נגישות
נגישות

הטחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

257 ביקורות וחוות דעת על הטחנה

Immortal - תמונה
Immortal 8 ביקורות
מומלץ
4.0
26/05/14

אוכל טוב, מנות ענקיות - חובה להזמין מקום מראש. מפנק מאוד - הפלטה הזוגית שמקבלים בהתחלה מצוינת! כל מה שמזמינים פשוט מגיע על חרבות ובכמות עצומה - תבואו רעבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit - תמונה
ravit מבקר מתחיל
הגענו שוב, ושוב יצאנו יותר ממרוצים
5.0
22/05/14

היינו במסעדה לפני כמה שנים טובות, הייתה זכורה לנו החוויה המקסימה והאוכל הטעים. אנו לא מרבים כמשפחה לצאת למסעדות וביום רביעי שעבר החלטנו להתפנק והחלטנו פה אחד - הטחנה! ישר כשסיימנו... להזמין קיבלנו את המזטים בפתיחה שזכרנו אותם מפעם, טעימים כל אחד ואחד! הבשר הגיע בפלטות הרותחות הריחות של הבשר היו בכל המסעדה. הבשר עצמו היה כל כך טעים כי כבר שכחנו את טעמו בפעם שעברה. כיף להיזכר ככה! הייתה לנו חווית אכילה מדהימה, יחד עם אווירה מאוד טובה שיצרו האלכוהול והמלצרים המקסימים. עד שיצאנו לאכול, אני שמחה שבחרנו בטחנה. תודה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אא - תמונה
אא 6 ביקורות
הטופ שבטופ - "ה"תחנה, ולא שום דבר אחר!
4.5
16/05/14

בכל פעם שמגיע הקיץ ואנו מתחילים לחשוב על טיול לצפון, אין כמו לחזור למטולה המושבה המופלאה, עם כל ההיסטוריה המופלאה, השקט, מטעי התפוחים, הקרבה לגדר הטובה של פעם, בתי המלון הקטנים והנפלאים... והאוכל. האוכל במטולה מורכב מכמה אפשרויות שהטובה מכולן, כפי שדגמנו אותה לא אחת ולא שתיים, אלא הרבה מאוד פעמים: מסעדת התחנה. ללא רק ביחס לפתרונות הקולינארים האחרים במטולה אלא בכל הסביבה כולה - התחנה מנצחת ובענק. ולאף זו לא כתבה קנויה, ואני לא עיתונאי ולא משהו דומה. אני אדם רגיל מהישוב שנהנה למצוא שוב בנופים הנפלאים של הצפון ומטולה את אותו יופי וגם את הטעמים של אותה מסעדה. לעת ערב, אם משעמם לכם כדאי לכם לעלות ולשבת במצפה דדו המצוי טיפה מחות למושבה עצמה. שווה לגגל עליו (אין כאן הרבה מקום להרחיב) ולהתיישב לשעה לפחות ולסקור את המשאיות מעבר לגבול בלבנון הניט משם בשקט מופתי! להביט למזרח לעבר רמת הגולם והחרמון ולהביט למטה למטולה הנפלאה במבט פנורמי נהדר. הרוח של האוויר הטוב כבר יעורר בכם את התיאבון ואז תרדו לכם לתחנה. מאוכזבים לא תצאו. תוכלו לבקש את הסלטים הלבנונים המפולאים ואת מנות הבשר ובעצם - אחרי שניסיתי מידי פעם כמעט את כל המנות - מעולם לא נפלתי. ואם אתם בעלי המסעדה, על אוזניכם נופלות מילים אלו - אל תשמינו ותבעטו, אלא הקפידו לשמור על כל הטוב הזה. זה נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל מנדל - תמונה
יובל מנדל מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת!
4.5
10/05/14

ישבנו אתמול במסעדה אני ובת זוגתי, פעם שעברה שהיינו ישבנו באולם הגדול והפעם הייתה פתוחה המסעדה האינטימית, האווירה הייתה מעולה ובייתית. האוכל היה סוףףףף הדרך!!! המלצרית הייתה נחמדה מאוד,... התאחרה לנו השתייה בהתחלה, היא הגיעה להתנצל והכל המשיך מעולה עם שירות מצוין. מחוץ למסעדה בישלו סוג של בשר על פחמים שהיה מרשים והריח בכניסה חיזק לנו התיאבון. יצאנו מרוצים, חזרנו בשנית ונחזור גם בשלישית ברביעית ובחמישית:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
lihi shafir - תמונה
lihi shafir מבקר מתחיל
ארוחת ערב רומנטית במסעדה מושלמת!
4.8
09/05/14

החל בכניסה שלנו למסעדה, לאווירה החמימה עם כל העץ והחוטים שנופלים מהתקרה, לכלי העץ והעששיות, התלהבנו נורא. עיינו בתפריט, המחירים לא זולים, אבל לא התפשרנו והזמנו את נתחי הבשר הכי שווים... שהמליץ לנו המלצר החמוד. קיבלנו פלטת סלטים מרשימה וטעימה!! אכלנו מנות ראשונות מרכזיות שהיו נפלאות. כשקיבלנו את נתחי הבשר הורשמנו נורא מההגשה על פלטות העץ החמות, ונתחי הבשר היו מושלמים! אותו יום כשנכנסו למסעדה, בכניסה שלה עמדו בחורים שצלו על מין עמודי ברזל גדולים את הבשר, ניגשנו לשאול מה זה היופי הזה והריח הטוב, נאמר לנו שזה אסאדו שנעשה על צלב.וכשקיבלנו את המנה לשולחן היא הייתה מדהימה. לא פעם ראשונה ששמענו על הטחנה, אבל אכן פעם ראשונה שיצא לנו להבין מאיפה ההמלצות הגיעו.. אנחנו הרגשנו שקיבלנו תמורה מלאה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 15 ביקורות
מאוד מאכזב
1.5
11/04/14

קיבלנו המלצות טובות מהמלון בו התאכסנו אז למרות ביקורות מעורבות ב-REST החלטנו לבוא - וחבל שכך.... הגענו קבוצה גדולה של 16 איש. נתחיל בטוב: קיבלנו פעמיים לחם הבית על חשבון המקום - הלחם... היה טוב וחלק מן המטבלים היו לא רעים. מכאן הכול התחיל להידרדר... האוכל הגיע לאט לאט, מנה אחר מנה. מנות ההמבורגר של הילדים היו בסדר אך מנת השניצלים נראתה די רע - חתיכות דקות ושרופות בלווי צ'יפס ללא ירק נוסף. המים שביקשנו מיד בהתחלה, הגיעו אחרי המון זמן. בסופו של דבר הביאו מים בבקבוק יין שהעטיפה שלו התקלפה ונשאר רק דבק כך שהייתה הרגשה די דוחה להרים ולמזוג מים. שמנו מפית נייר על החלק הדביק. תופעתו לגלות שיותר חאוחר, כשביקשנו עוד מים, החזירו את אותו בקבוק עם אותה מפית, אך שבינתיים היא נרטבה בזמן מילוי המים כך שקבלנו בקבוק דביק בתוספת מפית רטובה מעוכה עליו - ממש מראה מכובד! מנות ההמבורגר היו בסדר וגם שאר המנות היו בסך הכל בסדר, אך לא משהו ממש מיוחד שמצדיק את המחיר. (מנות ילדים של 47 שח, המבורגר מבוגרים 69-80) אחת המנות שהזמנו הייתה מנת שיפודי סינטה בטיבול אסיאתי במחיר 47 שח - זו הופיע ברשימת המנות הראשונות. המנה שהגיע הייתה גדולה מאוד אך תאמה את התיאור - כולל מצע של ירקות. כשהגיע החשבון הופתענו לראות שמנה זו עלתה 147 שח!. בדקנו שוב את התפריט וגילינו שיש מנה בדיוק באותו השם ותיאור תחת העיקריות בתוספת צנועה של 100 שח. חבל שיש כזה כפל בתפריט ועוד יותר חבל שהמלצרית לא ווידאה מה הזמנו. שילמנו את המחיר השערורייתי ועזבנו - לשם לא נחזור. עוד כמה פרטים לסיום - הרצפה הייתה לא נקייה והשירותים היו מלוכלכים. אם נוסיף לזה את חווית הבקבוק הדביק - אני תוהה מה רמת ההיגיינה במטבח. השירות כאמור איטי...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב רוטברד - תמונה
יריב רוטברד מבקר מתחיל
נהננו כמו שלא נהננו הרבה זמן
4.8
10/04/14

שמענו על הטחנה אבל כשהגענו לאיזור גם המלצות ממקומיים הניעו אותנו להזמין מקום ולהגיע. יום חמישי בצהריים, אכלנו מהתפריט העיסקי (לא יקר בכלל ) מנות ראשונות - מעולות! סטייקים טעימים ברמה... והשירות שם גם יוצא דופן, הרגשנו לקוחות וי אי פי למרות שלא היינו היחידים. החוויה הייתה מעבר למצופה ולכן הרגשנו צורך עז להמליץ לכולם, לעשות מאמץ של נסיעה למטולה, שווה את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit - תמונה
Irit מבקר מתחיל
מסעדה של פעמיים- פעם ראשונה ואחרונה!
1.5
02/03/14

על המסעדה קיבלנו המלצות רבות, הזמנו מקום מספר ימים מראש לשעה שמונה בערב. כאשר הגענו בשעה שמונה השולחן לא היה מוכן. חיכינו לשולחן עד השעה שמונה וארבעים על שולחן חיצוני מלוכלך מבלי שהציעו... לנו אפילו כוס מים. לאחר שסוף סוף נכנסנו חיכינו זמן רב למלצרית. הזמנות ראשונות, עיקריות ושתיה כמובן( בין היתר קנקן מים). הראשונות הגיעו ולשתיה עוד אין זכר.. לאחר תחנונים רבים הגיעה השתייה. היינו 6 סועדים שניים מתוכם הזמינו פרגית והשאר סטייקים. יחד עם המנות הראשונות הגיעו שתי מנות הפרגית (העיקריות) טרם הזמן. המלצרית אספה מאוכלי המנות את הסכו״ם. כעבור 10 דק׳ קיבלו סכו״ם חלופי והפרגיות כבר היו קרות. לאחר שהם ששניים מהסועדים סיימו את העיקריות הואילה בטובה המלצרית לשאול אותנו האם להתחיל להכין את שאר המנות.. חצי שעה נוספת חיכינו ליתר המנות. עד שלבסוף שניים מהסועדים וויתרו. שתי המנות שכן הגיעו(שני שיפודי פילה)הגיעו במידת עשייה שונה ממה שנתבקש- מדיום רייר במקום מדיום וול. שירה אחראית המשמרת ניגשה אין ספור פעמים להתנצל על אין ספור טעויות שונות. כמובן שאת בקבוק המים שנגמר עוד בתחילת הארוחה לא טרחו למלא לנו מחדש. ״פיצו״ אותנו בתה ומנת קינוח שהייתה לא רעה.. בסך הכל ערב מאכזב מחירים של מסעדת גורמה ושרות של דוכן פלאפל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
המבורגר מעולה
5.0
25/02/14

אחד המקומות המדהימים והיפים שאני אישית מכיר. אוכל פשוט מעולה, ב-90 שקל אפשר להנות מהמבורגר מעולה עם שתיה קלה, וסלטים חופשי שמוגשים למרכז השולחן עם לחם טעים ורך. מלצרים מעולים ושירות... מעולה, אווירה יוצאת דופן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי מבקר מתחיל
טעיםםםם ומומלץ!
4.3
15/02/14

אחרי קריאת חוות דעת רבות לכאן ולכאן והתלבטויות... ביקרנו בשישי האחרון בטחנה וכל-כך נהנינו! אוירה מקסימה שבמרכזה ״קדירת״ אח בוערת, קבלת פנים מחוייכת, שירות מקצועי, נעים ואדיב ובעיקר אוכל... טעים טעים מאוד! מנות בשר עשויות היטב תוספות טעימות ובשפע. מרגישים שקיבלנו תמורה מלאה לכספינו:-) המשיכו כך ומקוים לבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה