נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/06/09

היה פשוט מדהים מההתחלה ועד הסוף. שיפוד קצבים עשיר ומפנק פלטת סלטים על הבית עם לחם מדהים וממרחים. נ ח ז ו ר ומהר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
22/06/09

אכזבה תהיה הגדרה עדינה,אז ככה הגענו אשתי אנוכי ושני ילדינו,בחרנו בארוחות עיסקיות יש לציין שסך הכל היינו השולחן הרביעי במסעדה כולה) לקח זמן עד שבאו לקבל מאיתנו הזמנה היו במסעדה 3 מלצריות... כאשר קיבלנו את מנות הפתיחה וטעמנו גילינו לתדהמתנו פטה כבד עוף חמוץ מאד , במיה עייפה וישנה ברוטב , פטריות שמפיניון מקופסת שימורים שהוקפצו בבצל , כרובית מטוגנת ספוגה בשמן כמעט שחורה, לחם הבית לא - טרי ומתפורר,מטבוחה חמוצה כשהחריפות חיפתה על הטעם . כאשר פנינו למלצרית כדי לקבל תשובות על הטעמים המוזרים והמראה העייף של המנות קיבלנו תשובה שפטה הכבד במסעדת התחנה חמוץ בכוונה בגלל תוספת הלימון מה שמעולם לא שמעתי ולא טעמתי מלבד פטה מקולקל!ביקשנו לפנות את מגוון המנות הראשונות ואלו הוחלפו ללחם חדש לא טרי שנית ! תבשיל בורגול ותבשיל ירקות חמוצים גם הם וקערית זיתים .מסעדה שמוכרת סטייק אנטריקוט במחיר של כ140 ש"ח לא יכולה להגיש מנות מזעזעות כאלו ובטוח שלא פיטריות שמפיניון מקופסא או פטה כבד עם לימון זאת בושה ובכלל מה זה המנות פתיחה הביתיות מזרחיות במסעדת בשרים המתיימרת להיות אחת המובילות באזור.מנות הבשר היו בסדר שיפוד שקדי עגל וקבבונים,אבל התוספות צי'פס ותפוא' מעושנים(3 במספר)הגיעו בצלחת אחת.לסיכום קיבלנו חשבון מלא,בעל המסעדה שישב קרוב לשולחננו אפילו לא עודכן ,שילמנו את מלוא הסכום כמובן ללא אגורה טיפ מה שלא קרה מעולם במיוחד כאשר אנוכי טבח במקצועי ומודע לעניין השירות וכי זאת הפעם השלישית שאשתי ואני אוכלים במסעדת הטחנה ומגיעים ממרכז הארץ. לא נחזור תתביישו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
2.7
17/06/09

קראתי את מה שכתבו חלק מהגולשים, על אכזבה מהמיסעדה ואכן כך קרה גם לנו. יש לנו משפחה בצפון שאנו מרבים לבקר ובכל פעם הזמנו מקום לטחנה. בפעמיים האחרונות משהו השתנה. זו לא אותה האיכות שהיינו... רגילים אליה. חבל. מאז אנחנו מבקרים כל פעם במיסעדה אחרת, עדיין לא מצאנו את המקום הקבוע והטוב, כשנימצא נדווח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lizkun - תמונה
lizkun 2 ביקורות
4.3
31/05/09

מסעדה חמודה מאוד. טעים להפליא! היינו השבועות עם ההורים. כמובן שצריך לדאוג ולהזמין מקום מראש! פתחנו את הסעודה במגש של לחם ותוספות הבית, על חשבון הבית. והסטייקים היו פשוט נמסים בפה! שירות... מקצועי ביותר! אני כבר רומה לחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה - תמונה
רינה מבקר מתחיל
4.7
25/05/09

חגגנו לבן זוגי יום הולדת בצפון והגענו למסעדה בעקבות המלצות של חברים. לא הזמנו מקום, אז ישבנו בחוץ. מקום מקסים. השירות היה מהיר ומצוין וכל מה שנכנס לפה פשןט מעדן. המנות הראשונות על... חשבון הבית, מגוון סלטים במנות לא קטנות ולחם הבית חם וטרי. כל סלט יותר טעים מהשני. ואז הגיעו הבשרים, די מהר (עוד לא הספקנו להתמלא מהסלטים), שהיו מאוד טעימים ועשויים בצורה מדוייקת. הקינוח גם היה פשוט מצוין. בקיצור - רק מילים טובות. הבעיה היחידה היא שהמסעדה במטולה - כל כך רחוקה מהמרכז... אבל לכל מי שמטייל בצפון - כדאי מאוד להגיע וכדאי להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/05/09

מאוד נהנינו מהארוחהסלטים נחמדים ובשר –גן עדןמחירים קצת גבוהים ,אבל שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir 6 ביקורות
1.3
24/05/09

לצערי אני נאלץ להסכים לכל מילה של רן. גם אני חזרתי אתמול למסעדה לאחר פעם קודמת חלומית והתאכזבתי קשות. המלצרית המדוברת הפליאה בקשקושיה וביחסה המגוחך (כדאי שתסיימו את המנות הראשונות כי... אני תכף לוקחת לכם את הצלחת. ראו הוזהרתם - זו הזדמנות אחרונה!!!). הבשר היה 90% שומן ו 10% בשר לא עשוי. אצל אשתי שהזמינה סינטה הגיע חתיכת בשר לא מזוהה, קרה, ומלאת גרגרי מלח גס שחרקו בפה. פשוט קמנו ועזבנו מאוכזבים ואפילו לא המתנו לקינוח. אני מצטער שלא ניגשתי לבעל המסעדה לומר את דעתי - בד"כ אני רואה במסעדה חוויה ולא מקום לעימותים. חבל מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
23/05/09

הגענו לטחנה ביום שישי 22 למאי, חבורה של שמונה אנשים, לאחר המלצות חמות, והופתענו לרעה. הבשר שהוגש לנו הכיל בעיקר שומן והתקשנו למצא את הבשר במנה. המקום מקסים, השרות נפלא, רק חבל שהבשר... אינו אכיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 4 ביקורות
1.0
20/05/09

טוב, לא חשבתי שזה יגיע עד כדי כך, אבל לראשונה בתולדות הדירוג שלי באתר, אני מושך חזרה המלצה (חמה) קודמת על המסעדה.לאחר שנתיים בדיוק, חזרתי לאכול במסעדה שהשאירה עליי רושם מצויין.הבטחנו... לזוג החברי שהיה איתנו, שחוויה קולינרית בשרית שכזו, הם עוד לא חוו.הגענו ביום חמישי האחרון למסעדה (כמובן לאחר שהזמנו מראש) בשעה 16:30.המסעדה עמדה ריקה למעט 2 מלצריות.היחס כלפינו והתנהגות המלצרית, חוסר האדיבות והטון הלא נעים בו פנתה אלינו, היו בהחלט סימן לבאות.לשאלתנו באם הארוחות העסקיות עדיין בתפריט, נעננו במבט מזלזל בשעון ותגובה בנוסח "כן, אתם עדיין תשלמו פחות".בהמשך לקיחת ההזמנה, היא הראתה חוסר סבלנות מופגן (וחשוב לציין שהיינו סגורים על עצמנו ולא בילבלנו לה את המוח בשאלות וקושיות).אם לא היינו טורחים לברר לגבי השתיה, זאת כלל לא היתה מוצעת לנו.למרות שהיינו לבד במסעדה, המנות הראשונות הגיעו רק דקות ספורות לפני המנות העיקריות.לגבי המנות העיקריות, ראשית טרחה אותה אנטיפתית ליידע אותנו כי לאחת המנות, כלל לא מגיעה תוספת (מה שהתברר כלא נכון)המנות העיקריות, לא היו טובות, הסטייקים שהוזמנו מדיום, הגיעו וול דן.התוספות שהגיעו לשולחן, לא היו התוספות שביקשנו.ההמבורגר הגיע יבש כמו הנגב ורק לאחר בקשות חוזרות ונישנות מהמלצרית השניה, נאותו להביא לנו מיונז ורוטב ברבקיו.היה מפח נפש רציני, וממש נאלצתי להתנצל בפני זוג החברים על כך שבמקום מסעדה חלומית שהבטחתי להם, הגענו למקום עם יחס מחפיר ואוכל לא טעים.ממש צר לי לכתוב זאת, בטח אחרי חוו"ד קודם ונלהב שכתבתי כאן באתר על המסעדה.אך החוויה היתה ממש לא נעימה עד שלא יכולתי להבליג.מקווה שמי שצריך לקרוא זאת - יעשה את הדרוש.בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
17/05/09

אחח... איזו מסעדה :-) יוצא לאכול במסעדה לא פעם. השירות אדיב ביותר, האוירה נעימה ורגועה, והבשר... איזה בשר! המנות מוגשות בנדיבות על מחבת בה הבשר ממשיך להיעשות (בהתאם למנה) והכל מלווה... בפלטת סלטים ענקית, בלחם חם מהתנור עם חמאה ובתוספות של אנטיפסטי ותפוחי אדמה מוקפצים בשום ועשבי תיבול. המחיר אמנם לא הכי זול, אבל אם מגיעים בזמן העיסקיות אז נהנים מדיל שווה. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה