחנו באים למסעדת הטחנה ולעולם לא התאכזבנו.התוספות שהוגשו לצד הבשר-פירה שהיה תפל ומימי וציפס שום שלא היה מספיק מטוגן השאירו אותנו מעט מאוכזבים. לפעמים הדברים הקטנים עושים את ההבדל. יאמר לזכותם שהבשר עשוי מעולה ואיכותי.ועל כך יש לי רק מילים טובות לומר. חבל שמסעדה מדהימה שכזאת השתנתה..

עוד פרטים
הוספת תגובה