נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/04/11

מסעדת בשרים הכי טובה שאי פעם אכלנו בה. שווה להגיע למטולה רק בשביל החוויה הזאת. העיצוב והנוף תואמים את איכות המנות. אנחנו כבר מתכננים נסיעה נוספת מהמרכז במיוחד כדי לטעום עוד סוגי בשר... מתפריט העשיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
05/04/11

על מה אתם לעזאזל מדברים??? מסעדת הבשרים הטובה ביותר שאכלנו בה. אנחנו מגיעים אליה במיוחד לארוחה מאזור המרכז ומשם חוזרים הביתה. אין מצב שנבקר באזור ולא נאכל שם. טעמנו 70% מהתפריט ופשוט... ללקק את האצבעות. המקום מתאים בדיוק לאוירה שמשרה האזור. מנת הפתיחה מדהימה. הצוות מקצועי, מכיר את התפריט ויודע להכווין אותך בדיוק למה שמתחשק לך לאכול. אני מחכה בקוצר רוח לארוחה הבאה שלנו שם... מומלץ, מומלץ, מומלץ! Like!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
27/03/11

אני חייבת לציין כי אין ספק שהאוירה נעימה, ומעניין לבוא ולראות את אופן ההכנה של הבשר. הבשר היה טעים, על כך אין עוררין. אהל המחיר היה מופקע. לפי האתר שלכם מחיר לאדם הוא 120 שח- אך אין כך... הדבר! אכלנו, בעלי ואני מנת אנטריקוט ומנת צלעו, ללא מנה ראשונה (למרות שמקבלים פלטת סלטים טובה),1/3 בירה, כוס פרנו ולקינוח מלבי ב375 אחרי טיפ. זה מאוד יקר! לא שתינו יין ולא אכלנו ראשונות. תחשבו פעמיים לפני שהולכם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/03/11

הגענו בשבת אחה"צ מנות ראשונות טעימות מאוד ומוגשות בצורה יפה מאוד למנה עיקרית בחרנו אנטריקוט שהיה רגיל ולא מפתיע . ב 139 ש"ח היינו מצפים לסטיק טעים מאוד לסיכום , שווה אבל יקר .ייתכן... ומנות אחרות לעיקריצת יהיו טעימות יותר אבל כולן יקרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 14 ביקורות
4.3
18/03/11

היום הייתי במסעדה בפעם השניה מזה מספר שנים, אני גם רואה את הביקורות הקודמות ושואל את עצמי האם אנחנו מדברים על אותה המסעדה? או אולי בצהרים הכל שונה מבערב? השרות מהיר ומקצועי, המלצריות... מכירות טוב את המנות ואת התפריט. פלטת הסלטים היא הטובה ביותר שאכלתי בישראל לאחרונה. המנות העיקריות שהגיעו הגיו בזמן היו עשויות טוב בקיצור תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
03/03/11

לא משהו- מחיר מנה 220 ש"ח ל 200 גרם בשר- הסלטים באים בכמות של טעימות -לא יותר - מאכזב ביחס למחיר שמשלמים- לדעתי לא מומלץ- גם הבשר רואים שמדובר בבשר קפוא שהופשר ולא בבשר טרי- הטעם לא ממש... כמו שבשר צריך להיות שורה תחתונה-אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
27/02/11

מקום מעוצב יפה ונעים לשבת צוות המלצרים אדיב ונחמד א-ב-ל : נפלנו על מארחת ממש לא נחמדה ! האוכל - מאכזב, הזמנו המבורגר שעלה 77 שקלים (!!!) המבורגר אפור הסובל מטעם לוואי של המבורגר שהופשר ... להמבורגר נלוו תפוחי אדמה מטוגנים, שחלקם היה קשה ולא מוכן למנות הפתיחה, קבלנו מבחר סלטים... בתוספת לחמניה אחת ובודדת (!!!!) בקיצור - אכזבה המלצה - לוותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/02/11

למה אתם בקצה העולם שמאלה????? מנות פתיחה מפנקות....היה מדהים...מומלץ בחום שיפוד קצבים ונזיד בוקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית וגבי - תמונה
שרית וגבי מבקר מתחיל
3.3
20/02/11

לאחר הרבה המלצות לקפוץ לבדוק את המסעדה.הגענו 8 אנשים ובתחילה קיבלנו שירות דיי טוב, המלצרית ששירתה אותנו קיבלה את כל ההזמנות בעל פה, וכששאלתי אותה עם היא תזכור הכל קיבלתי עקיצה בנוסח... "יהיה בסיידר", בסיידר כמובן שלא היה, מנה אחת היא שכחה לגמרי, עוד מנה הגיע בדרגת עשייה שונה ממה שהוזמנה, מנה אחרת הגיע בלי רוטב וכו'... לסיכום: האוכל טעים סוף הדרך, השירות מתחת לכל ביקורת. לא הייתי חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/02/11

מנות הפתיחה הגיעו באיחור חיכינו די הרבה זמן, חצי מהסטיק היה קשה ולא אכיל. אמרנו זאת למלצר אך לא הייתה תגובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה