נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
28/09/10

היינו במסעדה בסופ"ש האחרון. הזמנת סינטה. היה מעולה!! מגיע בהתחלה פלטת סלטים ממש נחמדה. ואפילו התפו"א ליד הסטייק היו מעולים. בקיצור - מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולי - תמונה
יולי 11 ביקורות
4.7
15/09/10

אני הייתי בהרבה מסעדות אבל רושם שקיבלתי מהמסעדה הזאת זה פשוט רושם הכי חיובי שיכול להיות. המקום באוירה נעימה וכייפית, השירות ברמה שאין מילים, יחס חם אישי, הבשר עם טעם שאין לתאר, פלטת... סלטים ברמה , אכלנו פילה בקר והמבורגר וזה היה בשר עסיסי וטעים, תפוח אדמה אפוי היה מאוד טעים. בקיצור אני לא יודעת אם אוכל ללכת למקומות אחרים אחרי המסעדה הזאת. אני רוצה להגיד תודה אישית למלצר שלנו יאיר, פינק אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.3
08/09/10

היה מצוין אחלה מנות עיקריות , חבל שהמבחר היה יחסית בלי דברים מיוחדים . תודה לאלדד ) אני מקווה שאני לא טועה בשם .. שתינו יין יחד ) שהיה מלצר מצוי שתרם ליותר מ 50% מהאוירה הנעימה והחוויה... הטובה מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/08/10

אכלנו 6 סועדים . הבשר הכי טוב שאכלתי ואני אוכל הרבה ,ובהרבה מסעדות. שירות מהיר ,אדיב ומקצועי. פלטת הסלטים טרייה ועשירה. יחד עם המנה העיקרית אין צורך להזמין מנות ראשונות . נהנינו מכל... רגע וטעם הסטייק עדיין בפי. כמובן שנחזור שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/08/10

אני חושב שיצא לי לאכול כמעט בכל סטקייה נחשבת בארץ ואולי תמצאו רטבים טובים יותר או מנות ראשונות עדיפות אבל בשום מקום לא תמצוא בשר טוביותר הT-bone שהזמנתי עשוי במידת MR בדיוק נפלא שלמרות... המנה האדיבה מגרה את הסועד למחשבות על מנה נוספת, פשוט חובה לאוהבי בשר. בקיצור הסטייק הכי טוב בארץ נ-ק-ו-ד-ה. *שווה להזכיר כי המחיר גבוהים מהסאנדרט בארץ (200~ לסועד) אם כי איכות הבשר מצדיקה אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
4.7
14/08/10

אוכל מעולה . נחזור בקרוב ...אל תתיחסו לשאר הביקורות - אנשים רעים שלא מבינים כנראה באוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/08/10

במרץ האחרון אכלתי מנת אנטריקוט שרק נחשבת יקרה(138ש"ח) כשהביקורות ברשת שליליות בטענה שהאוכל שם יקר סתם.הסטייק היה טעים עסיסי ורך ובדיוק במידת הצלייה הנכונהMR, עם פלחי תפוחי אדמה טעימים... וגולת הכותרת-פלטת הסלטים המדהימה שמרכיבה 12 פריטים שונים רובם סלטים מיוחדים וגם חמאה וטפנד זיתים ולחם ג'בטה אישי. אוכל נהדר, שירות אדיב ומקצועי, אוירת קאנטרי חמימה וסועדים מקומיים שזה אומר הכל. נהנתי מאד ועוד אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
10/08/10

היינו במוצ"ש האחרון לחגיגת יום הולדת משפחתית. האוכל היה טעים מאד, אם כי יקר. בשל בעיה בהוצאת אחת המנות, הוחזרה המנה למטבח ושבה לשולחן כמו שצריך בתוספת פיצוי של קינוח מתנה. על אף האוכל... הטעים, מצב התחזוקה של המסעדה היה די מתחת לכל ביקורת. השולחן היה דביק, וכך גם משטחי העץ עליהם היו הצלחות. ועוד הערה: מסעדה שגובה 140 ש"ח לסטייק, יכולה לספק ללקוחות מפיות איכותיות יותר ממפיות נייר שמתאימות לפלאפל הקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
02/08/10

להתרחק! יקר בהגזמה. אוכל גרוע - נראה לי שקיבלנו שאריות במחיר של 140 שח לכל מנה עיקרית שאותה לא אכלנו אך שילמנו. היינו 4 מבוגרים שלא אכלו את מנתם - המנות הוחזרו למטבח אך חזרו... לשולחננו ללא שינוי. בעל הבית בחר להתעלם מתלונותינו והכלבים סירבו לאכול את שהצענו להם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/06/10

ביקרנו השבת במסעדה עם עוד זוג שכבר נהנה פעם אחת והחליט לחזור. לשמחתי כל הביקורות השליליות שקראתי התבדו. נהננו מכל רגע. האוירה, היחס החם מצד המלצרים . צורת ההגשה והכמות של המנות.... וכמובן הטעם של כל מה שאכלנו. החל ממנת הפתיחה המוגשת ללא הזמנה גם עשירה וגם טעימה. המנות העיקריות וכמובן הקינוחים. הכל היה נהדר. אנחנו ממליצים בחום וכמובן שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה