נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
14/08/09

ברצוני לשתף את קוראי האתר בחוויה חריפה ביותר. ישבנו כשני זוגות במסעדת הטחנה ביום חמישי בערב, הזמנו שיפוד קצבים, המבורגר, ועוד איזה פרגית שלא מצדיקה את מחירה ( 88 שח ) שהוגשה על פלטה... חמה כמו איזה חתיכת סולייה שרופה.מסעדת הטחנה מה שזכור לנו כפעם היה מקום, קסום, טוב, נהדר,עם שירות יוצא מן הכלל, והיום- מתחת לכל ביקורת באמת שמתגמד למה שהולך שם, האוכל לא מצדיק את מחירו בעל הבית השתגע חושב שהוא נמצא

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/08/09

היינו בביקור במסעדה , נהנינו מאוד! המחירים לא זולים אבל שווה כל אגורה, האוכל מצויין,אווירה נעימה, שירות חביב ואכפתי. אני בטוחה שאחזור שוב כשאהיה בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
12/08/09

בושה בושה ועוד פעם בושה סלטים של שמיר או צבר יותר מוצלחים ואתם עוד אומרים שאתם עושים אותם בעצמכם, מה זה המחירים האלה פי 2 ממסעדת בשרים במרכז ותמורה אפס אחד גדול. פרט להתנצלויות מהמלצרית... לא היה שום יחס שום ביטול חויבנו על מנות שלא נגענו בהם - בשר לא אכיל על ידי בני אדם. בחיים שלי לא עברתי חוויה כזו איומה במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
11/08/09

גם אנחנו סימנו את הביקור במסעדת הטחנה, כמה שאמור היה להיות אחד משיאי הביקור השנתי בצפון. לצערי, הביקור הפעם היה נפילה מוחלטת... המחירים האמירו פלאים, האוכל באיכות ירודה, בשרים לא מוגשים... במידת העשייה המבוקשת, מנות ראשונות במיונז, או מקופסה. השירות איטי ולא מזמין, מנות אחרונות סינטטיות...אל תזמינו כלום עם גלידה... חבל. זה היה מקום אדיר והוא פשוט ירד ברמות. אנחנו כבר לא נחזור אליו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/08/09

אוכל נפלא,כיד המלך.לכל חובבי הבשר זהו המקום! אנחנו חוזרים כמעט כל שנה בטיול הצפון הקבוע ולא מתאכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 4 ביקורות
2.4
01/08/09

חצופים ברמות!!!!!! 145 ש:ח על אנטריקוט 300 גר' שבתלאביב אפשר להשיג במסעדה טובה בפחות מ 100. בשר לא מגיע ברמת העשייה המבוקשת. התוספות מגיעת קרות ובכלל...כשמבקשים כזה מחיר צריך למכור גם... שירות ואווירה וזה פשוט לא זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/07/09

המסעדה פשוט איבדה את זה ובענק זה לא מה שזכרנו אכלנו אצלכם אחרי שנתיים שלא הינו במקום. האוכל ירד פלאים סלטים לא טריים, ציפס שרוף!!!!! בשר שמדיף ריח רע, שירות איטי וזעפני בקיצור זה ממש... לא זה. המחירים הרקיעו שחקים ללא תמורה, בקיצור מקום שהיה טוב התרסק !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
05/07/09

מצויין...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
04/07/09

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שלי ומשפחתי. סעדתי במקום (הטחנה) בשישי בצהריים (3.7) עם משפחתי ועוד זוג חברים. עליי לומר שהמקום מספק אווירה חמה ונעימה והאוכל טעים וטוב (לא מפוצץ...). אבל לא... בגלל זה אני כותב, לקחתי את הזמן לכתוב כי הרבה זמן ( אולי מעולם לא...) לא ניתקלתי בשירות כל כך אדיב. נפל בחלקנו לשבת בשולחן של רותם, מלצרית חייכנית ולבבית כל כך, מהרגע הראשון גרמה לנו להרגיש הכי בנוח. כל בקשה מצידנו נענתה בחיוך מקסים (והיו לנו לא מעט בהתחשב בכך שהיינו עם שני תינוקות...). סבלנות אין קץ, שירות מקצועני ופשוט לב רחב. אני ממליץ לכולכם בחום. כשחזרנו הביתה, אני ואישתי וגם זוג החברים, הסכמנו שאנחנו חייבים לשתף עוד אנשים בחוויה שהייתה לנו. רותם את מקסימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/06/09

זהו הביקור השלישי שלנו בטחנה. לאחר הביקורות הקשות שנכתבו היינו חייבים לבוא שוב למסעדה כדי להאמין שכל הכתוב הוא לא אמיתי. לשמחתנו הכה רבה האוכל הנהדר, המנות הראשונות הפטריות והקרפצ'ו... סטייק הטחנה וכל היתר לא נפלו בטעמן ובאיכותן מכל הפעמים הקודמות שיצאנו מאוד מרוצים. השרות הוא איכותי ומקצועי ונעים וגם המחיר עבור התמורה הוא בסדר. ושמחתנו להתרשם כי המסעדה נשארה ועודנה נפלאה כשהייתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה