נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

יואב - תמונה
יואב מבקר מתחיל
חוויה מיוחדת במינה
4.5
02/10/12

היינו בערב סוכות 6 אנשים. זה היה פעם ראשונה של כולנו שם. המלצרית הייתה מאוד אדיבה וסבלנית לשאלות שהיו לנו. היה המון אוכל ומאוד ומאוד טעים. מבחינת מחיר - כמות האוכל שמקבלים והאיכות... מצדיקים את המחיר. מסעדה מעולה ומאוד מומלצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar Dekel - תמונה
Zohar Dekel מבקר מתחיל
אכזבה קשה
1.8
03/08/12

הגענו עם צפיות גבוהות מכיוון שזוהי אינה הפעם הראשונה שלנו אבל לא נבוא יותר. הזמנו יין אדום של יקב יתיר וקיבלנו בקבוק חם! כשהערנו למלצרית נאמר לנו כי היין הוגש בטמפרטורת החדר (איזו טעות,... היין צריך להיות מוגש בין 16 ל18 מעלות) לאחר מכן הוגשו המנות שבאופן כללי היו מלוחות בטירוף, אבל עם דגש מיוחד על סטייק הסינטה שהוזמן במידת מדיום וכנראה הושרה במי מלח מכיוון שהיה יבש לחלוטין ובלתי אכיל. הצ'יפס המתובל גם הוא -מלוח ובנוסף לא עשוי דיו. לא רציתי לעשות סקנדל במסעדה בכדי שלא יחשבו שבאנו לאכול בחינם, אבל ממליץ לכולם לשקול הגעתם כי במחיר כזה של ארוחה שהגיע למעל מ550 ש"ח תוכלו לקבל הרבה יותר במקומות אחרים. דרך אגב - הם אינם מחזיקים את היינות האדומים במקרר יין, זוהי חובבנות לשמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
שירות ואוכל נפלא
4.0
09/07/12

אתמול (ראשון) בערב הגעתי עם בעלי ו2 בנותיי, קיבלו אותנו שתי מלצריות חמודות וחייכניות, בהתחלה קיבלנו פלטת סלטים מפנקת ולאחר מכן הגיעו המנות העיקריות שהיו לא פחות מפנקות. האוכל היה טעים,... המחיר קצת גבוה אבל שווה כל שקל, האווירה נעימה ולא לחוצה והשירות מצויין. נהנו מאוד, ממולץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן מבקר מתחיל
מסעדת הטחנה
3.8
11/06/12

אני ועוד חברתי גרות בצפון הארץ רצינו ללכת לבלות במסעדה ששווה את המחיר וכמה חברים המליצו לנו על המסעדה הזו . התקשרנו למסעדה ענתה לנו איזה מאוד נחמדה רשמה אותו לסוף שבוע והגענו הקבלת פנים... הייתה מהירה ונחמדה קיבלו אותנו עם חיוך והושיבו אותנו הפלטת סלטים הראשונה הייתה מרשימה וטעימה ועשירה במטעמים אחר כך הגיעו המנות העיקריות היה לנו מאוד טעים והתוספות רק הוסיפו יותר להתרשמות הטובה שלנו לאחר מכן לקחנו תה עם קינוח עם כמה שכבות שוקולד ונהנינו ממנו כמו מכול הארוחה קיבלנו את החשבון הוא אכן היה גבוה אבל שווה את הכול , התרשמות ראשונית שלי מהמקום טובה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
adicohn - תמונה
adicohn 9 ביקורות
אוכל מצויין, יחס ושירות מזעזעים
2.0
25/03/12

היגענו 3 מבוגרים למסעדה. אחת מאיתנו ביקשה בקשה לא שיגרתית, אבל מצד שני גם לא בעייתית - היא רצתה לאכול מנת ילדים. במסעדה לא הסכימו, בטענה, שהמנה נמכרת רק לילדים עד גיל 12. ביקשנו... מהמלצר שיביא את האחראית, והיא טענה, שמבוגרים לא אוהבים את מנת הילדים, ולכן היא לא מוכנה, שמבוגר יאכל מנת ילדים. לא היה עם מי לדבר. לאחר מכן הסועדת ביקשה שבמנה שלה במקום תוספת של צ'יפס או תפוחי אדמה, לקבל מנה קטנה של סלט. האחראית לא הסכימה. שאלנו אותה למה היא מכריחה אותה לקנות תוספת, שהיא לא מעונינת בה, ולמה אי אפשר פשוט לתת לה מנה קטנה של סלט. לא קיבלתנו תשובה. בשלב הזה אני כבר הייתי מוכן לעזוב וללכת למקום אחר, אבל הבחורה והבחור הנוסף החליטו בכל זאת להישאר. את התוספות למנות (תפוחי אדמה אפויים וצ'יפס) הגישו הרבה לפני המנות העיקריות. למעשה הצלחנו לסיים את הצ'יפס לפני הגעת המנות העיקריות. האוכל עצמו היה מצויין, אבל לא בטוח, ששווה את המחיר הגבוה. לסיכום - יש להם פוטנציאל טוב. אוכל מצויין, ומקום שנראה לא רע. חבל שהם הורסים את הכל עם חוסר תודעת שירות. משום מה עושה רושם, שהיחס לסועדים הוא יחס של נודניקים, שצריך לטפל בהם בקשיחות, ואסור להיענות לאף בקשה. אני למקום הזה לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v - תמונה
v מבקר מתחיל
הטחנה האחרונה
1.3
04/12/11

זו לא הפעם הראשונה במסעדה, אבל בהחלט האחרונה שלי. חברתי ואני חזרנו לשם שוב, פשוט כי הבשר היה מצוין. יקר, אבל טוב. נתחיל בזה שהמלצרית שלנו הייתה מקסימה, ולצערי פה זה מסתכם. ת'כלס- 1.... לאורך כל הערב היה קר במסעדה. התלוננו כמה פעמים, ואף ראיתי את אחד הבעלים מעקם פרצוף למלצרית שממסרה לו את תלונות הלקוחות ההיפוטרמיים. 2. בעת הגשת המנה הראשונה (טעימה למדי) החלה המלצרית להוציא לנו תוספות של המנה השנייה, מה שמיד עורר חשד, ושאלנו אם הבשר כ"כ מהר בדרך אלינו. לאור תשובתה החיובית אמרתי לה שאני לא ב"בורגר ראנץ", אז שתוציא בבקשה את התוספות יחד עם המנה העיקרית ושכבוד האנטריקוט יואיל להמתין שאפנה לו מקום. 3. כשכבודו הגיע לשולחני, גיליתי שגם הוא חולק את החווייה ההיפוטרמית עם לועסיו. הסטייק היה קר. אולי כדאי שאגיד זאת שוב. סטייק הטחנה, בעלות 179 ש"ח, היה קר. 4. התוספת, שהייתה תפו"א קטנים אפויים, החזיקה ביחס היפוטרמיה טוב יותר של 50%, אבל מבפנים. חצי מהתפו"א היו קרים. 5. בוודאי בשלב זה אתם שואלים את עצמכם למה המשכנו לשבת שם. בדיעבד, גם אני. 6. מנת צלעות הטלה של חברתי הייתה עשוייה יתר על המידה. 7. כשחזר סטייק טחנה חדש לשולחני, הוא היה טעים. 8. בדיוק כשחשבתי שהכל מתיישר חזרה, החלו המלצרים לסדר את השולחנות והכסאות, כדי "לתקתק" את הערב. איזה כיף להרגיש רצוי. לסיכום, אני חושב שמה שחסר במסעדה הזו, שהייתה פעם מה שהייתה, זה בעיקר חום, על כל המשתמע מכך. סטייק טוב לא טעים כשהסביבה שעוטפת אותו לא מאפשרת את זה. אולי אפילו אם היחס היה מתנצל (ומצ'פר בהתאם) היינו מצליחים איכשהו לקבל. אבל התחושה הייתה פשוט שרוצים שנלך. קיבלתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Beeri Mor - תמונה
Beeri Mor 2 ביקורות
מתחת לכל ביקורת
1.3
09/11/11

נכון שהתגובה באה באיחור אבל בחול המועד סוכות נכנסנו למסעדה 2 חברים ואני לאחר שהזמנו מקום לשעה 3 הגענו רבע שעה לפני הזמן והשולחן כבר היה מוכן. המלצרית הגיעה עם תפריטים ולא חיכתה שנביט... בהם וכבר רצתה לרשום הזמנה , אמרנו לה שתשוב בעוד כמה דקות שזו שבה רצינו לשאול אותה שאלות על המנות אך תשובתיה היו קצרות וחסרות סבלנות ולא עינייניות שהאוכל הגיעה הייתה אכזבה גדולה נתחי הבשר לא היו מבשר טרי אלה מבשר קפוא (בתור מביני בשר) לסיכום המחיר בשמיים וטיב האוכל ברצפה לפחות אם השירות היה טוב אז זה היה יכול לפצות על החוויה הגרועה שהייתה במסעדה אנחנו את הטיפ הרווחנו ביושר ולשם לא נחזור בקיצור איכסה אוכל לא מצדיק את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע - תמונה
נטע 2 ביקורות
ההבדל בין אנטריקוט לפילה
2.3
25/10/11

למרות המחירים אנחנו אוכלים קבוע במסעדה עד שבפעם האחרונה ביקשתי פילה וקיבלתי אנטריקוט. המנות הגיעו ביחד ואני הערתי למלצרית שכך לא נראה נתח פילה והיא אמרה שהיא לא יודעת להבדיל ושהיא תיקח... את זה בחזרה למטבח. אמרתי לה שלא משנה כי רציתי לאכול עם כולם אבל אחרי חצי סטייק ממש התבאסתי כי אני נגעלת משומן. קראתי למלצרית נוספת שגם לא ידעה להבדיל והיא קראה לעוד מלצרית שלא ידעה להבדיל ולקחה את המנה למטבח. מלצרית מס' 3 חזרה ואמרה שנגמר להם הפילה והם צריכים ללכת להביא מהמפעל אם אני רוצה לחכות, שאלתי כמה זמן והיא אמרה 15 דקות. אמרתי לה שאני רוצה את הפילה שהזמנתי. 5 דקות אחרי הגיעה האחראית משמרת ובידה 100 גרם פילה והתנצלה. מה שהפתיע היה החשבון בו חייבו אותנו על חצי מנת פילה (יכלו לפרגן בקינוח על חשבון הבית ולא לחייב את המנה בכלל). בושה שמלצריות במסעדת בשר כזו לא יודעות להבחין בין נתח פילה לאנטריקוט... מראה על מקצועיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/08/11

מסעדה מצויינת אוכל משובח ביותר מוגש בטעם ומעוצב היטב. נכון שהמחירים לא זולים אבל הבשר ברמה הגבוה ביותר וכל התוספות שכללות במנה מצויינות. ממומלץ בחום להגיע למטולה ולאכול בטחנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/08/11

האוכל הכי טעים שאכלתי!!! הבשר הכ טוב בארץץץץץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה