נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
6 ביקורות
3.0
08/11/09

שמחתי לגלות שהטחנה שהכרתי מהעבר,נשארה אותה המסעדה שמספקת חווית אכילה מדהימה. אכלנו אני ובעלי סטייק אנטריקוט שנתנו לו ציון 100 הסלטים היו נחמדים מאוד. ניראה שהורידו את הפתיח של הפטריות... בעקבות כל הביקורות השליליות. זכור לנו כי בעבר קצת יותר נהנינו מסלטי הפתיחה,גם הלחם שהוגש,על-אף שהיה חם,לא היה טעים במיוחד והיתה תחושה כי לא נאפה במקום,אלה חומם רגע לפני ההגשה.תוספת הצ'יפס שהיה מתובל בכוסברה,שום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yana Golovin - תמונה
Yana Golovin 14 ביקורות
1.3
26/10/09

ניהול כושל. אין להם מושג לגבי שירות. מחיר מוגזם.הינו 5 אנשים , 3 מנות קיבלנו בזמן , מנה 4 לאחר 10 דקות , ומנה 5 לאחר עוד 10 דקות !!! לא נעים לשבת שכולם אוכלים חוץ ממך ואף אחד לא התנצל.... חבל , בשר טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
17 ביקורות
4.7
23/09/09

שלום לכם, היה ממש כיף להתפנק אצלכם. צל"ש לדרור על השירות. שנעימה ו...טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
03/09/09

היה פשוט מדהים,,,,אמנם יקר אך שווה. סלטים וממרחים כיד המלך והסטייק יאמיייייייי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/09/09

אני אהבתי מאוד את המקום והמקום יפה מאוד... האוכל הוא נפלא והוא כמו גן עדן בעיקר ההמבורגרים. אהבתי מאוד והאווירה מדהימה! מקווה שהרבה יבואו למסעדה כי היא שווה כל שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
31/08/09

כאשר מגיעים למסעדה באים להנות כאן ההנאה הפכה לסיוט אכלנו בשישי ערב, הסלטים שהוגשו היו מקופסאות שימורים וסלטים של צבר אולי או שמיר זה היה הטעם, והסיוט התגלגל עד מהרה שלפתע בזמן שלפני... אכילת המנות העיקריות כול צוות המלצרים נטש את המסעדה והשאיר אותנו ללא שירות - כפי הניראה איזו שביתה נגד המסעדה, ואז חיכנו וחיכינו לעיקריות שלא הגיעו ביקשנו חשבון ורבו איתנו שעוד לא אכלנו את שהזמנו...פשוט סיוט לערב שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
29/08/09

ביקרנו אתמול אחה"צ בטחנה , אחרי כשנה. האוכל היה בסדר, לא יכולה להגדיר אותו כיותר. במנות הראשונות היו פטריות מקוספת שימורים (ואנחנו נמצאים כעת ב- 2009- כשכל המוצרים קיימים בשוק טריים... ובמגוון רב). הזמנתי שיפוד קצבים - היה בסדר, הבצל המצוגן לא היה פריך וגם לא הצ'פס...בן זוגי אכל T-bone - שוב ללא התלהבות יתרה. והמחיר - יותר גבוה ממסעדה יקרה בתל אביב. תשפטו בעצמכם. אנחנו לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/08/09

סטייק כזה לא אכלתי באף מקום...יקר...שווה כל סנט:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/08/09

כתושב המרכז שהיה מוכן לנסוע למטולה מדי פעם על מנת לסעוד בטחנה אני יכול לסכם את ביקורי האחרון במילה אחת, אכזבה !!! הופתענו מעליית המחירים הדרסטית. העסקיות כוללות קבבונים ופרגיות בלבד,... מנות באיכות ממוצעת. הסטיקים למיניהם מתחילים במחיר של 145שח למנה, נראה שבטחנה שכחו שמדובר בבשר ולא בזהב. פלטת הפתיחה הגיע עם לחם יבש ולא טרי, כשהערנו למלצרית היא טחבה את אצבעה לכיכר הלחם על מנת לאמת את הטענה. לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
15/08/09

תאמת חששנו להגיע בעקבות הדירוג פה אך לא ויתרנו על הטחנה,,,זאת מסורת של שנים לסיים את החופשה עם סטייק טוב.ואכן,לא התאכזבו כלל רק טיפה נבהלנו מהקפצת המחירים אך עדיין שווה כל חצי... אגורה.מנות ראשונות כיד המלך על חשבון הבית וכמובן טעימות..אהבץי את החידושים בסלטים. וכמו תמיד ולא מאכזבים הגיעו הסטייקים במידות המבוקשות על גבי פלטה רועשת בליווי התוספות..לבעלים תמשיכו ככה והמלצה אישית קטנטנה,תשדרגו קינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה