נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
27/01/11

הייתי אני ומשפחתי ביום שישי האחרון במסעדת הטחנה במטולה, דבר ראשון שאני רוצה לציין זה את השירות המעולה, המלצרית הייתה חיכנית ומסבירת פנים, קיבלנו שירות מעולה! הבשר כמובן לא מאכזב מוגש... באהבה וטעים מאוד - קצת יקר. בסוף הארוחה רצינו להתפנק ם קינוח- הזמנו סופלה שוקולד - הסופלה היה יבש, הוא לא היה עשיר בשוקולד כמו שאנחנו מכירים ממקומות אחרים, בקיצור- אכזבה גדולה!! סה"כ מסעדה טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
26/01/11

לפני שבועיים היינו בחופשה בצפון. כמובן שלא ויתרנו על ביקור במסעדה. 7 דקות בדיוק אחרי שהביאו לנו את הסלטים המדהימים הגישו לנו את התוספות ואמרו לנו שהעיקריות בדרך. אמרנו להם שאנחנו עדיין... רוצים לאכול את הסלטים, אבל המלצרית אמרה שאין מה לעשות. אחרי שאכלנו את הבשר המדהים ניגשתי שוב לדבר עם מלצרית אחרת על המקרה, אך נותרתי ללא מענה. בקיצור-בשר מעולה, השירות טעון שיפור בלשון המעטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/12/10

היינו ביום שישי האחרון וממש נהננו. אמנם המחירים היו קצת גבוהים, אבל הבשר היה מעולה וכל הסלטים בפתיחה היו נחמדים מאוד. ומעל לכל השירות היה נעים מאוד והמלצרית היתה חביבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/12/10

ביום שישי האחרון 24.12.10 חוויתי חויה חד פעמית, ויוצאת דופן. ישבתי עם משפחתי במסעדת הטחנה במטולה- אז קודם כל יש שם בשר מצויין, בתחילת הארוחה קיבלנו פלטת סלטים מפנקת, הבשר הגיע על לפטה... חמה שזו צורת ההגשה מעניינת ומיוחדת. אך יותר מכל זה זכינו לשרות יוצא דופן של צוות מלצרים מקסים ורגוע שקיבל אותנו בחיוך רחב, ושירת אותנו בצורה מופלאה. הייתה אווירה רגועה ושלווה על אף שהמסעדה היתה מלאה מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
17 ביקורות
4.7
13/12/10

שלום לצוות ה"טחנה", הגענו מרחוק בידיעה שאצלכם אין "נפילות" וכה היה: ארבע אופציות לארוחה עסקית. שירות יעיל, מהיר, אדיב ונדיב. אוכל איכותי. והמחירים הוגנים במיוחד. להתראות עוד ועוד,

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
14/11/10

הינו בשישי האחרון, חבל על הזמן, מקצועי, טעים מאוד, אוירה נעימה, ומקפידים על כל הדברים הקטנים שעושים לך את הערב, מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 7 ביקורות
4.3
19/10/10

כל פעם שאנחנו מגיעים לצפון הביקור ב"הטחנה" זה פריט חובה. גם הפעם אף על פי שגרנו ליד צפת לא ויתרנו ונסענו כמעט שעה רק כדי לאכול שם. חוויה מדהימה כל פעם מחדש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/10/10

היינו במסעדה בסופש האחרון. המקום מדהים, אוירה ממש חמה. המנות ממש טעימות וממש גדולות. זה לשלם על מנה יחסית הרבה אבל להנות מכל רגע , שווה ומומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mp - תמונה
mp 11 ביקורות
4.3
29/09/10

מסעדה מקסימה. השירות מצויין, נעים,מקצועי .המלצריות סבלניות ומסבירות בכיף על הכל (ויש הרבה...). והאוכל- אוי האוכל!!! המנות ענקיות ונדיבות מאוד. הבשר טעים ועשוי בצורה מקצועית מאוד. כל... המנות טעימות וענקיות! המחירים אינם זולים, אבל גם לא בשמיים ובהתחשב בתמורה מדובר בעיסקה מצויינת בקיצור- מדובר במסעדה מקסימה ונדיבה מאוד, שרות מעולה, אוכל טעים ועיצוב נעים. אנחנו נחזור לשם בכל הזדמנות- מומלץ מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/09/10

בסוף השבוע האחרון בילינו בחופשה בצפון. לאחר שכבר סעדנו 3 פעמים בטחנה ידענו שגם הפעם אנחנו לא מוותרים. כמו בכל פעם- אחרי הפעם הראשונה שהייתה מעולה חששנו ללכת שוב ולהתאכזב, אך גם הפעם-... בפעם הרביעית לא רק שלא התאכזבנו- היה גן עדן. האוכל פשוט מעולה- האנטריקוט הכי טוב בארץ. מי שמגיע לאיזור מטולה ולא הולך פשוט מפסיד את אחת הארוחות הטובות בחייו.

עוד פרטים
הוספת תגובה